1. leht 6-st

Omega 2.0 tdi 74kw 1999a sedaan

Postitatud: 03 Mär 2018 13:09
Postitas HrRusski
Nimelt selline mure et auto mootor töötab normaalselt aga pöördesse ei kipu.Mootor hingetu ja jääb sõidu peal jalgu.
Tehtud tööd(Vaakumvoolikud kontrollitud,uus õhulugeja paigaldatud.turbo puhub kuid siiber jääb ühte asendisse käima panekul .kõrgsurvepump remonditud.EGR klapp puhastatud ja toimetab).veakoode välja ei lugenud .
Oskab keegi aidata .
Kas kellelgi ka olemas pilti või saab teha pildid vaakumvoolikute asukoha kohta .

Re: Omega 2.0 tdi 74kw 1999a sedaan

Postitatud: 03 Mär 2018 13:31
Postitas Martin
kas vaakumvoolikutes vaakumit on üldse?
mõni voolik vb kuskilt nähtamatust kohast kas katki/lahti või kuskile kohta kokku pressitud.
pane mootor tööle ja tee mõni vaakumvoolik lahti vaata kas imeb näppu või ei.. turbo puhul vaata vaakumit enne solenoidi, või kas sellel mitte wg tüüpi turbo polnud mitte?
egr klapp, kui on pimedaks tehtud, läheb ka limpi ja üle 2200rpm vist ei läinud.

Re: Omega 2.0 tdi 74kw 1999a sedaan

Postitatud: 03 Mär 2018 14:37
Postitas HrRusski
kuna 2,0 tdi on 3 solenoidi
a)EGR b)turbo c)üks imelik
osades otstes on vaakum osades ei ole.vastavalt pööretele peaks avama ja sulgema klappe.
torbo solenoid veab siibri turbol ühte asendisse ja sealt ei liigu enam kuhugi isegi siis kui Gaasiga mängin . sai ka solenoide ümber tõstetud aga muutustetta asi.
Kui saaks pildi vaakumvoolikute asetuse kohta siis oskaks ka täpsemalt vaadata kuna mingi klapp peaks avanema ja sulguma .
Egr pole pimedaks pandud puhastatud ja toimetab.

Re: Omega 2.0 tdi 74kw 1999a sedaan

Postitatud: 03 Mär 2018 23:09
Postitas HrRusski
Kus asub karteri tuulutus.pilti paluks.

Re: Omega 2.0 tdi 74kw 1999a sedaan

Postitatud: 04 Mär 2018 01:04
Postitas Volvov8
Karterituulutus on klapikaane sees.

Re: Omega 2.0 tdi 74kw 1999a sedaan

Postitatud: 04 Mär 2018 14:43
Postitas HrRusski
karteri tuulutus puhas .

Re: Omega 2.0 tdi 74kw 1999a sedaan

Postitatud: 06 Mär 2018 23:24
Postitas Boobush
Turbo peabki vaakumi tekkides (ehk mootorit tööle pannes) ühte asendisse seisma jääma. Ta jääb seisma avatud asendisse, ehk kõik heitgaasid lastakse läbi turbo labade. Koha peal, tühikäigul ei teki autol isegi gaas põhjas piisavalt rõhku, et turbo peaks oma gaasid läbi wastegate laskma.

"üks imelik" solenoid on sisselaskes asuvatele Swirl valves (sisselaskekanali Plekist klapid). Sisselaskes on tegelikult 8 väikest kanalit, millest 4 kanalis reguleeritakse kanali avatud/suletud asendit parema "hingamise" eesmärgil. Madalatel pööretel on klapid kinni ja kõrgetel pööretel tehakse klapid lahti. Bemmidel need klapid eemaldatakse, kuna kipuvad ajapikku katki minema ning satuvad kolvi ja klappide vahele. Opelitel seda sündroomi ei esine.
Kui Swirl klapid on kinni tahmanud, siis aktuaatori hoob neid ei liiguta. Klappide testimiseks liiguta hooba käsitsi. Kui liigub, siin on kõik sehr gut, kui ei, siis võta sisselaskekollektor lahti ja puhasta kõik ära.

Pilt Swirl klappidest:
https://photos.app.goo.gl/6ySSrPRCUbKs76Jt2

Re: Omega 2.0 tdi 74kw 1999a sedaan

Postitatud: 07 Mär 2018 00:09
Postitas HrRusski
Aitäh.tegelen homlikul kohe kontrollimisega.Kas see viga võib ka pikka aega olla. Eelmine omanik sõitis selle jõuetu autoga 3 aastat.Küsin ka seda, kas rikkis vända andur võib tekitada jõuetust mitu aastat või võib selle välistada .

Re: Omega 2.0 tdi 74kw 1999a sedaan

Postitatud: 07 Mär 2018 09:44
Postitas Boobush
Mootorituli läheb põlema, kui autol puudub vaakum või kui andur on rikkis või ei anna ühendust.

Re: Omega 2.0 tdi 74kw 1999a sedaan

Postitatud: 07 Mär 2018 10:03
Postitas HrRusski
Mootori tuli on sõidu aeg vilkunud kuid ei jää põlema.Minu käes korra vilkus kuid eelmise omaniku käest uurides siis temal sammuti vilkus korraks ja kustus(nii on teinud mõned korrad temal.Minul just siis läks põlema kui gaasi järsemalt vajutasin kurvi läbimisel kõrgema käiguga).Süüte sisse keerates kustub kõigepealt mootori tuli ja siis alles teised tuled.

Re: Omega 2.0 tdi 74kw 1999a sedaan

Postitatud: 07 Mär 2018 12:04
Postitas Boobush
Mootoritulest peaks jääma veakood. Suuremal tallamisel võib tekkida ülerõhk, siis läheb auto limp home režiimi. Aitab turbo wastegate aktuaatori hoovs reguleerimine pikemaks. Arvuti külge panna ja sõidu ajal rõhku mõõta või katse-eksitus meetodil neljanda käiguga gaas pühjas kiirendada ja sellele vastavalt hooba reguleerida.

Re: Omega 2.0 tdi 74kw 1999a sedaan

Postitatud: 07 Mär 2018 14:45
Postitas HrRusski
katsetame järgi

Re: Omega 2.0 tdi 74kw 1999a sedaan

Postitatud: 08 Mär 2018 16:16
Postitas HrRusski
Swirl puhastatud koos anduriga.vaakumid veel kokku ja katsetama.😎

Re: Omega 2.0 tdi 74kw 1999a sedaan

Postitatud: 08 Mär 2018 21:55
Postitas Boobush
Anna tulemustest teada 8)

Re: Omega 2.0 tdi 74kw 1999a sedaan

Postitatud: 08 Mär 2018 22:00
Postitas HrRusski
Üldiselt viga alles .Homme suurem investeeringdiagnostika seadme näol ja siis vigu otsima ja parandama.