K: Rooli keeramisega probleem.

Kaasa arvatud kütusekulu ja muu tehniline jutt
Vasta
Raulikonto
Tänanud: 0
Tänatud: 0

K: Rooli keeramisega probleem.

Postitus Postitas Raulikonto »

Selline mure siis, et rool käib väga raskelt eriti kohapeal keerates ja ka järsemates kurvides ei taha rool lasta ennast keerata. Kas keegi oskab aidata sellise probleemiga. Ainult hommikuti kui auto tööle käivitan liigub rool ühe sõrmega ringi, aga mingi ajapikku läheb raskemaks. Ise olen vaadanud kapotialt roolivõimu paaki seal on õli sees punaka värvusega mis voolab ringi, rohkemat ma ei oska sellekohta kirjeldada. Ma ise arvan, et äkki on roolivõimu pump äkki untsus, samas ta õli liigutab ringi.Kas võib olla ka mingeid muid tegureid mis võivad olla väsinud või ei tööta.

Tänades, Raul
Omega-98a
Huviline
Postitusi: 174
Liitunud: 29 Sept 2009 00:18
Auto: Peugeot 307 1.6l 80kw; Citroen C4 GP 1.6HDi 80kw
Asukoht: Ääsmäe (Saue vald)
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: K: Rooli keeramisega probleem.

Postitus Postitas Omega-98a »

Kas autol on tavaline või servotronic roolikarp. Kui servotronic siis äkki mingi kala selles servotronic süsteemis.
GM Tech2 & Lexia 3-ga seadmetega diagnostika ja programmeerimise võimalus.

Tel nr. 58 147 316
Raulikonto
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Rooli keeramisega probleem.

Postitus Postitas Raulikonto »

Ma ei tea milline roolikarp mul on, kuidas seda vaadata saab?
Omega-98a
Huviline
Postitusi: 174
Liitunud: 29 Sept 2009 00:18
Auto: Peugeot 307 1.6l 80kw; Citroen C4 GP 1.6HDi 80kw
Asukoht: Ääsmäe (Saue vald)
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: K: Rooli keeramisega probleem.

Postitus Postitas Omega-98a »

Servotronic roolikarbi külge läheb üks kahene pistik, tavalisel seda pole. Samuti on armatuuri all servotronic relee (kõrge punane) aga seda niisama ei näe.
GM Tech2 & Lexia 3-ga seadmetega diagnostika ja programmeerimise võimalus.

Tel nr. 58 147 316
Kasutaja avatar
Argo
Klubiliige
Postitusi: 384
Liitunud: 08 Jaan 2010 15:56
Asukoht: Läänemaa
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 3 korda

Re: K: Rooli keeramisega probleem.

Postitus Postitas Argo »

Muidugi ei teeks paha kui kirjutad mis aasta autoga on tegemist.
Võib olla küll roolivõimendipump , kuna honmmikul on õli külm ja paksem aga kui õli läheb soojaks siis muutub ta kuigi palju vedelamaks ja sellest ka see anomaalia.
Pump on oma aja lihtsalt ära elanud ja pole enam nii tihe.
Raulikonto
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Rooli keeramisega probleem.

Postitus Postitas Raulikonto »

Selge, tuleb pump ära vahetada
Kasutaja avatar
Faric
Klubiliige
Postitusi: 1295
Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 17 korda

Re: K: Rooli keeramisega probleem.

Postitus Postitas Faric »

On ka juhuseid olnud et rooli alt kaitse läbi ja rool kange peal. 95a omega td mis oli sel kuus korra kippus maha põletama kaitset.
FL 2.5DTI 680TLG, FL TDS 457BCI, FL 2.2i
X5 E53 3.0D 314TNB
W202 c200 2.2TDI 099MFM
LC HJ60 27ZMJ
Plus Mõned korralikud Sierrad
Rax
Klubiliige
Postitusi: 3456
Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
Auto: 2.5DTI
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 78 korda

Re: K: Rooli keeramisega probleem.

Postitus Postitas Rax »

Faric kirjutas:On ka juhuseid olnud et rooli alt kaitse läbi ja rool kange peal. 95a omega td mis oli sel kuus korra kippus maha põletama kaitset.
Rool, sigarisüütaja ja kliimablokk on ühe kaitsme all.
56232754
Raulikonto
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Rooli keeramisega probleem.

Postitus Postitas Raulikonto »

Tegemist on 2000a omega 2.2l mootoriga. Kaitsmed vaatasin kõik üle kuna mul jamavad veel aknad, lülitid töötavad millal nad heaks arvavad, sammuti peeglite reguleerimise nupp ei funka , vahest mõtlevad et töötaks päeva või kaks, aga see on ka kõik. Arvatavasti peab juhipõranda üles kiskuma ja vb sealt näeb ehk miskit.
Vasta