1. leht 1-st

Omega manuaaliks

Postitatud: 28 Sept 2017 11:08
Postitas omegaruulib
Soov teha omega manuaaliks. Kast olemas koos kardaani, keskkonsooli, hoorattaga. Vaja veel nõellaagrit. Olen lugenud siit et kipuvad lendama vahepukid ja leevendid kui on 3.0 masin. Millise firma juppe peaksin vaatama, et vastupidavus garanteeritud oleks.

Re: Omega manuaaliks

Postitatud: 28 Sept 2017 18:25
Postitas Jospa
Topran-i leevendid ja vahepukid võid välistada, neid läks nagu kondoome pärast paugu lahti saamist

Re: Omega manuaaliks

Postitatud: 28 Sept 2017 19:56
Postitas M2x
Sama siin- 3tk 2kkm'ga ja seda kõigest peaaegu 96kw'ga. Peale teist oli ikka veel mõte et äkki on partii praak :mrgreen:

Loll küsimus, aga siduripedaal koos peasilindriga on ka ikka olemas? :D

Re: Omega manuaaliks

Postitatud: 30 Sept 2017 19:29
Postitas omegaruulib
M2x kirjutas:Sama siin- 3tk 2kkm'ga ja seda kõigest peaaegu 96kw'ga. Peale teist oli ikka veel mõte et äkki on partii praak :mrgreen:

Loll küsimus, aga siduripedaal koos peasilindriga on ka ikka olemas? :D
Need unustasin lisada, et pean veel muretsema. Pean hakkama hindasi uurima.

Re: Omega manuaaliks

Postitatud: 01 Okt 2017 19:06
Postitas omegaruulib
M2x kirjutas:Sama siin- 3tk 2kkm'ga ja seda kõigest peaaegu 96kw'ga. Peale teist oli ikka veel mõte et äkki on partii praak :mrgreen:

Loll küsimus, aga siduripedaal koos peasilindriga on ka ikka olemas? :D
Pedaalid olemas, aga peasilinder??? Kas see mis kasti sees? See olemas, või peab veel miskit olema kapoti all?

Re: Omega manuaaliks

Postitatud: 01 Okt 2017 19:34
Postitas GertK
Siduritöö silinder mis pedaali taga ja läheb kojameestealt sisse ning kinnitub pedaali külge siis sisuritöösilindrist minev toru kuni kastini ja splint mis neid koos hoiab :) kui vahetama hakkad ja jänni jääd siis küsi mu käest võin seletada mida ja kus :D

Re: Omega manuaaliks

Postitatud: 02 Okt 2017 08:54
Postitas M2x
Kastipoolne toru on vast kaasas, keegi ei viitsi teda lahti harutada sealt, lihtne splint välja tõmmata ja läheb.
Ma seda splinti kaasa ei saanud/jõudis ära kaduda, tekitasin jäigemast terastraadist ise uue, aga andis ikka mitu korda teda sättida sinna, enne kui pidama jäi. Ei ole just mugav koht kust teda sisse toppida ka.

Natuke semantikat- ära pane pedaalE, pane pedaaL. Või noh.. kui aega on ja tahad et kõik on korra järgi, siis tee kuidas tahad, aga ma ei näinud mõtet kulutada lisatund piduripedaali vahetusele, lappisin pappi ja natuke niisket kaltsu alla ja lasin relakaga õigeks.