Mv6

Kaasa arvatud kütusekulu ja muu tehniline jutt
Vasta
omegarider
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 08 Aug 2016 14:11
Asukoht: tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Mv6

Postitus Postitas omegarider » 24 Juul 2017 20:47

Vahetasin siduri. Küsimus kas sain siduri panna tagurpidi? Ei lahuta korralikult, kui käiku üritad sisse panna ei lähe. Mitte töötava mootoriga vahetab käike ilusti.

Küsimus 2.
Kadus õlirõhk ära vahetasin pumba ära. Panin pumba enne peale panemist õli täis, pärast pressisin õli filtri august veel õli juurde. Rõhku üles ei võta. Oskab keegi aidata?

Kasutaja avatar
risto002
Klubiliige
Postitusi: 278
Liitunud: 10 Veebr 2010 13:00
Asukoht: Tallinn/Aruküla/Klooga
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: Mv6

Postitus Postitas risto002 » 25 Juul 2017 08:36

omegarider kirjutas:Vahetasin siduri. Küsimus kas sain siduri panna tagurpidi? Ei lahuta korralikult, kui käiku üritad sisse panna ei lähe. Mitte töötava mootoriga vahetab käike ilusti.

Küsimus 2.
Kadus õlirõhk ära vahetasin pumba ära. Panin pumba enne peale panemist õli täis, pärast pressisin õli filtri august veel õli juurde. Rõhku üles ei võta. Oskab keegi aidata?
Kui õigesti mäletan siis sai küll sidurit valepidi panna.Sellisel juhul olek ketas pooleldi nuudis.
Mis tootja õipumba külge panid? kui hiinlase siis ei pruugi normaalest tööle hakata.
Omega B 2,0 100kw sedaan manuaal+LSD
VW Multivan 2,5 128kw manuaal 4wd
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat

omegarider
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 08 Aug 2016 14:11
Asukoht: tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mv6

Postitus Postitas omegarider » 25 Juul 2017 16:47

Kasutatud pumba teiselt mootorilt. Eelnevalt töötas. Muidu pumba panin selle workshop-manuals.com i järgi. Õli pressisin nii palju sisse, et õlituli isegi kustus ära kui oli süüde sees.
Tuttav arvas et saale ringi käinud aga kui nii siis tuleks juu filtrisse ikka õli juu. Võtturi kontrollisin ka eelnevalt. Vanal pumbal logisesid need nö. hammasrattad paigaldatud pumbal olid tihkelt.

Kasutaja avatar
raudpats0
Klubiliige
Postitusi: 1868
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: Mv6

Postitus Postitas raudpats0 » 25 Juul 2017 21:28

pekkis esimese või teise silindri või esimese raamsaalega ei saagi õlirõhku üles.
119BDD-110kw automaat caravan 2002a
106 kw manuaal sedaan 2003
op-com , autocom

tel: 58162851

omegarider
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 08 Aug 2016 14:11
Asukoht: tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mv6

Postitus Postitas omegarider » 26 Juul 2017 06:18

Kuidas saaks kindlaks teha mis? Ja kas on võimalik saalesi vahetada ilma mootorit maha võtmata?

Kasutaja avatar
raudpats0
Klubiliige
Postitusi: 1868
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: Mv6

Postitus Postitas raudpats0 » 26 Juul 2017 17:20

kui mootorit maha ei võta siis pead sillatala eest võtma. ehk siis riputad mootori üles enne. ja nagu ikka läbi karteri.

õlivõtturi ülemine tihend võib ka lekkida.siis ei tõmba õli üles ja samad vead küljes.
119BDD-110kw automaat caravan 2002a
106 kw manuaal sedaan 2003
op-com , autocom

tel: 58162851

omegarider
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 08 Aug 2016 14:11
Asukoht: tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mv6

Postitus Postitas omegarider » 26 Juul 2017 18:46

raudpats0 kirjutas:kui mootorit maha ei võta siis pead sillatala eest võtma. ehk siis riputad mootori üles enne. ja nagu ikka läbi karteri.

õlivõtturi ülemine tihend võib ka lekkida.siis ei tõmba õli üles ja samad vead küljes.


No võtturitihend oli ikka kergelt üle ääre. Katki ka ei tundund olevat.

Kui eile valasin õlisurveklapi juurest mis pumba küljes on peale õli. käis õli ringi õhk tuli välja ning õli läks ära kuid kui käiamise lõpetasin valgus tagasi õli.
Oskab keegi öelda mitme NM käivad saale poldid?

Vasta