1. leht 1-st

Püsika ehitamine.

Postitatud: 26 Sept 2017 07:34
Postitas Karl12
Tervist, sai 2,5 atm millel oli püsikas vahetatud 3.0 manuaali vastu, nüüd tahals püsikat ka sellele, mida vaja võib minna selle jaoks, kas mingit siduri lülitit ainult, või miskit veel?

Re: Püsika ehitamine.

Postitatud: 26 Sept 2017 08:43
Postitas Jospa
Seal mootorite vahet ei ole. Küll aga on vahe kastides. Atm või manuaal. Viimane vajab sidurilülitit juhul kui ei ole seda mingil põhjusel. Vaja on sul püsika plokki, selle küljes olevat trossi, trossipikkus võib sõltuda mootorist aga pead ei anna. Püsika kangi ka. Valmidus on omegatel üldjuhul olemas. Kui sul on atm ehitatud manuaaliks siis tuleks pidurisignaalist võtta ka sidurile signaal. Lihtsalt käiguvahetus peab olema piisavalt kiire, muidu tõmbab pöörded lakke. Kui ei toimi siis soovituslikuly vaadata tarkvaraga üle. Kehvemal juhul peaks esindusse minema ja selgeks õpetama. Kindlasti on kellegil veel midagi lisada. Mu info võib olla puudulik

Re: Püsika ehitamine.

Postitatud: 26 Sept 2017 12:44
Postitas SilverASH
Jospa kirjutas:Lihtsalt käiguvahetus peab olema piisavalt kiire, muidu tõmbab pöörded lakke.
Ole hea ja seleta antud lause rohkem lahti. Mis põhjustab pöörete lakke tõusmise?

Sry OT pärast aga olen täheldanud, et atm'il tõusevad pöörded pm lambist lakke. Tundub mingi anduri jama olevat, äkki on see sama siduri andur vms? Püsikat ei kasuta sel ajal, gaasi reguleerin jalaga sel ajal. Tundub olevat seotud gaasi pedaali ja käigukastiga.
See lause jäi kummitama ja sp küsin, ehk on seotud minu Oomi hädaga.

Re: Püsika ehitamine.

Postitatud: 26 Sept 2017 15:07
Postitas Jospa
SilverASH kirjutas:
Jospa kirjutas:Lihtsalt käiguvahetus peab olema piisavalt kiire, muidu tõmbab pöörded lakke.
Ole hea ja seleta antud lause rohkem lahti. Mis põhjustab pöörete lakke tõusmise?

Sry OT pärast aga olen täheldanud, et atm'il tõusevad pöörded pm lambist lakke. Tundub mingi anduri jama olevat, äkki on see sama siduri andur vms? Püsikat ei kasuta sel ajal, gaasi reguleerin jalaga sel ajal. Tundub olevat seotud gaasi pedaali ja käigukastiga.
See lause jäi kummitama ja sp küsin, ehk on seotud minu Oomi hädaga.
Pigem mõtlesin seda et sidurilõliti peaks siis loogiliselt katkestama püsikale signaali üra, kui vajutada seda ning püsikas canceldab ennast ära. Pusikamooduli pistikust võtad piduripesast/klemmist sidurile signaali. Kehtib see siis nendel masinatel kui atm-ist on tehtud manaal kuid ilma sidurilülitita ehk siis bypass või what eväär on tehtud püsikamooduli juures juba. Vahetad käiku kiiresti ( toimib nagu vahegaas :D) käiguvahetus toimub insta! Ehk siis sul on sidurilüliit vaja selle jaoks et anda püsikale mõista käiguvahetusest manuaalkastil. Ponjal :D

Re: Püsika ehitamine.

Postitatud: 26 Sept 2017 16:23
Postitas Martin
kui sidurilülitit pole ja käigu alla vahetada või lihtsalt uimerdades käiku vahetades hakkab kiirus langema, siis püsika enda teada üritab kiirust hoida ja üritab pöördeid lisades kiirust säilitada.
Kui nüüd sidurilüliti juurde lisada, siispüsikas saab infi, et nüüd sidur lahutatud ja pole mõtet gaasi regullida..

Re: Püsika ehitamine.

Postitatud: 26 Sept 2017 16:32
Postitas Jospa
Martink91 kirjutas:kui sidurilülitit pole ja käigu alla vahetada või lihtsalt uimerdades käiku vahetades hakkab kiirus langema, siis püsika enda teada üritab kiirust hoida ja üritab pöördeid lisades kiirust säilitada.
Kui nüüd sidurilüliti juurde lisada, siispüsikas saab infi, et nüüd sidur lahutatud ja pole mõtet gaasi regullida..
Täpselt nii ongi

Re: Püsika ehitamine.

Postitatud: 28 Sept 2017 06:00
Postitas Karl12
Ja kus see siduri lüliti asetseda võiks?

Re: Püsika ehitamine.

Postitatud: 28 Sept 2017 06:14
Postitas Rax
Siduri pedaali taga.