1. leht 1-st

Mis erinevused on 2.0 ja 3.0 manuaal käigukastidel?

Postitatud: 29 Jaan 2017 13:16
Postitas Hašš
Tere.
Oleks vaja c20let-ile omega b manuaal kasti. Kas sobivad kõik või on neil erinevus sees r4 ja v6 omal?
Otsisin foorumi ja googli läbi, midagi asjaliku ise ei leidnud. Wikipediast sain nii palju aru nagu oleks sama aga mingit kinnitust ei ole saanud.

Re: Mis erinevused on 2.0 ja 3.0 manuaal käigukastidel?

Postitatud: 29 Jaan 2017 13:49
Postitas ahti22
Hašš kirjutas:Tere.
Oleks vaja c20let-ile omega b manuaal kasti. Kas sobivad kõik või on neil erinevus sees r4 ja v6 omal?
Otsisin foorumi ja googli läbi, midagi asjaliku ise ei leidnud. Wikipediast sain nii palju aru nagu oleks sama aga mingit kinnitust ei ole saanud.
Sidurikorv on erinev r4 ja v6 kastidel, aga neid saab vahetada. Mingid ülekandearvud vist peaksid ka teoreetiliselt erinevad olema.

Re: Mis erinevused on 2.0 ja 3.0 manuaal käigukastidel?

Postitatud: 29 Jaan 2017 14:02
Postitas Hašš
Kui jätan LETi hooratta ja siduri siis istuvad mõlemad kastid 1:1 otsa? Sain ma õigesti aru?

Re: Mis erinevused on 2.0 ja 3.0 manuaal käigukastidel?

Postitatud: 29 Jaan 2017 16:11
Postitas raudpats0
Hašš kirjutas:Kui jätan LETi hooratta ja siduri siis istuvad mõlemad kastid 1:1 otsa? Sain ma õigesti aru?
calibra moto otsa vist xev mootori otsast tulnud kast sobis.

aga seda teavad mei need mehed kes on ehitanud. let on ju turbo mootor.

Re: Mis erinevused on 2.0 ja 3.0 manuaal käigukastidel?

Postitatud: 29 Jaan 2017 20:55
Postitas Hašš
Hetkel ongi Calibra pealt tulnud sepis sisuga LET mootor mida juhib MS ja see oleks vaja nüüd Omega peale panna. Aga olekski täpselt teada vaja saada kas sobib ainult rida mootori kast otsa või sobib ka V6 oma. Siis oskas juba asju soetada.
Ehk oskate kellegi poole suunata kes on asjaga tegelnud ja oskaks kindlasti vastata. Endal pole siin foorumis väga kogemusi.

Re: Mis erinevused on 2.0 ja 3.0 manuaal käigukastidel?

Postitatud: 30 Jaan 2017 00:23
Postitas Jospa
Nokia!? Risto?!risto002?!

Re: Mis erinevused on 2.0 ja 3.0 manuaal käigukastidel?

Postitatud: 30 Jaan 2017 17:01
Postitas raudpats0
Jospa kirjutas:Nokia!? Risto?!risto002?!

NoKia oli minu arust see mees kes meil turbotas neid asju. 85 kw kuni 155kw motoni välja LET kaasa arvatud.kaste kulus tal ka palju.

kui õieti mäletan siis lätu mootori otsa läks xev kast otse. kastid pidid põhimõtteliselt samad olema lihtsalt sidurikojad on erinevad. diisli ja bensuka omad on kül sarnased.
hooratta pead vist xev oma panema.

Re: Mis erinevused on 2.0 ja 3.0 manuaal käigukastidel?

Postitatud: 31 Jaan 2017 11:35
Postitas NoKia
Teemaalgatajale sai info antud, aga muidu on täitsa huvitav lugeda, kuidas vanad puusalt suva juppe pakuvad :mrgreen:

Re: Mis erinevused on 2.0 ja 3.0 manuaal käigukastidel?

Postitatud: 31 Jaan 2017 16:46
Postitas risto002
NoKia kirjutas:Teemaalgatajale sai info antud, aga muidu on täitsa huvitav lugeda, kuidas vanad puusalt suva juppe pakuvad :mrgreen:
Seal ikka väga palju juppe erinevad. :mrgreen:

Aga saab kah V6 panna 2.0 110kw hooratta (7kg)
sidur on vaja veits ümber ehitada


https://www.youtube.com/watch?v=frU9umThRMU" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Mis erinevused on 2.0 ja 3.0 manuaal käigukastidel?

Postitatud: 31 Jaan 2017 18:18
Postitas raudpats0
NoKia kirjutas:Teemaalgatajale sai info antud, aga muidu on täitsa huvitav lugeda, kuidas vanad puusalt suva juppe pakuvad :mrgreen:
no omal ajal sai seda let teemat jälgitud.seepärast minu soovitus oligi sinu poole pöörduda.

Re: Mis erinevused on 2.0 ja 3.0 manuaal käigukastidel?

Postitatud: 31 Jaan 2017 22:32
Postitas Jospa
risto002 kirjutas:
NoKia kirjutas:Teemaalgatajale sai info antud, aga muidu on täitsa huvitav lugeda, kuidas vanad puusalt suva juppe pakuvad :mrgreen:
Seal ikka väga palju juppe erinevad. :mrgreen:

Aga saab kah V6 panna 2.0 110kw hooratta (7kg)
sidur on vaja veits ümber ehitada


https://www.youtube.com/watch?v=frU9umThRMU" onclick="window.open(this.href);return false;
Sry, offtopic aga päris ägedal käivad risto auto pöörded! Linnas vast ulme sõita :D