1. leht 1-st

K: Omega B 2,5tdi 110kw veninud mootoriketi tuvastamine

Postitatud: 15 Juul 2016 08:35
Postitas Roadrunner16
Tere,

Juhtus nii, et uuele omanikule müüdud omegal läks ilmselt kett katki(nukad ei käi ringi ja kett seisab paigal) tekkis väike mure ka praeguse omega suhtes. Kas on olemas mingid n.n. esimesed märgid millest võib vaikselt järeldama hakata, et kett juba veninud?
Heli, mida kulunud kett/ tallad/ pinguti teevad jätaks ehk välja hetkel. Eelmisel enne õnnetust mingeid kõrvalisi helisid polnud, käis ühtlaselt ja diisli kohta üllatavalt vaikselt. Puudusid laginad ja kolinad kuniks tühikäigul suri lihtsalt välja ja oligi kaputt.

Välja võin tuua mõned tähelepanekud enne keti katki minemist aga need ei pruugi ketiga seotud olla:
x Käivitamine läks vähe pikemaks( täpselt ei tea miks aga mingist hetkest hakkas käivitamine nata rohkem starterit tahtma)
x Täis gaasiga kiirendamisel tekkisid tõrked sisse. Näiteks kiirendas auto kuni 150km/h ja sealt jõudis nagu piirajasse ja viskas mootori häiretule põlema. Tuli põles vahest mitu päeva aga vahest ainult hetke ja sõitmist nagu ei mõjutanud. Diagnostika ühtegi viga ei näidanud, proovitud Delphi ja Op-com.
x Tundus, nagu auto oleks üle üldiselt natuke jõudu kaotanud.
x Täis gaasiga kiirendades kusagil 110 km/h + hakkas sellist hallikat/hägust jama suuremal hulgal välja heitma.
x Kütuse kulu tühikäigul ja sõites vähe suurem levinud keskmisest.

Antud tähelepanekud tekkisid kusagil 1 kuu jooksul enne keti katki minemist.

Tervitades Tanel

Re: K: Omega B 2,5tdi 110kw veninud mootoriketi tuvastamine

Postitatud: 15 Juul 2016 20:52
Postitas Martin
tuttaval jooksis kõrgsurve pump labist kinni ja tõmbas keti pooleks, tal oli muidugi 3.0 bemmi peal