Automaat kohaltvõttes uimane

Kaasa arvatud kütusekulu ja muu tehniline jutt
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Automaat kohaltvõttes uimane

Postitus Postitas Martin »

maksimum lubatud väänet Njuutonmeetrites
25-250N*m 28-280N*m Viimast leiab ainult 3.0/3.2 bensukate pealt. Kast ise muidu on korpuse poolest 2.5el ja 3.0il sama. Ehk siiss isu erinevus. Diisli puhul on ainult turbiini koda teine.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Rax
Klubiliige
Postitusi: 3455
Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
Auto: 2.5DTI
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Automaat kohaltvõttes uimane

Postitus Postitas Rax »

Pole neil mingit ülekande erinevust seal. See pigem ikka taga diffris. R28 on tugevam. Talub rohkem NM.
56232754
Rax
Klubiliige
Postitusi: 3455
Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
Auto: 2.5DTI
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Automaat kohaltvõttes uimane

Postitus Postitas Rax »

All Omega A and Omega B manual gearboxes are Getrag 240, made in a GM-specific casing and with either shot-peened gears or not, according to the usage.

A Getrag 240 without shot-peened gears is called "R25"
A Getrag 240 with shot-peened gears is called "R28"
56232754
Vasta