K:Konditsioneeri sisse ehitamine.

Interjööri & Eksterjööri puudutavad postitused
Omega3
Tänanud: 0
Tänatud: 0

K:Konditsioneeri sisse ehitamine.

Postitus Postitas Omega3 »

Uuriks sellist asja kas on üle mõistuse suur töö kondi.sisse ehitamineja mis selleks vajalike vidinaid vaja ning mis maksta võib?hetkel on tavaline nupudega süsteem sees.
opelist
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K:Konditsioneeri sisse ehitamine.

Postitus Postitas opelist »

Kuna seda vahel ikka segamini aetakse, siis täpsustaks: konditsioneer on keeratavate nuppudega, kliima juhtimine käib digitaalselt. Kolmas variant on keeratavad nupud ilma konditsioneerita, sul see?

Üle mõistuse ilmselt pole, augud torude ja poltide/kruvide jaoks peaks juba tehase poolt olema. Kindlasti on lihtsam, kui ka doonorauto olemas. Ajaliselt peaks ehk paari päevaga hakkama saama (salongiradika vahetus pidavat juba min 5h võtma)
Suuremad vajaminevad asjad on radiaator ja tiivikud kapoti alla, kompressor, radiaator salongi ja torud/voolikud nende ühendamiseks, lisaks veel kõiksugu väiksemaid jubinaid.
eedu32
Huviline
Postitusi: 310
Liitunud: 29 Nov 2007 22:43
Asukoht: Lõuna-eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: K:Konditsioneeri sisse ehitamine.

Postitus Postitas eedu32 »

Kirjuta jah mida sa teha tahad kas diginuppe sisse panna või pole sul ültse konti.Kui plaanid lihtsalt digi nupud panna siis on soojendus kasti vahetus kui konti varem ültse pole autol siis pigem mata plaan maha kui sul juhtumisi ei ole kõrval teist autot millel on kogu süsteem peal
urki79
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K:Konditsioneeri sisse ehitamine.

Postitus Postitas urki79 »

Su autol peaks olema mõni "maeiteamis" küljes, et oleks mõte hakata kliimasüsteemi ümber tõstma. Ütlen seda sellepärast, et kliimaga Omega on praegu odavam osta, kui lasta enda omale kliima paigaldada.
Muidugi võib seda teha, kui tahad end täiendada uute oskuste, teadmistega, kui oled töötu ja midagi teha pole ning kui vajaminevad asjad on juba kuuriall seismas.

Mind häirivad Omega juures kaks asja: Vähemhäiriv on need "Opelile kohased kiiksud ja haigused" ja enim häirib see, et olenemata hälvetest on tegu ikkagi normaalse autoga, mis paraku oma hinnalt on tugevalt alahinnatud.

Ma ei tea, mis mu postitus sulle andis kuid teadmiseks, et ise sellist tööd ette ei võtaks.
guits
Huviline
Postitusi: 302
Liitunud: 18 Okt 2006 16:07
Auto: Cadillac Catera 3,0 155kw 97a, datsunnissan patrol 2,8 gr
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda
Kontakt:

Re: K:Konditsioneeri sisse ehitamine.

Postitus Postitas guits »

Odavam sul konditsioneeriga auto osta :) jah :!:
Omega3
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K:Konditsioneeri sisse ehitamine.

Postitus Postitas Omega3 »

Oman keeratavate nupudega mitte kontitsioneeri:)
eedu32
Huviline
Postitusi: 310
Liitunud: 29 Nov 2007 22:43
Asukoht: Lõuna-eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: K:Konditsioneeri sisse ehitamine.

Postitus Postitas eedu32 »

Kui sul konti varem ei olnud siis lõpeta südamerahus see üritus ära.Kui sul ikkagi huvi asja vastu on siis alusta natuke oma tööd sellest et ürita hankida kas lammarist või poest autole esimene kondi radikas vindid torud mis lähevad salongi ja salongi radikas siis natuke juhtmestiku vaja hankida lammutusest ja peakski kõik nagu olemas olema välja arvatud kondi pumpp mille taha takerdub sinu teekond kindlasti.Kui sul asjade asukoht teada ja hinnad ka siis pane need paberile kokku ja vaata mis tuleb.Igati respekti muidugi ise tegijatele :D :D :D
Omega3
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K:Konditsioneeri sisse ehitamine.

Postitus Postitas Omega3 »

Aga siin kohal peaks mainima et on olemas auto mille pealt kõik need jupid saaks võtta ja põhimõteliselt tasuta,seega on ainult enna ettevõtmine ja vaev külge aretada.:)
eedu32
Huviline
Postitusi: 310
Liitunud: 29 Nov 2007 22:43
Asukoht: Lõuna-eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: K:Konditsioneeri sisse ehitamine.

Postitus Postitas eedu32 »

Siis ei ole muud kui tööle kallale paar kolm päeva nokitsemist ja voilaaaaa.Kas sul selle masina küljest miskit üle ka jääb kui jah anna teada kontakt number ehk saame teineteist aidata
Omega3
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K:Konditsioneeri sisse ehitamine.

Postitus Postitas Omega3 »

Et soovid nagu juppe saada mõningaid?
eedu32
Huviline
Postitusi: 310
Liitunud: 29 Nov 2007 22:43
Asukoht: Lõuna-eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: K:Konditsioneeri sisse ehitamine.

Postitus Postitas eedu32 »

Eh nii võrd kui võrd ehk pakub miski huvi jah aga konkreetselt (jube võõr sõna ) ei oska miskit küsida ja telefoni või maili teel oleks lihtsam kaubelda ja küsida kui miski huvipakub.Mul endal on elektri süsteemis väike kala sees ja oleks vaja uurida ja ehk maha võtta mõni meeter juhet teiselt autolt.Kunas sinu jutujärgi läheb sul üks isend toonoriks siis on sellel kliima siis olen kindel et sellel on ka minule sobiv süsteem peal mis peaks olema kompuutri veateadete juhtmed ja mida sina kindlalt ei vaja siis isegi oleks huvi.Muide meil suht ühed plaanid ka kunas mul keldris juba kliima ootab pool-aastat peale panekut siis saame veidi konsuldeerida ka oma vahel.Minu eelis on ainult see et mul kondiga auto ja läheb ainult salongis digi süsteemile . Mail minul eedu.aadu@mail.ee
meduus
Huviline
Postitusi: 530
Liitunud: 23 Sept 2009 15:59
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K:Konditsioneeri sisse ehitamine.

Postitus Postitas meduus »

eedu32 kirjutas:Kui plaanid lihtsalt digi nupud panna siis on soojendus kasti vahetus
Kuidas see soojendus kasti vahetus toimib.Kas lihtsalt vahetab nupud välja või vähe keerulisem lugu juba.
Sõidukite kliima/ konditsioneeri täitmine ja kontroll Tallinnas.

56997null0seitse
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K:Konditsioneeri sisse ehitamine.

Postitus Postitas Tim »

Et sooja õhku puhuks,keerad nuppude kaudu trossi ja see omakorda liigutab õhusiibrit vms.aga kliimaautomaatika puhul on samm-mootorid mis regulerivad radikast tulevat sooja õhu hulka.Süsteem on ikka väga erinev,kas ka soojendusradikas on teistsugune või on seal miskid lisa kinnitused seda ei teagi.
Nagu eelnevalt kirjutatud on vaja kõrvale teist autot,mille pealt saad kõik asjad ümber tõsta,nii on asi kõige lihtsam,kas on asjal mõtet,seda peab juba tegija ise otsustama.

Lihtsalt uudishimust uuriks siis,et kudas omegatel see sooja õhu saamine käib.Kas on soojendusradikal ees lihtsalt õhusiiber või keeratakse jahutusvedelku kraani kinni-lahti nagu sigullil?
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
opelist
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K:Konditsioneeri sisse ehitamine.

Postitus Postitas opelist »

Tim kirjutas:Kas on soojendusradikal ees lihtsalt õhusiiber või keeratakse jahutusvedelku kraani kinni-lahti nagu sigullil?
Soojendusradikal on ainult üks sisenev liides, samuti üks väljuv. Kui nüüd juht kraanist jahutusvedeliku kinni keeraks, siis mis juhtuks kaassõitjale puhutava õhuga? :D
Samas kui sooja vaja pole, siis vist juhitakse jahutusvedelik salongiradiaatorist mööda... või on kolmikkraanil mingi muu otstarve?
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K:Konditsioneeri sisse ehitamine.

Postitus Postitas Tim »

opelist kirjutas:
Tim kirjutas:Kas on soojendusradikal ees lihtsalt õhusiiber või keeratakse jahutusvedelku kraani kinni-lahti nagu sigullil?
Soojendusradikal on ainult üks sisenev liides, samuti üks väljuv. Kui nüüd juht kraanist jahutusvedeliku kinni keeraks, siis mis juhtuks kaassõitjale puhutava õhuga? :D
Samas kui sooja vaja pole, siis vist juhitakse jahutusvedelik salongiradiaatorist mööda... või on kolmikkraanil mingi muu otstarve?
Nojahh,mis selle vaakumiga juhitava kolmikkraani mõte on?
Kas kindlasti kõikidel omegatel on see kolmikkraan,olen enda masinal seda hoolega püüdnud leida(nii kapoti alt vaadates,kui ka põhja alt) aga ei ole seal süütemooduli kandis näha midagi.Äkki on see lihtsalt elimineeritud või algusaastate omegatel seda ei olegi.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
Vasta