2.2 88kw chip

Kaasa arvatud kütusekulu ja muu tehniline jutt
Vasta
Keller
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2.2 88kw chip

Postitus Postitas Keller »

On tekkinud mõte oma pillile chip peale panna mootoriks 2.2 tdi 88kw.
Väidetavalt peaks kuskil 100 kw kätte saama. Mida ei ole just meeletult ning vääne 280lt 330ni.
Küsimus on selles, kas ülekanne mootorist rattani vastu peab? On kellegil kogemusi.
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: 2.2 88kw chip

Postitus Postitas Jospa »

See nüüd küll ei ole meeletu vääne et midagi puruks peaks väänama. Need on ehk täitsa normaalse diisel mootori väände näitajad. Näiteks on mul buss chipitud, väänet midagi 420 ringis. Pole veel midagi aastatega läbi läinud.
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: 2.2 88kw chip

Postitus Postitas Jospa »

....lisan et kui sa täis lastiga masinaga ei hakka kiirendama või kus auto kandevõime summa ületab ning siis kiirendama hakkab, ei tohiks loogiliselt midagi juhtuda.
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Keller
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2.2 88kw chip

Postitus Postitas Keller »

Ega ma ei arvanudki, et oleks aga nii igaks juhuks küsin üle. Siis tuleb chip do to listi panna :P
Kasutaja avatar
Mirko587
Huviline
Postitusi: 176
Liitunud: 11 Okt 2013 08:27
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2.2 88kw chip

Postitus Postitas Mirko587 »

Ennem kui chipima hakkad soovitan sul sisselaske maha võta ja vaadata kuda lood on pöördklapidega ja üldse puhtusega seal. Vähe kasu sellest chipist kui sisselase tahmast umbes ja pöördklapid kanalites kinni. Minu teemas näed pilte millest juttu.
Opel Insignia HB 1.8 103kw
Keller
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2.2 88kw chip

Postitus Postitas Keller »

mirko587 kirjutas:Ennem kui chipima hakkad soovitan sul sisselaske maha võta ja vaadata kuda lood on pöördklapidega ja üldse puhtusega seal. Vähe kasu sellest chipist kui sisselase tahmast umbes ja pöördklapid kanalites kinni. Minu teemas näed pilte millest juttu.
Deem. Ei teadnud, et mul ka need klapid. Olen kursis nende klappide probleemiga, bmw-del neid maha küll kakutud, eks tuleb endal ka see ära teha, vb selle pärast pöörded kõiguvadki vahepeal külmema mootoriga sest egr klapp sai puhtaks tehtud. Kui just seda klappi juhtiv jura vigane pole :S
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: 2.2 88kw chip

Postitus Postitas Jospa »

800 krooni maksis nende klappide maha võtmine.
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Kasutaja avatar
risto002
Klubiliige
Postitusi: 419
Liitunud: 10 Veebr 2010 13:00
Auto: Nissan Patrol Y61
Asukoht: Tallinn/Aruküla/Klooga
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 12 korda

Re: 2.2 88kw chip

Postitus Postitas risto002 »

Kui sellel mootoril klapid välja võtada siis madalama pöördega
peaks uimasem olema.olen seda kogenud küll nüüd astrapeal,millel olid klapid lahtises asendis kinni jäänud.
Omega B 2,0 100kw sedaan manuaal+LSD
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2717
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: 2.2 88kw chip

Postitus Postitas Martin »

nendel klappide olemasolul on tegelikult täitsa põhjus olemas. Ma soovitan need pöördklapid lihtsalt kenasti kinni keerata.. kuidas iganes need siis ka sinna võllile kinnitatud poleks.
Ja nüüd tehniline põhjendatus: Sisselaskel on 2 sisselaske kanalit plokikaanel. Kui kogu õhk liigub läbi ühe kanali, on õhu liikumis kiirus kiirem(kahe kanali peale jaotudes siis kaks korda aeglasem, tingimusel, et kanalid ühe suuruse ristlõikega on). Suurem õhu liikumise kiirus soodustab õhu ja pritsitud kütuse segunemist, ning põlemine on parem, ehk teisisõnu madalatel pööretel on mootor ökonoomsem. Teatud mootori pööretest alates avatakse ka teine kanal. et mootor päris õhunälga ei jääks, sest mingist piirist alates õhu liikumise kiirus ei paranda enam segunemist.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
joosep5
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 31 Mai 2012 22:18
Asukoht: Mustvee
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2.2 88kw chip

Postitus Postitas joosep5 »

Nende pöördklappide mootorisse sattumise probleem on bmw mootoril. Opeli 2,0/2,2 diislil seda probleemi pole. Olen neid mootoreid palju näinud, aga pole kuulnud et need klapid oleks mootorisse sattunud. Küll on aga tõsi see, et sisselaskekollektor võib täiega kinni tahmata nii et näpusuurune auk alles jääb. Sel juhul jäävad ka need pöördklapid kinni ja tekib võimsusekadu.
Edu tuunimisel.
Kasutaja avatar
Mirko587
Huviline
Postitusi: 176
Liitunud: 11 Okt 2013 08:27
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2.2 88kw chip

Postitus Postitas Mirko587 »

Näide enda auto mootorist. Klapp on 2. silindri sisselaskekanalis.
Pilt
Opel Insignia HB 1.8 103kw
Keller
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2.2 88kw chip

Postitus Postitas Keller »

Kuidas need klapid seal kinni on? Bmw-del oli nagu kinni pressitud vms. Näpitsaid näidates tulid kergelt lahti igaljuhul.
Kasutaja avatar
Mirko587
Huviline
Postitusi: 176
Liitunud: 11 Okt 2013 08:27
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2.2 88kw chip

Postitus Postitas Mirko587 »

Pressitud selle võlli külge. Eemalduvad kergesti.
Opel Insignia HB 1.8 103kw
Vasta