Salong jahe (pool autot ikka külm)

Interjööri & Eksterjööri puudutavad postitused
urki79
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Salong jahe (pool autot ikka külm)

Postitus Postitas urki79 »

[quote="Omega Sport Packet"]Ega radikas ei peagi täitma ülesannet jahutada vedelikku.Kui radika enda "jahutus" ei toimi ei saagi radikas omakorda nii toimida nagu eelpool kirjeldatud.

Radikast käib lihtsalt vedelik läbi.Radikas on küttekeha ju sisuliselt.Küsimus on kuidas õhk radika ümbert läbi käib.Soojusvahetus.

Jah just nii mõtlen ka mina, kuid sõnastasin teisiti.
Kuna radiaatori ehitus on selline, et ummistuse korral ei saa olla sama kuumad nii sisenev, kui väljuv voolik. Sel juhul peab hakkama otsima viga puhuri ja õhuliikumise töös.
Näiteks BMW puhul juhitakse kahetsoonilise soojenduse tööd avatavate-suletavate "elektrooniliselt juhitavate mehhaaniliste soojakraanidega" Nimelt viimastel on komme kinni jääda- vanemate 90 aguse mudelitel. See tingib ka võimaluse, miks üks pool autost soe, teine külm.
Ma ei tea, kuidas on see lahendatud Omegal- pole veel viitsinud uurida, (liiga värske kasutaja veel) aga kõlab loogiliselt.
uumy
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Salong jahe (pool autot ikka külm)

Postitus Postitas uumy »

Kui soojendusradikas on umbes siis saab seda puhastada äädika ja soolaga

1. Lase jahutusvedelik välja alumisest radiaatori lõdvikust
2. sisesta paisupaagi kaudu 2,5 l vett
3. lisa 1 liiter äädikat ja 3 supilusikatäit soola
4. täida ülejäänud süsteem veega ja kontrolli lõdvikuid pumbates ,et õhku poleks süsteemis
5, võta ette umbes tunni pikkune sõit, jälgi tempi ,et mootor üle ei kuumeneks.
6. Seiska mootor ja alumise radika lõdviku vabastamisel väljuta lahus jahutusest .
7. loputa niikaua kuni väljuv vesi saab kristallselgeks.
8. Täida süsteem jahutusvedelikuga ja jää külmasid ilmasid ootama

Toimib koheselt , odav , keskkonnasõbralik ja lihtne teostada


Urmo Rägastik
urmo85@smail.ee
Zoa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Salong jahe (pool autot ikka külm)

Postitus Postitas Zoa »

uumy kirjutas:Kui soojendusradikas on umbes siis saab seda puhastada äädika ja soolaga

1. Lase jahutusvedelik välja alumisest radiaatori lõdvikust
2. sisesta paisupaagi kaudu 2,5 l vett
3. lisa 1 liiter äädikat ja 3 supilusikatäit soola
4. täida ülejäänud süsteem veega ja kontrolli lõdvikuid pumbates ,et õhku poleks süsteemis
5, võta ette umbes tunni pikkune sõit, jälgi tempi ,et mootor üle ei kuumeneks.
6. Seiska mootor ja alumise radika lõdviku vabastamisel väljuta lahus jahutusest .
7. loputa niikaua kuni väljuv vesi saab kristallselgeks.
8. Täida süsteem jahutusvedelikuga ja jää külmasid ilmasid ootama

Toimib koheselt , odav , keskkonnasõbralik ja lihtne teostada


Urmo Rägastik
urmo85@smail.ee
Ma kindlasti ei soovitaks sellisel meetodil pesta. Täpselt sama juhise kaudu sai endal ka puhastatud jahutussüsteemi... see lõppes 3x jahutusvedeliku vahetusega, uue salongiradikaga ja umbes mootori jahutusradikaga + survega jahutussüsteemis, nii et jahutsuvedelik sai lausa pea ´100 kraadini aetud ja maatńteel töötasid sundjahutused.
Absoluutselt puhast süsteemi võib nii üle pesta aga kui on ikka saastaga varem sõidetud siis mina kindlasti ei soovita (eriti juhul kui keegi lekkepeatajaid ka kasutanud on)
uumy
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Salong jahe (pool autot ikka külm)

Postitus Postitas uumy »

Zoa , siis sa oleksid pidanud äädika asemale kasutama radiaatori puhastajat mis lahustab seda sodi mis lekkepeatajana kasutatakse


ja loputama peab korralikult !!



:lol: teine võimalus on muidugi osta uus soojendusradikas - keegi ei keela seda :)
Vasta