1. leht 2-st

MV6 väljalase

Postitatud: 28 Dets 2016 22:04
Postitas MrLuik
Kas keegi on MV6 summutit muutnud nii, et peale katte Y pipe vahele ja lõpuni 2.5" - 3" toru ja mingi sportpütt otsa.

Re: MV6 väljalase

Postitatud: 28 Dets 2016 22:26
Postitas Tomzz
siit saad ehk mingi vihje :twisted:

https://www.youtube.com/watch?v=2P6TRhbh2wA" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: MV6 väljalase

Postitatud: 28 Dets 2016 23:03
Postitas markus20
Jap. Tehtud enda autole kunagi kui 3.0 oli peal. Y pipe -> 3" toru üleminek/kokkuviik täitsa alles ja laka peal olemas.

Re: MV6 väljalase

Postitatud: 28 Dets 2016 23:19
Postitas Jospa
Oleneb mis sa teha soovid: et kiiremini neid gaase torudest nahh saaks siis mina teeks järgmiselt: Kolledest alates kuni katalüsaatoriteni keera torudele kuumakindel riie/teip vms, turbo teib/kolleteip ( kallis aga hea) võimalusel ka katid sisse katta, katid võiks vahetada universaalsete vastu sest tuleb odavam kui sportkatid, metall kärjega kindlasti. Läbilaske võimalus suurem ja kindlasti parem kui vanadel, edasi mähid sisse kuni tuleb koht kus kaks toru on kõige lähemal, sinna pane Y pipe, 3ne toru, siis reso vahele ( Simmonsi omad on päris ok aga ilmselt on ka paremaid) ja siis edasi pütini millel oleks otse toru sees. Miks just kolle teipi kasutada kuna v.gaasid liiguvad kiiremini kuumast/soojast peast, Y pipe peaks siis resonantsi kiirendama gaase liite kohast, samas reso annab ka hoiab ka vastusurvet ja ka mingil määral lõpupütt. ÜV ei tohiks probleeme olla, näidud peaks kätte ikka saama, kuna k.teibiga hoiad katid soojana kui tavaliselt ehk ei eraldu nii palju kuuma minema.
Kui aga soovi muuta heli madalamaks siis tee nii nagu minul on seina ääres lahendatud ja peale panemist ootav süsteem.
Mähid katideni sisse, universaalsed uued katid olemas, mähid torud kahe summuti kitsa kohani ja siis H pipe vahele, viimane siis ei tekita nii head resonantsi kui Y või X pipe (X pipe peaks kiirendama gaase isegi kiiremini) aga lööb hääle madalamaks, kaks Simmonsi reso, ja odavam lõpupütt mille otsa kaks aftermarketi ilusat toru.
Ma pole veel kohtanud ühtegi V6 mis teeks V8 moodi häält ja ega vist suure tõenäosusega saa ka sellist effekti. ära ei tohi unustada et väga kergesti saab summutist teha " Peerupurgi" ehk pläriseb põrr-põrr. Kui turbot/kompressorit peal ei ole siis ei ole kasu sellest et peale katte on torud enamasti tühjad. Mingi vastusurve peab säilima. Otsetoru on vabalthingaval NO-GO!!! Hääl on kohati äge aga enamasti jube. Kaotad kilovatte, madalalt ehk käib korraks hästi aga see on nij marginaalne näitaja. MV6 torud peaks olema miski 2.25 tolli vms, kaks 2.5 tollisest piisab, või lõpus ühest 3 tollisest. Üldjuhul on nii et kui ise pole ennem teinud siis kerge pekki keerata just vabalthingaval, kaotad jõus päris palju. Vana MV6 hakkas tühjade vahepüttide tõttu kehvemini edasi käima, sest resonants on lamedas vahepütis hoopis teine kui silindri kujulises. Eks ole katsetamise asi, kui valmis saad siis mine stokk väljalaskega EMÜ stendi, tartus. Maksis vist mingi 60euri, vaata ekraanilt palju numbreid tuleb ning siis proovi uue väljalaskega.

Re: MV6 väljalase

Postitatud: 28 Dets 2016 23:37
Postitas Jospa
.....kusjuures mul eelmine omanik saavutas madalama heli just lõpupütiga. Enne lõpupütti läks Y ja Y-ki otsa lõpupütt millel kaks väljundit.

Re: MV6 väljalase

Postitatud: 28 Dets 2016 23:51
Postitas MrLuik
Ise ka sooviks ainult madalamaid hääli, praegu originaal pütt taga ja see tyhjaks roostetanud ja otsa pandud lihtsalt 70mm toru(kahe pisikese asemel) ja on kiirendades "rolleri" hääl aga kohapeal külmalt käib madalalt.

Mis lõpupütti soovitate? Suvalist universiaali? Turbo Volvol kasutasin muffleri oma ja tegi päris mahedaks hääled.

Kasutasin sellist:
https://www.autokaubad24.ee/et/tooted/s ... flex-sport

Re: MV6 väljalase

Postitatud: 28 Dets 2016 23:55
Postitas Rax
Küll oli pikk jutt. Ma oma vanal V6-el kaotasin lihtsalt lõpu püti ära ja asendasime Faricuga kaks toru, ning hääl oli jumala muhe. Kõik ülejäänu jäi originaal.

Re: MV6 väljalase

Postitatud: 29 Dets 2016 00:21
Postitas Adi King
Häält mahedamaks vaja siis piisab küll ainult lõpupüti vahetusest, pole vaja mingit y ja x ühendusi teha :mrgreen: Onu Remus aitab alati hädast välja, kui teised ei sobi.

Re: MV6 väljalase

Postitatud: 29 Dets 2016 00:33
Postitas Jospa
No vot. Kõik arvavadki et onu Remus aitab aga saab ka veel :D. !

Re: MV6 väljalase

Postitatud: 29 Dets 2016 00:45
Postitas Rax
Isegi onu remust pole vaja. 2.5" toru on omegal, need lõpu püti asemele ja korras.

Re: MV6 väljalase

Postitatud: 29 Dets 2016 00:49
Postitas Jospa
Milleks piirduda lõpupütiga kui saab veel huvitavamaks asju teha. Vahele installida regullitav exhaust valve, vinge kui saad vedada lisa vaakumi eest multiram solenoidist vaakumi nii et kas 3500 rpmi või 4500rpmi pealt avaneb klapp.
Unustasin mainida et mida mootorile lähemale sa Y, X või H pipe paned seda parem

Re: MV6 väljalase

Postitatud: 29 Dets 2016 00:53
Postitas Rax
Minu pakutud variant on kõige odavam. Ei hakka siin kedagi laimama, kõik on õige mis eelnevat räägitud.

Re: MV6 väljalase

Postitatud: 29 Dets 2016 01:22
Postitas Jospa
Eks see nii ole jah et odavam, kiirem ja lihtsam on panna onu Remus vms lõpupütt. Kui aga tekib huvi siis H pipe peaks tegema hääled madalamaks, X pipe sportlikumaks nagu usakad ütlevad: European sporty ! Mina soovitan kas x või h toru, kui mõtLed midagi tõsisemalt korda saata. X toruga väljutada heitgaase kiireminI kui H või Y omaga. Tekib siis selline effekt kus resonants ühest torust haarab kaasa ka teise toru gaasid. Piltlikult paned vasakusse X pipe kompressori püstoli ja paremasse torru salhvrätiku/salhvrätiku :P ning kui õhku lased siis haarab see kaasa selle rätiku...AGA lihtsam on jah osta mingi aftermarket lõpuks alla ja kärab küll, mingit japanstyle shitti ära pane muidu kakun selle öösel alt ära :D

Re: MV6 väljalase

Postitatud: 29 Dets 2016 01:40
Postitas Rax
:lol:

Re: MV6 väljalase

Postitatud: 26 Veebr 2017 20:32
Postitas omegaruulib
Rax kirjutas:Küll oli pikk jutt. Ma oma vanal V6-el kaotasin lihtsalt lõpu püti ära ja asendasime Faricuga kaks toru, ning hääl oli jumala muhe. Kõik ülejäänu jäi originaal.
Kas üv vunguma ei hakatud?