2. leht 2-st

Re: K: tagumised istmesojendused.

Postitatud: 30 Mär 2015 17:25
Postitas Martin
Vanemal autol on piklik pistik ja minu omal 98 juba selline neljakandiline. Mina ei tea mis juhtmed sinna lähevad, või mis eesmägil. Kindel on see, et istme soojendus vajab ainult ühte neljakandilist pistikut. Mis on nii vanemal kui ka uuemal ühesugused. Kas tagumised istmed mingi a'la mašaasi funktsiooniga on tulnud äkki, et sinna panna.... endalegi paras mõistatus igastahes.

Re: K: tagumised istmesojendused.

Postitatud: 30 Mär 2015 20:35
Postitas Tomzz
Martink91 kirjutas:Vanemal autol on piklik pistik ja minu omal 98 juba selline neljakandiline. Mina ei tea mis juhtmed sinna lähevad, või mis eesmägil. Kindel on see, et istme soojendus vajab ainult ühte neljakandilist pistikut. Mis on nii vanemal kui ka uuemal ühesugused. Kas tagumised istmed mingi a'la mašaasi funktsiooniga on tulnud äkki, et sinna panna.... endalegi paras mõistatus igastahes.
just just... ajasin ise sassi autol millel tulid oli piklik ja mul on 2 4kandilist. Kas need pistikud tulevad ka sul juhipoolselt küljelt? istmesoojendused ju mõlemal pool istmel..ja nagu kuidagi ei ulata..ühepoole ome teisele..

Re: K: tagumised istmesojendused.

Postitatud: 30 Mär 2015 22:45
Postitas Martin
Seal on selline värk, et juhipoolsest kimbust tuleb üks pistik. Sinna otsa läheb juhtmestik, kuhu külge käivad veel releed 2tk ja siis sellest juhtmestikust lähevad istmete küljes olevatesse juhtmetesse alles. See joonis mis mul eelnevalt tehtud, selle üks ots on see nelja kandiline pistik ja väljund on siis istmete all olevad juhtmed. Joonistatud on siis pm. see juhtmekimp mis käib auto ujutmestiku ja istme soojenduselementide vahele.

Re: K: tagumised istmesojendused.

Postitatud: 12 Apr 2015 19:02
Postitas Martin
Kuna hetkel tagumiste istmesoojenduste remont teemas, siis sain vahepeal jälle targemaks ja jagan siia ka.
Kui seljatoe soojendus on korras, siis peaks takistus olema 1oom. Kui mitte midagi ei näita, siis kuskilt juhe katki. Õnneks seljatoe puhul see harvaesinev nähtus, kuid veakoha leidmine on äärmiselt keeruline(minul tuli viga kiirelt kätte ja lahti-leidmine-parandus-kokku, läks ühele seljatoele ca 2h. esimest korda tehes).
Istme osa on keerulisem mõõta, kuna seal mingitsorti termistor ja relee vahel. Takistusi mõõtes ei näitab 200koomi takistust(isegi kui seljatugi on ühendamata, ehk soojendus kärge ei mõõdeta) ja nii ma istme lahti tõmbasingi. Need kilooomid tulid aga rellee takistusest, mis istme sees paiknevad. Kõige õigem on lasta istme soojendusele 12v peale, relle teeb plõksu. Kui seljatugi on ühendamata, siis soojendus tööle ei hakka. Koos seljatoe ühendusega tuleb mõõta amperaaži. 15 kraadise garage tempi juures peaks tarbimimine olema 8A ja hakkama langema(soojenedes tarbimine väheneb). Umbes 15 minuti päras peaks juba (nahk)iste käega katsutavalt soe olema.

Mina lähen ja panen nüüd oma tagumiku soojenduse kokku tagasi 8)

Re: K: tagumised istmesojendused.

Postitatud: 12 Apr 2015 20:37
Postitas Rax
Täitsa pees kus ma kadestan selliseid asjalikke vendi :D
Sooviks ise ka remonditeemast rohkem teada.
Kuigi kõik mis võimalik, teen ise ära ja ülejõu käiva jätan spetsi hooleks.
Rihma vahetust võiks ka veel osata, siis oleks OK :mrgreen: