2. leht 2-st

Re: LSD või mitte?

Postitatud: 26 Mär 2015 21:59
Postitas Faric
Lsd jh ristiga seest, endaomal all aga ei tea ulguma on hakkand kui veel lund oli sai veits kuumutatud ja peale seda hakkas häälitsema :cry:

Re: LSD või mitte?

Postitatud: 26 Mär 2015 22:34
Postitas THT
http://www.upload.ee/image/4595905/differ.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Selline siis paistab....

Re: LSD või mitte?

Postitatud: 26 Mär 2015 22:57
Postitas Faric
Lsd on see.

Re: LSD või mitte?

Postitatud: 26 Mär 2015 23:03
Postitas THT
Diil oli siis selline et andsin oma tavalise diffri, 4 plekkvelge rehvidega ja tagavedrud. Vastu sain LSD ja Omega B autotelefoni(suht haruldus ) Diil hea !

Re: LSD või mitte?

Postitatud: 27 Mär 2015 06:59
Postitas Rax
Joppas.

Re: LSD või mitte?

Postitatud: 20 Apr 2015 23:50
Postitas oskaja
Kui LSD tööpõhimõtet natuke vaadata siis on üsna arusaadav miks mingil hetkel veab mõlemaid rattaid samas suunas ja miks mõnel hetkel mitte. Asi rakendub üldiselt alles koormuse all(näiteks rataste erinevad pöörlemiskiirused) ja tõstuki/tungi peal niisama vabalt tasakesi keerutades ju koormust ei teki tavaliselt.
Samas võib lahtine differ käituda sarnaselt LSD-ga, juhul kui mõlemal rattal on sama koormus ja haarduvus. Ka satelliitide kulumine võib lahtise difri osaliselt "LSD-ks" muuta.
Kõigest sellest tingituna on ka palju erinevaid müüte tekkinud. Kõige kindlam ongi korpuse sisse piiluda ja veenduda, kas tegemist on õige asjaga või mitte. Igasugused "ribidega korpus" või "tõsta üles ja keeruta ratast" jne soovitused ei pea alati paika.

Re: LSD või mitte?

Postitatud: 21 Apr 2015 22:07
Postitas Ketas007
oskaja kirjutas:Kui LSD tööpõhimõtet natuke vaadata siis on üsna arusaadav miks mingil hetkel veab mõlemaid rattaid samas suunas ja miks mõnel hetkel mitte. Asi rakendub üldiselt alles koormuse all(näiteks rataste erinevad pöörlemiskiirused) ja tõstuki/tungi peal niisama vabalt tasakesi keerutades ju koormust ei teki tavaliselt.
Samas võib lahtine differ käituda sarnaselt LSD-ga, juhul kui mõlemal rattal on sama koormus ja haarduvus. Ka satelliitide kulumine võib lahtise difri osaliselt "LSD-ks" muuta.
Kõigest sellest tingituna on ka palju erinevaid müüte tekkinud. Kõige kindlam ongi korpuse sisse piiluda ja veenduda, kas tegemist on õige asjaga või mitte. Igasugused "ribidega korpus" või "tõsta üles ja keeruta ratast" jne soovitused ei pea alati paika.
just like 8)

Re: LSD või mitte?

Postitatud: 22 Apr 2015 09:40
Postitas Jospa
....ja et asja eriti keeruliseks ajada on olemas HLSD, VLSD, kahe suunaline, ühe suunaline, pooleteist suunaline ....nii segane teema oli et ma ei viitsinud lõpuni lugeda :D

Re: LSD või mitte?

Postitatud: 22 Apr 2015 12:24
Postitas oskaja
No aga otsi mõni LSD tööd selgitav video ja siis vaata tavalise lahtise difri ehitust ning tööd ja siis nuputa.

Re: LSD või mitte?

Postitatud: 22 Apr 2015 12:46
Postitas Jospa
Suht keeruline värk ikka

Re: LSD või mitte?

Postitatud: 04 Okt 2016 20:33
Postitas elmut
KUi mul on vabakäik, tungin ühe tagumise ratta ülesse, ja kui ma seda käega ringi ajada ei saa( teine ratas mis maas on hakkab kaasa veerema), siis on tegu LSD ga. Ise nii neid bmw del testinud ja on paika pidanud.

Re: LSD või mitte?

Postitatud: 04 Okt 2016 21:43
Postitas Jospa
No pigem ikka pooltelg nahh ja siis vaadata, mul see lahtine käiski nagu LSD, vahel harva oli häbi, foori alt läks külgees minema. Nüüd uus differ ( karm differ :twisted: ) rakendub samamoodi, foori alt lähed siis nagu filmis külg ees minema.