3.0 155kw/ 3.2 160kw tüüpvead jne.

Kaasa arvatud kütusekulu ja muu tehniline jutt
Vasta
GertK
Huviline
Postitusi: 763
Liitunud: 16 Nov 2011 16:52
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

3.0 155kw/ 3.2 160kw tüüpvead jne.

Postitus Postitas GertK »

3.0 155kw automaat/manuaal? Oskab keegi tüüpvigadest liikumisest kütusekulust rääkida? Samas ootan ka tagasisidet 3.2 160kw mootori kohta.

Päikest!
● 5866 5966
Mercedes-Benz ML350 06' [761BBX]

Wir Rasen Nicht, Wir Fliegen Tief :twisted:
Kasutaja avatar
markus20
Klubiliige
Postitusi: 304
Liitunud: 31 Aug 2012 14:30
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 2 korda

Re: 3.0 155kw/ 3.2 160kw tüüpvead jne.

Postitus Postitas markus20 »

Mul 3.0 manuaal. Kiirendus jne täitsa ok, keskmine küttekulu jääb alla 10 seega minu meelest öko. Aga joob kõik ära mis sisse valad :D.
Klapikambrikaaned on suht nõrk koht.
Respect a mans car and the man respects you.

2JZ GTE Opel Omega A - Onemile2020 - 307km/h
Opel Omega A - 2.0 85kw Winterbeater
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: 3.0 155kw/ 3.2 160kw tüüpvead jne.

Postitus Postitas Jospa »

Automaadi puhul pead arvestama aeglast minekut , mul sööb kütust 12-16l linnas, Tallinnas käin siis cruisi peal + veel mõned möödasõidud siis võid arvestada 8l sajale keskmine kompu järgi. Reaalselt läheb 14-16 liitrit üks ots Tallinn-Tartu. Tüüp vead nagu ka kõikidel opelitel on taga tiibade roostetamine ja ukse ääred. Üks kurb asi on veel, Omegad on kapoti alt küllaltki kuumad ja kuna väljalaske kollektorid õhukesest malmist valatud siis kipuvad need kuumaga pragunema. Tutikad kolled maksavad kokku 1500-600 euri plus veel vahetus kuni 800 eurot sest paratamatult kipuvad poldid sisse murduma siiski olen vähestel näinud millel v.kolled läbi on ( mul nt on). Et sellise kolme liitrisega lustida siis võiks olla all LSD ja manuaal, viimaseid liigub vähe. Automaadiga saab ka nalja aga arvestama peab sellega et Sport režiim sees sest 2.5, 2.6, 3.0 ja 3.2 tuleb 3500pöördel maksimaalne vääne taha. Ostad siis kontrolli et kapoti all olevad peenikesed vaakum voolikud oleksid õigetes kohtades, kuna paljudel on unustatud need lahti. omega kasutab V mootoritel Dual Ram süsteemi ehk on segusiibreid on kaks ja originaal sisselaske resonaator on vajalik. Suurendada võimsust, ohtralt gaasi vajutamisega,t avaneb 3500 pöórdel sisselaske resos klapp mis võrdsustab sisse võetavat õhku torudes ning et kogu süsteem toimiks, on vaja et vaakum voolikud oleksid korras. See kõik on tehtud inseneride poolt et anda omegale võimsust ning samas ka ökonoomsust. Kahjuks ei ole need hästi välja kukkunud sest rikkaliku varustusega omega on lihtsalt raske.....tegelt on soovitatav remapida ja saab ka kütuse kulu vähemaks...seda küll ainult maanteel, maksab 150euri. Ühesõnaga keskmiselt hea, mugav. Kui rahakott kannatab siis võta V6. Sest kütusekulu suhtes ei jää kahe liitrine automaat kastiga omega suuremale vennale alla. Elementaarne hooldus(rihmad,rullid jne) läheb töökojas maksma ca. 500 euri kindlasti.
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Kasutaja avatar
Tomzz
Administraator
Postitusi: 2264
Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
Auto: Ainult head autod😎
Asukoht: P.ä.r.n.U
Tänanud: 91 korda
Tänatud: 78 korda

Re: 3.0 155kw/ 3.2 160kw tüüpvead jne.

Postitus Postitas Tomzz »

Ei ütleks, et see atm nüüd nii aeglase kiirendusega oleks. Kui kast korras on täitsa nitsevoo see kiirendus. :P
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
GertK
Huviline
Postitusi: 763
Liitunud: 16 Nov 2011 16:52
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: 3.0 155kw/ 3.2 160kw tüüpvead jne.

Postitus Postitas GertK »

Tänud põhjaliku vastuse eest Jospa, ega need kuluosad lähevad igal autol, 3.2 160kw kohta keegi rääkida ei oska? Saksamaal pakutakse neidki päris hea raha eest.

Päikest!
● 5866 5966
Mercedes-Benz ML350 06' [761BBX]

Wir Rasen Nicht, Wir Fliegen Tief :twisted:
ahti22
Huviline
Postitusi: 909
Liitunud: 17 Okt 2010 13:34
Asukoht: Türi
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: 3.0 155kw/ 3.2 160kw tüüpvead jne.

Postitus Postitas ahti22 »

GertK kirjutas:Tänud põhjaliku vastuse eest Jospa, ega need kuluosad lähevad igal autol, 3.2 160kw kohta keegi rääkida ei oska? Saksamaal pakutakse neidki päris hea raha eest.

Päikest!
Eks need vead on samad, sest mootori raudvara ju praktiliselt identne. Ainult süütepooli asemel on kaks moodulit, sisselaske kolle teise kujuga ning trossiga gaas asendunud elektroonilisega. Ja väljalaskel 2x2 lambdat ning 2x2 katalüsaatorit.
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: 3.0 155kw/ 3.2 160kw tüüpvead jne.

Postitus Postitas Jospa »

Tomzz kirjutas:Ei ütleks, et see atm nüüd nii aeglase kiirendusega oleks. Kui kast korras on täitsa nitsevoo see kiirendus. :P
2.0 või 2.2 võrreldes läheb jah hästi.

Kui manuaal läheb 7-8 sekki sajani ja automaat 10 sekundit siis on vahe ikka tuntav. Ei oska kommenteerida 3.2 kiirendust aga kui keegi väidab ja tõestab mulle et tema saab 3.0 155kw automaadiga alla 10 siis ma usun seda.
PS! auto peab olema stock ehk tehase seades. Jah kompressoriga saab tõesti kiiremini 100 sisse. Been there, done that tuning setup.

Tagasi teema juurde siis omega on tõesti mõeldud autobahni peale. automaatkastid on neil küllaltki vastupidavad. Vanal kaheliitrisel hoorasin atmi niisama. Gaas põhja ja siis drive peale ja nii kordades. Kasti sujuvus kadus ära aga laiali ei lennanud midagi. Sama jutt ka manuaaliga, siin mõni härra on turbotanud omegat ja vist alles siis on tavakast kergelt otsasid andnud.

Mainin ära ka mõned jubinate hinnad 3.0 155kw. Ilmselt saab ka odavamalt.
Summutil vahe pütid oli 90euri tk
Radikas jääb sinna 100-150 euri kanti.
Tüüp veana väntvõlli andur 50-120euri kanti.
Esisilla kõik jupid läksid mul maksma koos esimeste piduri ketaste ja terve ring piduri klotsidega ca. 400 euri.
Kui ostma lähed, vaata piduri ja kütuse torusid. Mul on enda omad vaja vahetada.
Samas mingit müstilist lagunemist ei ole, elektri vigadest on mul kahe omega peale olnud kaks. Katuseluugi nupp ja süüteluku põhi.
Oleme ausad, minu MV6 saab järgmine aasta 20 täis. Oleks naiivne mõelda et auto näeb tutikas välja, kui jätta oma lolluste tõttu lõhutud mootor siis ainukesed remonditud asjad 3 aasta jooksul on olnud esisild, kaks vahepütti, paar andurit, süütepool. Kokku ming 800 euri 3 aasta peale ja nii vana auto aga kui lisada kogu krempel siis olen investeerinud ehk 4 kilo kindlast...tulemus on see et ostan veel ühe MV6 :lol:
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Vasta