ATM - Gaasi kiirel lahtilaskmisel pauk - palun abi!

Kaasa arvatud kütusekulu ja muu tehniline jutt
Kasutaja avatar
SilverASH
Klubiliige
Postitusi: 321
Liitunud: 04 Apr 2016 17:23
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: ATM - Gaasi kiirel lahtilaskmisel pauk - palun abi!

Postitus Postitas SilverASH »

GertK kirjutas:Alumiiniumi keevitamine on 10€ cm nii et suhteliselt kulukaks läheks. Kui 2.6 kaaned sobivad siis ma hakkan lammutama reedel autot.
Olen aru saanud, et 2.6 ja 3.2 kaaned ei sobi 2.5 'le või 3.0 'le. Et uuema tüübi mootor pidi olema natuke teistmoodi tehtud.
Kas päriselt ei sobi, seda ma ei tea. Ehk keegi oskab kinnitada kas sobivad või ei?

Tomzz kirjutas:Huvitav kas neid Saabi kaasi niipalju erinevaid? Sellesuhtes,et venna 3,0 on need peal ja õlileketest sealt pole nagu haisugi. Ps! Kusagil kunagi jái silma mingi know how kus sinna toksiti mingid pikemad torujupid sisse,et küûnlad õlis ei upuks. Aga mis lábimõõduga need avad ja mis magerjal see oli ma ei tea öelda.
No muidu istuks, kui võtta saabi tihendid (poolkuud on juba kaante küljes) ja lisaks kas keevitada või isegi eile õhtul mõtlesin, et ehk saab samamoodi mingid "toru" jupid lüüa sisse.
Selles suhtes, et kui valesti saab minna? Kaan ise on ju alumiiniumist ja sirge. Kui lõigata sirged toru jupid ja need keevitada/sisse lüüa siis võiks toimida küll.
Ainus probleem mis tõesti võib hiljem ette tulla on see, et küünalde vahetamiseks tuleks kaaned maha võtta. Näiteks see tõttu, et sisse löödud torujupp teeb augu väiksemaks ja küünla võti ei mahu enam pessa... Iseenesest ei ole see muidugi hea varjant aga samas ei taha ma 200€ uute kaante peale raisata vahet pole kas osta alumiinum kasutatud kaaned või uued plastik kaaned. Hind on pm 200€...
Või kui kellegi on mõistliku hinnaga pakkuda korras kaasi?

Ilmselt on minu oma kõver - seal on ikka jõhker kuumus. Kõik tuulutused peaks mul puhtad olema, niiet hea meelega paneks need alumiinium kaaned ja unustaks juba selle probleemi. Hakkab ära tüütama juba :D
Vasta