Omega, 2,5 TD 96kw 99a

Kaasa arvatud kütusekulu ja muu tehniline jutt
Vasta
sonkel
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Omega, 2,5 TD 96kw 99a

Postitus Postitas sonkel »

mure siis selline et ,kui kiirus on 120-140 siis hakab temperatuur tõusma ja kui kiirendada selle kiiruse juures siis lõõb tahma välja oskab keegi ehk aidata milles võib viga olla :( :( :( :(
Kasutaja avatar
markus20
Klubiliige
Postitusi: 304
Liitunud: 31 Aug 2012 14:30
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Omega, 2,5 TD 96kw 99a

Postitus Postitas markus20 »

Kuhu maani temp tõuseb? Läheb punase peale? Muidu tahma ei viska?
Respect a mans car and the man respects you.

2JZ GTE Opel Omega A - Onemile2020 - 307km/h
Opel Omega A - 2.0 85kw Winterbeater
sonkel
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omega, 2,5 TD 96kw 99a

Postitus Postitas sonkel »

markus20 kirjutas:Kuhu maani temp tõuseb? Läheb punase peale? Muidu tahma ei viska?
100 kraadini ja kui kiirus läheb üle 140 siis läheb punase peale jah kui rahulikult sõita siis nii väga tahma välja ei aja :( :(
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Omega, 2,5 TD 96kw 99a

Postitus Postitas Martin »

sul jahutusvedelik on ikka õige konstentratsiooniga?
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
sonkel
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omega, 2,5 TD 96kw 99a

Postitus Postitas sonkel »

Martink91 kirjutas:sul jahutusvedelik on ikka õige konstentratsiooniga?
MIS PEAB OMEGAL OLEMA SE MUL ESIMENE OMEGA JA DIISEL :(
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Omega, 2,5 TD 96kw 99a

Postitus Postitas Martin »

üleüldiselt on kõigil sama. Lihtsalt paljas vesi ei ole sellise jahutus suutlikusega ja paisub rohkem. Vist oli nii, ei viitsi uurida hetkel.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
sonkel
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omega, 2,5 TD 96kw 99a

Postitus Postitas sonkel »

jah aga miks ta mul tahma välja ajab
Kasutaja avatar
Taavi00
Huviline
Postitusi: 160
Liitunud: 25 Mär 2015 20:18
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: Omega, 2,5 TD 96kw 99a

Postitus Postitas Taavi00 »

Jahutusvedeliku kadu ka on? Sellel vanal mootoril võib seal olla sinine tosool mida ise ei soovitaks või ka siis kas kollane, punane või roheline antifriis. Punane oli neist minutada suurima kuuma taluvusega. Aga ilmselt sul plokikaas kõver. Mul oli äsja sama juhus küll mitte diisliga aga see selleks. Kaua kohapeal töötamist või siis korralikult peeneks laskmist oli paisupaak tühi ja temp üleval. Kui sul ta üle 140 läheb punasele ära siis ilmselt juba ka keema lastud ja sealt see jama tuleb. Mõni vent jahutab ka ees kui temp üle 95-100 kraadi umbes läheb? Diisli puhul on mul nii ka olnud, et kui gaas põhjas andsin minna siis juba ajas ka sumpsist jahutusvedeliku välja. Tahm tuleb sellest ,et mootor läheb palavakas ja suureneb koormus
sonkel
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omega, 2,5 TD 96kw 99a

Postitus Postitas sonkel »

sai siis täna veits uuritud et mis siis juhtus ,võtsin õhupuhastaja maha ja nägin et üks lõdvik on lahti sai siis se kinni tagasi panndud ja enam ei tahma,tänan et olite nii abivalmis :Dkuid mulle millegi pärast tunndub et turbo ei tööta
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Omega, 2,5 TD 96kw 99a

Postitus Postitas Martin »

sellel mootoril on wastgate turbo. esimene asi, sisse tuleva õhu lõdvik maha ja kontrolli pikkilõtku, võib olla minimaalselt kuid hea oleks kui üldse pole. Ristilõtk on lubatud natukene, see kompenseeritakse õlisurvega. Teine asi wasegate sulgemine, kui see ei sulgu pole ka rõhk taga, palu kelleltki diagnostikat. Samas võid ka proovida manuaalselt wastegate liigutada,
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
Faric
Klubiliige
Postitusi: 1295
Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Omega, 2,5 TD 96kw 99a

Postitus Postitas Faric »

Taavi00 kirjutas:Jahutusvedeliku kadu ka on? Sellel vanal mootoril võib seal olla sinine tosool mida ise ei soovitaks või ka siis kas kollane, punane või roheline antifriis. Punane oli neist minutada suurima kuuma taluvusega. Aga ilmselt sul plokikaas kõver. Mul oli äsja sama juhus küll mitte diisliga aga see selleks. Kaua kohapeal töötamist või siis korralikult peeneks laskmist oli paisupaak tühi ja temp üleval. Kui sul ta üle 140 läheb punasele ära siis ilmselt juba ka keema lastud ja sealt see jama tuleb. Mõni vent jahutab ka ees kui temp üle 95-100 kraadi umbes läheb? Diisli puhul on mul nii ka olnud, et kui gaas põhjas andsin minna siis juba ajas ka sumpsist jahutusvedeliku välja. Tahm tuleb sellest ,et mootor läheb palavakas ja suureneb koormus
Sinise või rohelise erinevus seisneb värvis, olen ise töötand tootmises, punane ja kollane teised asjad, viimaste omavahelist seost ei tea.
FL 2.5DTI 680TLG, FL TDS 457BCI, FL 2.2i
X5 E53 3.0D 314TNB
W202 c200 2.2TDI 099MFM
LC HJ60 27ZMJ
Plus Mõned korralikud Sierrad
Vasta