Re: Salong jahe (pool autot ikka külm)
Postitatud: 21 Dets 2009 17:49
[quote="Omega Sport Packet"]Ega radikas ei peagi täitma ülesannet jahutada vedelikku.Kui radika enda "jahutus" ei toimi ei saagi radikas omakorda nii toimida nagu eelpool kirjeldatud.
Radikast käib lihtsalt vedelik läbi.Radikas on küttekeha ju sisuliselt.Küsimus on kuidas õhk radika ümbert läbi käib.Soojusvahetus.
Jah just nii mõtlen ka mina, kuid sõnastasin teisiti.
Kuna radiaatori ehitus on selline, et ummistuse korral ei saa olla sama kuumad nii sisenev, kui väljuv voolik. Sel juhul peab hakkama otsima viga puhuri ja õhuliikumise töös.
Näiteks BMW puhul juhitakse kahetsoonilise soojenduse tööd avatavate-suletavate "elektrooniliselt juhitavate mehhaaniliste soojakraanidega" Nimelt viimastel on komme kinni jääda- vanemate 90 aguse mudelitel. See tingib ka võimaluse, miks üks pool autost soe, teine külm.
Ma ei tea, kuidas on see lahendatud Omegal- pole veel viitsinud uurida, (liiga värske kasutaja veel) aga kõlab loogiliselt.
Radikast käib lihtsalt vedelik läbi.Radikas on küttekeha ju sisuliselt.Küsimus on kuidas õhk radika ümbert läbi käib.Soojusvahetus.
Jah just nii mõtlen ka mina, kuid sõnastasin teisiti.
Kuna radiaatori ehitus on selline, et ummistuse korral ei saa olla sama kuumad nii sisenev, kui väljuv voolik. Sel juhul peab hakkama otsima viga puhuri ja õhuliikumise töös.
Näiteks BMW puhul juhitakse kahetsoonilise soojenduse tööd avatavate-suletavate "elektrooniliselt juhitavate mehhaaniliste soojakraanidega" Nimelt viimastel on komme kinni jääda- vanemate 90 aguse mudelitel. See tingib ka võimaluse, miks üks pool autost soe, teine külm.
Ma ei tea, kuidas on see lahendatud Omegal- pole veel viitsinud uurida, (liiga värske kasutaja veel) aga kõlab loogiliselt.