2.5dti puterdab külmalt

Kaasa arvatud kütusekulu ja muu tehniline jutt
Vasta
Kasutaja avatar
anonymic
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 12 Juun 2014 18:59
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

2.5dti puterdab külmalt

Postitus Postitas anonymic »

Nimelt siis külma mootoriga käivitades lonkab päris korralikult nagu mõni silinder ei töötaks kohe. Starter mingit pikemat ketramist ei vaja. Kestab see umbes 5-10 sekundit ja edasi käib normaalselt. Soojalt käivitub ilusti. Pump ja pihustid on kontrollitud. Kas eelsüüteküünlad või miskit muud? Omega fl 2.5dti.
Omega 03' 2.5dti
Golf 2 GTI 16V 87'
vivaldi
Huviline
Postitusi: 1127
Liitunud: 12 Jaan 2008 20:10
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

Re: 2.5dti puterdab külmalt

Postitus Postitas vivaldi »

Pigem ikka möni pihusti.
MB W211 E320CDI, Opel Omega B C20NE
Kasutaja avatar
Faric
Klubiliige
Postitusi: 1295
Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 17 korda

Re: 2.5dti puterdab külmalt

Postitus Postitas Faric »

Eelsüüteküünlad, naabril kel ka dti oli sama pull.
FL 2.5DTI 680TLG, FL TDS 457BCI, FL 2.2i
X5 E53 3.0D 314TNB
W202 c200 2.2TDI 099MFM
LC HJ60 27ZMJ
Plus Mõned korralikud Sierrad
vivaldi
Huviline
Postitusi: 1127
Liitunud: 12 Jaan 2008 20:10
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

Re: 2.5dti puterdab külmalt

Postitus Postitas vivaldi »

Faric kirjutas:Eelsüüteküünlad, naabril kel ka dti oli sama pull.
See pigem 96kw mootorite probleem. Ühel enda 110kw isendil kaks küünalt üldse puruks ja need sümptomid algavad alles -10c juures. Teisel aga küünlad köik korras ja on ka samad sümptomid nagu teema algatajal.
MB W211 E320CDI, Opel Omega B C20NE
Kasutaja avatar
Faric
Klubiliige
Postitusi: 1295
Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 17 korda

Re: 2.5dti puterdab külmalt

Postitus Postitas Faric »

Üldiselt 96kwne ei lähe käimagi kui üks küünal õhtal omadega, no naabril kuuest 1 töötas ja ka suitses ja kõik jutud käima läks veel enamvähem, ega kõik need dti mootorid ka 100% ideaalsed pole, kel näitab paremini vead välja kel kehvemini, palju miski mootor tappa on saand. Kõigelihtsam kiirkontroll küünaldele on, et tõmba ajukarbis küünla relee tagant pistik ära, 6 jämedamad juhet mõõda esialgu takistused ära ja siis võid nö sädeme kontrolli teha kas tarbib voolu või ei, reeglina kui tarbib siis ikka soojeneb küünal üles kui ei siis kutu see küünal.
FL 2.5DTI 680TLG, FL TDS 457BCI, FL 2.2i
X5 E53 3.0D 314TNB
W202 c200 2.2TDI 099MFM
LC HJ60 27ZMJ
Plus Mõned korralikud Sierrad
Kasutaja avatar
anonymic
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 12 Juun 2014 18:59
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: 2.5dti puterdab külmalt

Postitus Postitas anonymic »

Milline see pistik üldse on, pildi pealt number 13?
http://www.upload.ee/image/4429721/y25d ... 686724.PNG" onclick="window.open(this.href);return false;
Omega 03' 2.5dti
Golf 2 GTI 16V 87'
Kasutaja avatar
Faric
Klubiliige
Postitusi: 1295
Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 17 korda

Re: 2.5dti puterdab külmalt

Postitus Postitas Faric »

Nr 13.on õige, ja sealt kuuene komplekt üle mõõta
FL 2.5DTI 680TLG, FL TDS 457BCI, FL 2.2i
X5 E53 3.0D 314TNB
W202 c200 2.2TDI 099MFM
LC HJ60 27ZMJ
Plus Mõned korralikud Sierrad
Vasta