Püsika ehitamine.
Postitatud: 26 Sept 2017 07:34
Tervist, sai 2,5 atm millel oli püsikas vahetatud 3.0 manuaali vastu, nüüd tahals püsikat ka sellele, mida vaja võib minna selle jaoks, kas mingit siduri lülitit ainult, või miskit veel?
Ole hea ja seleta antud lause rohkem lahti. Mis põhjustab pöörete lakke tõusmise?Jospa kirjutas:Lihtsalt käiguvahetus peab olema piisavalt kiire, muidu tõmbab pöörded lakke.
Pigem mõtlesin seda et sidurilõliti peaks siis loogiliselt katkestama püsikale signaali üra, kui vajutada seda ning püsikas canceldab ennast ära. Pusikamooduli pistikust võtad piduripesast/klemmist sidurile signaali. Kehtib see siis nendel masinatel kui atm-ist on tehtud manaal kuid ilma sidurilülitita ehk siis bypass või what eväär on tehtud püsikamooduli juures juba. Vahetad käiku kiiresti ( toimib nagu vahegaas ) käiguvahetus toimub insta! Ehk siis sul on sidurilüliit vaja selle jaoks et anda püsikale mõista käiguvahetusest manuaalkastil. PonjalSilverASH kirjutas:Ole hea ja seleta antud lause rohkem lahti. Mis põhjustab pöörete lakke tõusmise?Jospa kirjutas:Lihtsalt käiguvahetus peab olema piisavalt kiire, muidu tõmbab pöörded lakke.
Sry OT pärast aga olen täheldanud, et atm'il tõusevad pöörded pm lambist lakke. Tundub mingi anduri jama olevat, äkki on see sama siduri andur vms? Püsikat ei kasuta sel ajal, gaasi reguleerin jalaga sel ajal. Tundub olevat seotud gaasi pedaali ja käigukastiga.
See lause jäi kummitama ja sp küsin, ehk on seotud minu Oomi hädaga.
Täpselt nii ongiMartink91 kirjutas:kui sidurilülitit pole ja käigu alla vahetada või lihtsalt uimerdades käiku vahetades hakkab kiirus langema, siis püsika enda teada üritab kiirust hoida ja üritab pöördeid lisades kiirust säilitada.
Kui nüüd sidurilüliti juurde lisada, siispüsikas saab infi, et nüüd sidur lahutatud ja pole mõtet gaasi regullida..