2,5 td, 96 kw, 98 a. automaat, niiske ilmaga ei lähe käima

Elektroonika jamab - anna teada
Vasta
Microlink
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2,5 td, 96 kw, 98 a. automaat, niiske ilmaga ei lähe käima

Postitus Postitas Microlink »

tegemist Opel Omega, bmw mootoriga. Tere, selline teema siis, et enne külmade tulekut vahetasin aku ära ning peale seda niiske, sula, vihmase ilmaga enam käima ei lähe enne, kui olen süüdet sisse ja välja mitu korda keeranud, mille tagajärjel mootorituli ära kustub, siis saan auto käima ja töötab laitmatult, seniks kuni jälle maha jahtub ning siis hakkab pull otsast peale. Kui mootor on soe ja vahepeal seisma jätta ja uuesti käivitada, siis läheb kenasti. Külmadel ilmadel sain ka kenasti käima. immo peaks olema korras, sest pult tunneb auto ära kui süüteluku esimeses asendis nuppe vahetada. Olen proovinud ka tagavara võtmega, aga sama jama ikka. kui nüüd lihtsalt hoida süüdet sees, siis mingi aeg hakkab mootorituli aegajalt vilkuma, ehk oleks saanud hiljem ka tööle, aga aku sai enne tühjaks selle edasi-tagasi keeramise peale, sest eelsüüteküünlad läksid iga kord ju taha. Seega soovin abi, millest tuleks peale hakata, et auto korda saada. Kompuute näitab veateadet bremslicht prühfung ning kui vajutada pidurile, siis see kaob sealt. See on mingi piduritulega seotud, aga sellepärast auto käima ei lähe???
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2718
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: 2,5 td, 96 kw, 98 a. automaat, niiske ilmaga ei lähe käi

Postitus Postitas Martin »

veateade, ütleb seda, et kontrolli piduritulesid, kui pedaal vajutatud ja tuled korras, kaob teade ära. Kas sul keegi diagnostikat on proovinud teha?
Kas mitte niiske ilmaga probleemi pole, näiteks mitu päeva soojas garages seisnuna vms. Milles mitte käivitumine seisneb? Starterit ei võta taha või lihtsalt ketrab lõpmatult.
Kontrolli näiteks eelsüüteküünlaid.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Microlink
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2,5 td, 96 kw, 98 a. automaat, niiske ilmaga ei lähe käi

Postitus Postitas Microlink »

Martink91 kirjutas:veateade, ütleb seda, et kontrolli piduritulesid, kui pedaal vajutatud ja tuled korras, kaob teade ära. Kas sul keegi diagnostikat on proovinud teha?
Kas mitte niiske ilmaga probleemi pole, näiteks mitu päeva soojas garages seisnuna vms. Milles mitte käivitumine seisneb? Starterit ei võta taha või lihtsalt ketrab lõpmatult.
Kontrolli näiteks eelsüüteküünlaid.
Tere, aitähh vastuse eest. See piduritulede veateade tuleb armatuuri ekraanile ja kui pidurit vajutan, kaob ära. Paraku on auto Hiiumaal ja siin üks mees põlveotsas diagnoosib kompuutriga autosi ja mulle diagnoosis, et aju läbi, mida aga ei saa usaldada.
Täna natuke külmem ilm ja proovisin, mis auto teeb, võtsin ka ühe inimese kaasa. Süüde sisse välja ja ei midagi, mootori tuli korra vilkus ja jäigi põlema. Andsin starterit ja korra nagu turtsatas ja siis ei midagi, väntab niisama starterit tühja. Eelsüüteküünlad vist sellel kollektori all? Tuttav arvas, et suur tõenäosus võib olla mõne pistiku oksudeerumises, mille tulemusel pumba klapp ei avane. ei oska seda kirjaklambri diagnostikat ka, kuhu need vea teated peaksid tulema, kas auto kompuutrile? Aga huvitav see, et aku vahetusega hakkas probleem. Mul auto seisab ainult väljas. olen väga tänulik kui aitate kaasa vea leidmisel. Omalt poolt lähen homme pistikuid, mis asuvad aju juures, puhastama.
Kasutaja avatar
Faric
Klubiliige
Postitusi: 1295
Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 17 korda

Re: 2,5 td, 96 kw, 98 a. automaat, niiske ilmaga ei lähe käi

Postitus Postitas Faric »

Mootorituli on tal ka immo jaoks, võimalik et ei tule immo maha, mul ka üks omega jebis, kiip võtmes jäi immorõngast liigakaugele, aga mul oli nkn rooliümbert kate jalutama pandud ja aitas immorõnga liigutamine võtmele lähemale käivitushetkeks. Aga vabalt võib olla ka ajupistikus viga.
FL 2.5DTI 680TLG, FL TDS 457BCI, FL 2.2i
X5 E53 3.0D 314TNB
W202 c200 2.2TDI 099MFM
LC HJ60 27ZMJ
Plus Mõned korralikud Sierrad
Microlink
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2,5 td, 96 kw, 98 a. automaat, niiske ilmaga ei lähe käi

Postitus Postitas Microlink »

Faric kirjutas:Mootorituli on tal ka immo jaoks, võimalik et ei tule immo maha, mul ka üks omega jebis, kiip võtmes jäi immorõngast liigakaugele, aga mul oli nkn rooliümbert kate jalutama pandud ja aitas immorõnga liigutamine võtmele lähemale käivitushetkeks. Aga vabalt võib olla ka ajupistikus viga.
Niisiis tegin seda kirjaklambri diagnoosi ja sain veakoodiks 54, aga mis ma selle teadmisega edasi teen???. Võin ka video üles laadida, kus see mootoritule vilkumine peal.
Microlink
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2,5 td, 96 kw, 98 a. automaat, niiske ilmaga ei lähe käi

Postitus Postitas Microlink »

Microlink kirjutas:
Faric kirjutas:Mootorituli on tal ka immo jaoks, võimalik et ei tule immo maha, mul ka üks omega jebis, kiip võtmes jäi immorõngast liigakaugele, aga mul oli nkn rooliümbert kate jalutama pandud ja aitas immorõnga liigutamine võtmele lähemale käivitushetkeks. Aga vabalt võib olla ka ajupistikus viga.
Niisiis tegin seda kirjaklambri diagnoosi ja sain veakoodiks 54, aga mis ma selle teadmisega edasi teen???. Võin ka video üles laadida, kus see mootoritule vilkumine peal.
Niisiis võib teema lukku panna ja öelda, et on väheseid kes oskavad autol tõelist viga leida. Mina sain abi Karla autost, sest sealt sain tõese vihje ja nüüd asi korras. Siit moraal, ära usalda alati diagnostikat, mis annab veateate ka kui midagi muud võib viga olla. Täna töötab auto nagu kellavärk
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2718
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: 2,5 td, 96 kw, 98 a. automaat, niiske ilmaga ei lähe käi

Postitus Postitas Martin »

Aga räägi teistele ka mis siis viga oli.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Microlink
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2,5 td, 96 kw, 98 a. automaat, niiske ilmaga ei lähe käi

Postitus Postitas Microlink »

Ei seda ja teist, sain käima ja siis hommikul jälle ei käivitanud. Mõtlesin, et kütus vajub ööga alla, aga ei. Vahetasin kütusefiltri ära, ei midagi, vahetasin õhufiltri ära ja puhastasin õhulugeja ja tundub, et toimib, hommikul läks käima ja sõidab siiani. Hiiumaa diagnoosimeister soovitas aju ära vahetada, siis, et suretusklapp läbi pumbal. Aga Karla auto andis paar vihjet ja niimoodu ma selle auto sõitma sain. Too hiiumaa diagnostik parandas kõrgsurvepumba ka nii ära, et auto tuli treileriga Karlasse viia, kus asi korda tehti. Säänse om osad spetsialistid Hiiumaal. Mõnda remondikohta võib usaldada ja enda sisetunnet.
Kasutaja avatar
raudpats0
Huviline
Postitusi: 2462
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 18 korda

Re: 2,5 td, 96 kw, 98 a. automaat, niiske ilmaga ei lähe käi

Postitus Postitas raudpats0 »

Microlink kirjutas:Ei seda ja teist, sain käima ja siis hommikul jälle ei käivitanud. Mõtlesin, et kütus vajub ööga alla, aga ei. Vahetasin kütusefiltri ära, ei midagi, vahetasin õhufiltri ära ja puhastasin õhulugeja ja tundub, et toimib, hommikul läks käima ja sõidab siiani. Hiiumaa diagnoosimeister soovitas aju ära vahetada, siis, et suretusklapp läbi pumbal. Aga Karla auto andis paar vihjet ja niimoodu ma selle auto sõitma sain. Too hiiumaa diagnostik parandas kõrgsurvepumba ka nii ära, et auto tuli treileriga Karlasse viia, kus asi korda tehti. Säänse om osad spetsialistid Hiiumaal. Mõnda remondikohta võib usaldada ja enda sisetunnet.

ja ikkagi mis tal siis viga oli`???
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
Microlink
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2,5 td, 96 kw, 98 a. automaat, niiske ilmaga ei lähe käi

Postitus Postitas Microlink »

Viga selles, et ei olnud kedagi, kes õiget diagnoosi paneks autole. selge on see, et kaugjuhtimise teel diagnoosijaid ei saa milleski süüdistada, sest autot nägemata ja kuulmata on seda raske aru saada, milles viga. Tegelikult ei ole ma päris kindel, kas ma päris täpset viga teangi, aga üks on selge, et elektroonika teeb imesi. Tegelikult võib viga olla paagi etteandepumbas, või on selle filter umbes. ei saa iseseisvalt kuidagi kätte seda jullat sealt paagist. Iga ljuhul on mul auto sõnakuulelik, läheb käima ka vahest ning saab sõita ka mõnikord. Aga kui kuidagi ei saa, siis väga hästi saab. Minu auto lõplik diagnoos on üldhaigestumine. Plokikaanetihend ka vaja vahetada, ei tea kas saab ise hakkama ka. Jahutusvedelik kaob ära. Aga võibolla on ka mõni lõdvik otsad andnud.
Microlink
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2,5 td, 96 kw, 98 a. automaat, niiske ilmaga ei lähe käi

Postitus Postitas Microlink »

Igal juhul vahetan ma selle paagisisese kütusepumba, terves komplektis (pump, pistikud, kaan, pumba korpus, taseme andur), homme ära ja siis paistab. Annan siis siia teada, kas sellest ka abi on. Täna ma ei ole ka aru saanud, kuhu jahutusvedelik kaob. leket nagu ei ole täheldanud. Ehk selgub see ka kui auto homme käima saan. Paagisisene etteandepumba relee, tundub toimivat, kuna see aegajalt plõksub kui kätt peal hoida. Aga jah, keerad süüte sisse ja siis jääb mootorituli põlema ja sellisel juhul ei ole mõtet käivitada, sest sest ta ei lähe enne käima, kui tuli kustunud. Vahepeal ma sain isegi mõned korrad sõita kilomeetriseid otsi, aga nüüd ei luba ka mitte. viimane kord, kui hakkasin sõitma pikemat otsa, sain 5 kilti sõita ja siis hakkas automaat käike madalamaks vahetama ja auto võttis hoo maha. Jätsin tee äärde seisma ja mootor töötas, küll natuke kõikudes, paar minutit ja siis suri välja. Sellised lood.
Microlink
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2,5 td, 96 kw, 98 a. automaat, niiske ilmaga ei lähe käi

Postitus Postitas Microlink »

Täna siis etteandepump paagis vahetatud, paak oli sitta täis ja see ei lasegi kütust läbi, külmaga ei ole probleemi, sest siis pask paagi küljes kinni ja ei pääse pumbani, nii kui ära sulab, siis hakkab pask pumba filtrit umbe ajama ja auto ei lähegi käima lõpuks või sureb välja. Aga minu asukohas nn. asjatundjad ja remondifirmad ei suvatsenud paagis isegi pumpa ära vahetada, öeldes, et see ju töötab. Oleks nad pumba ära vahetanud, oleks nad ka näinud paagis paska, mis tulnuks ära puhastada. Katkine pump võib ka tühja töötada ja kui paak seest sitta täis, siis pump võibki tühja töötada. Pigem arvan, et siinsetele nn. remondimeestele käib pumba vahetus ülejõu ja keegi ei võta asja ette. mina aga sain siin foorumis piisavalt abi, et pump vahetada ja paak puhtaks teha. Tänud! Aega kulus kokku natuke üle tunni, koos puhastamisega.
Vasta