Püsika ehitamine.

Kaasa arvatud kütusekulu ja muu tehniline jutt
Vasta
Karl12
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 24 Apr 2017 13:54
Asukoht: pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Püsika ehitamine.

Postitus Postitas Karl12 »

Tervist, sai 2,5 atm millel oli püsikas vahetatud 3.0 manuaali vastu, nüüd tahals püsikat ka sellele, mida vaja võib minna selle jaoks, kas mingit siduri lülitit ainult, või miskit veel?
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: Püsika ehitamine.

Postitus Postitas Jospa »

Seal mootorite vahet ei ole. Küll aga on vahe kastides. Atm või manuaal. Viimane vajab sidurilülitit juhul kui ei ole seda mingil põhjusel. Vaja on sul püsika plokki, selle küljes olevat trossi, trossipikkus võib sõltuda mootorist aga pead ei anna. Püsika kangi ka. Valmidus on omegatel üldjuhul olemas. Kui sul on atm ehitatud manuaaliks siis tuleks pidurisignaalist võtta ka sidurile signaal. Lihtsalt käiguvahetus peab olema piisavalt kiire, muidu tõmbab pöörded lakke. Kui ei toimi siis soovituslikuly vaadata tarkvaraga üle. Kehvemal juhul peaks esindusse minema ja selgeks õpetama. Kindlasti on kellegil veel midagi lisada. Mu info võib olla puudulik
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Kasutaja avatar
SilverASH
Klubiliige
Postitusi: 321
Liitunud: 04 Apr 2016 17:23
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Püsika ehitamine.

Postitus Postitas SilverASH »

Jospa kirjutas:Lihtsalt käiguvahetus peab olema piisavalt kiire, muidu tõmbab pöörded lakke.
Ole hea ja seleta antud lause rohkem lahti. Mis põhjustab pöörete lakke tõusmise?

Sry OT pärast aga olen täheldanud, et atm'il tõusevad pöörded pm lambist lakke. Tundub mingi anduri jama olevat, äkki on see sama siduri andur vms? Püsikat ei kasuta sel ajal, gaasi reguleerin jalaga sel ajal. Tundub olevat seotud gaasi pedaali ja käigukastiga.
See lause jäi kummitama ja sp küsin, ehk on seotud minu Oomi hädaga.
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: Püsika ehitamine.

Postitus Postitas Jospa »

SilverASH kirjutas:
Jospa kirjutas:Lihtsalt käiguvahetus peab olema piisavalt kiire, muidu tõmbab pöörded lakke.
Ole hea ja seleta antud lause rohkem lahti. Mis põhjustab pöörete lakke tõusmise?

Sry OT pärast aga olen täheldanud, et atm'il tõusevad pöörded pm lambist lakke. Tundub mingi anduri jama olevat, äkki on see sama siduri andur vms? Püsikat ei kasuta sel ajal, gaasi reguleerin jalaga sel ajal. Tundub olevat seotud gaasi pedaali ja käigukastiga.
See lause jäi kummitama ja sp küsin, ehk on seotud minu Oomi hädaga.
Pigem mõtlesin seda et sidurilõliti peaks siis loogiliselt katkestama püsikale signaali üra, kui vajutada seda ning püsikas canceldab ennast ära. Pusikamooduli pistikust võtad piduripesast/klemmist sidurile signaali. Kehtib see siis nendel masinatel kui atm-ist on tehtud manaal kuid ilma sidurilülitita ehk siis bypass või what eväär on tehtud püsikamooduli juures juba. Vahetad käiku kiiresti ( toimib nagu vahegaas :D) käiguvahetus toimub insta! Ehk siis sul on sidurilüliit vaja selle jaoks et anda püsikale mõista käiguvahetusest manuaalkastil. Ponjal :D
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Püsika ehitamine.

Postitus Postitas Martin »

kui sidurilülitit pole ja käigu alla vahetada või lihtsalt uimerdades käiku vahetades hakkab kiirus langema, siis püsika enda teada üritab kiirust hoida ja üritab pöördeid lisades kiirust säilitada.
Kui nüüd sidurilüliti juurde lisada, siispüsikas saab infi, et nüüd sidur lahutatud ja pole mõtet gaasi regullida..
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: Püsika ehitamine.

Postitus Postitas Jospa »

Martink91 kirjutas:kui sidurilülitit pole ja käigu alla vahetada või lihtsalt uimerdades käiku vahetades hakkab kiirus langema, siis püsika enda teada üritab kiirust hoida ja üritab pöördeid lisades kiirust säilitada.
Kui nüüd sidurilüliti juurde lisada, siispüsikas saab infi, et nüüd sidur lahutatud ja pole mõtet gaasi regullida..
Täpselt nii ongi
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Karl12
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 24 Apr 2017 13:54
Asukoht: pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Püsika ehitamine.

Postitus Postitas Karl12 »

Ja kus see siduri lüliti asetseda võiks?
Rax
Klubiliige
Postitusi: 3455
Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
Auto: 2.5DTI
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Püsika ehitamine.

Postitus Postitas Rax »

Siduri pedaali taga.
56232754
Vasta