MV6 väljalase

Kaasa arvatud kütusekulu ja muu tehniline jutt
MrLuik
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 18 Sept 2015 21:09
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

MV6 väljalase

Postitus Postitas MrLuik »

Kas keegi on MV6 summutit muutnud nii, et peale katte Y pipe vahele ja lõpuni 2.5" - 3" toru ja mingi sportpütt otsa.
Diagnostika Tartus 15€
Helista või kirjuta 56868112
Kasutaja avatar
Tomzz
Administraator
Postitusi: 2264
Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
Auto: Ainult head autod😎
Asukoht: P.ä.r.n.U
Tänanud: 91 korda
Tänatud: 78 korda

Re: MV6 väljalase

Postitus Postitas Tomzz »

siit saad ehk mingi vihje :twisted:

https://www.youtube.com/watch?v=2P6TRhbh2wA" onclick="window.open(this.href);return false;
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Kasutaja avatar
markus20
Klubiliige
Postitusi: 304
Liitunud: 31 Aug 2012 14:30
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 2 korda

Re: MV6 väljalase

Postitus Postitas markus20 »

Jap. Tehtud enda autole kunagi kui 3.0 oli peal. Y pipe -> 3" toru üleminek/kokkuviik täitsa alles ja laka peal olemas.
Respect a mans car and the man respects you.

2JZ GTE Opel Omega A - Onemile2020 - 307km/h
Opel Omega A - 2.0 85kw Winterbeater
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: MV6 väljalase

Postitus Postitas Jospa »

Oleneb mis sa teha soovid: et kiiremini neid gaase torudest nahh saaks siis mina teeks järgmiselt: Kolledest alates kuni katalüsaatoriteni keera torudele kuumakindel riie/teip vms, turbo teib/kolleteip ( kallis aga hea) võimalusel ka katid sisse katta, katid võiks vahetada universaalsete vastu sest tuleb odavam kui sportkatid, metall kärjega kindlasti. Läbilaske võimalus suurem ja kindlasti parem kui vanadel, edasi mähid sisse kuni tuleb koht kus kaks toru on kõige lähemal, sinna pane Y pipe, 3ne toru, siis reso vahele ( Simmonsi omad on päris ok aga ilmselt on ka paremaid) ja siis edasi pütini millel oleks otse toru sees. Miks just kolle teipi kasutada kuna v.gaasid liiguvad kiiremini kuumast/soojast peast, Y pipe peaks siis resonantsi kiirendama gaase liite kohast, samas reso annab ka hoiab ka vastusurvet ja ka mingil määral lõpupütt. ÜV ei tohiks probleeme olla, näidud peaks kätte ikka saama, kuna k.teibiga hoiad katid soojana kui tavaliselt ehk ei eraldu nii palju kuuma minema.
Kui aga soovi muuta heli madalamaks siis tee nii nagu minul on seina ääres lahendatud ja peale panemist ootav süsteem.
Mähid katideni sisse, universaalsed uued katid olemas, mähid torud kahe summuti kitsa kohani ja siis H pipe vahele, viimane siis ei tekita nii head resonantsi kui Y või X pipe (X pipe peaks kiirendama gaase isegi kiiremini) aga lööb hääle madalamaks, kaks Simmonsi reso, ja odavam lõpupütt mille otsa kaks aftermarketi ilusat toru.
Ma pole veel kohtanud ühtegi V6 mis teeks V8 moodi häält ja ega vist suure tõenäosusega saa ka sellist effekti. ära ei tohi unustada et väga kergesti saab summutist teha " Peerupurgi" ehk pläriseb põrr-põrr. Kui turbot/kompressorit peal ei ole siis ei ole kasu sellest et peale katte on torud enamasti tühjad. Mingi vastusurve peab säilima. Otsetoru on vabalthingaval NO-GO!!! Hääl on kohati äge aga enamasti jube. Kaotad kilovatte, madalalt ehk käib korraks hästi aga see on nij marginaalne näitaja. MV6 torud peaks olema miski 2.25 tolli vms, kaks 2.5 tollisest piisab, või lõpus ühest 3 tollisest. Üldjuhul on nii et kui ise pole ennem teinud siis kerge pekki keerata just vabalthingaval, kaotad jõus päris palju. Vana MV6 hakkas tühjade vahepüttide tõttu kehvemini edasi käima, sest resonants on lamedas vahepütis hoopis teine kui silindri kujulises. Eks ole katsetamise asi, kui valmis saad siis mine stokk väljalaskega EMÜ stendi, tartus. Maksis vist mingi 60euri, vaata ekraanilt palju numbreid tuleb ning siis proovi uue väljalaskega.
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: MV6 väljalase

Postitus Postitas Jospa »

.....kusjuures mul eelmine omanik saavutas madalama heli just lõpupütiga. Enne lõpupütti läks Y ja Y-ki otsa lõpupütt millel kaks väljundit.
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
MrLuik
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 18 Sept 2015 21:09
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: MV6 väljalase

Postitus Postitas MrLuik »

Ise ka sooviks ainult madalamaid hääli, praegu originaal pütt taga ja see tyhjaks roostetanud ja otsa pandud lihtsalt 70mm toru(kahe pisikese asemel) ja on kiirendades "rolleri" hääl aga kohapeal külmalt käib madalalt.

Mis lõpupütti soovitate? Suvalist universiaali? Turbo Volvol kasutasin muffleri oma ja tegi päris mahedaks hääled.

Kasutasin sellist:
https://www.autokaubad24.ee/et/tooted/s ... flex-sport
Diagnostika Tartus 15€
Helista või kirjuta 56868112
Rax
Klubiliige
Postitusi: 3455
Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
Auto: 2.5DTI
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 78 korda

Re: MV6 väljalase

Postitus Postitas Rax »

Küll oli pikk jutt. Ma oma vanal V6-el kaotasin lihtsalt lõpu püti ära ja asendasime Faricuga kaks toru, ning hääl oli jumala muhe. Kõik ülejäänu jäi originaal.
56232754
Adi King
Huviline
Postitusi: 309
Liitunud: 15 Apr 2008 20:01
Asukoht: Saaremaa, Kuressaare
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: MV6 väljalase

Postitus Postitas Adi King »

Häält mahedamaks vaja siis piisab küll ainult lõpupüti vahetusest, pole vaja mingit y ja x ühendusi teha :mrgreen: Onu Remus aitab alati hädast välja, kui teised ei sobi.
Opeli fänn
BMW e60 530d 170kw.
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: MV6 väljalase

Postitus Postitas Jospa »

No vot. Kõik arvavadki et onu Remus aitab aga saab ka veel :D. !
Viimati muutis Jospa, 29 Dets 2016 00:48, muudetud 2 korda kokku.
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Rax
Klubiliige
Postitusi: 3455
Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
Auto: 2.5DTI
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 78 korda

Re: MV6 väljalase

Postitus Postitas Rax »

Isegi onu remust pole vaja. 2.5" toru on omegal, need lõpu püti asemele ja korras.
56232754
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: MV6 väljalase

Postitus Postitas Jospa »

Milleks piirduda lõpupütiga kui saab veel huvitavamaks asju teha. Vahele installida regullitav exhaust valve, vinge kui saad vedada lisa vaakumi eest multiram solenoidist vaakumi nii et kas 3500 rpmi või 4500rpmi pealt avaneb klapp.
Unustasin mainida et mida mootorile lähemale sa Y, X või H pipe paned seda parem
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Rax
Klubiliige
Postitusi: 3455
Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
Auto: 2.5DTI
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 78 korda

Re: MV6 väljalase

Postitus Postitas Rax »

Minu pakutud variant on kõige odavam. Ei hakka siin kedagi laimama, kõik on õige mis eelnevat räägitud.
56232754
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: MV6 väljalase

Postitus Postitas Jospa »

Eks see nii ole jah et odavam, kiirem ja lihtsam on panna onu Remus vms lõpupütt. Kui aga tekib huvi siis H pipe peaks tegema hääled madalamaks, X pipe sportlikumaks nagu usakad ütlevad: European sporty ! Mina soovitan kas x või h toru, kui mõtLed midagi tõsisemalt korda saata. X toruga väljutada heitgaase kiireminI kui H või Y omaga. Tekib siis selline effekt kus resonants ühest torust haarab kaasa ka teise toru gaasid. Piltlikult paned vasakusse X pipe kompressori püstoli ja paremasse torru salhvrätiku/salhvrätiku :P ning kui õhku lased siis haarab see kaasa selle rätiku...AGA lihtsam on jah osta mingi aftermarket lõpuks alla ja kärab küll, mingit japanstyle shitti ära pane muidu kakun selle öösel alt ära :D
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Rax
Klubiliige
Postitusi: 3455
Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
Auto: 2.5DTI
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 78 korda

Re: MV6 väljalase

Postitus Postitas Rax »

:lol:
56232754
omegaruulib
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 02 Okt 2014 20:13
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: MV6 väljalase

Postitus Postitas omegaruulib »

Rax kirjutas:Küll oli pikk jutt. Ma oma vanal V6-el kaotasin lihtsalt lõpu püti ära ja asendasime Faricuga kaks toru, ning hääl oli jumala muhe. Kõik ülejäänu jäi originaal.
Kas üv vunguma ei hakatud?
Vasta