K: õli kadu

Kaasa arvatud kütusekulu ja muu tehniline jutt
Vasta
elari_trend
Tänanud: 0
Tänatud: 0

K: õli kadu

Postitus Postitas elari_trend »

õli lippab mootorist minema ?
alt vaadates nagu oleks mootori tagumine osa õline ?
loogiline kõik, aga mida peaks vahetama hakkama ?
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: õli kadu

Postitus Postitas Tim »

Et siis õli jookseb käigukasti peale v?
Mul 100 kw mootoril lekkis klapikambrikaane tihendi juhipoolse nö.poolkuu vahelt(mootori siis juhipoole natuke kaldes).Varjant on ka,et lekib karterituulutuse õlipüüduri(kui on selline asi olemas sinu masinal)kummilõdviku vahelt ja siis jookseb mööda mootori plokki alla.

Võiksid natuke täpsemalt seletada oma muret ja mootori tüüp ei teeks kahh paha.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
elari_trend
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: õli kadu

Postitus Postitas elari_trend »

Tim kirjutas:Et siis õli jookseb käigukasti peale v?
Mul 100 kw mootoril lekkis klapikambrikaane tihendi juhipoolse nö.poolkuu vahelt(mootori siis juhipoole natuke kaldes).Varjant on ka,et lekib karterituulutuse õlipüüduri(kui on selline asi olemas sinu masinal)kummilõdviku vahelt ja siis jookseb mööda mootori plokki alla.

Võiksid natuke täpsemalt seletada oma muret ja mootori tüüp ei teeks kahh paha.
omega B 2.0 100 kw bensiin, karteri äär täiesti kuiv...
aga kus asub ja milline näeb välja karterituulutuse õlipüüdur =?
õli jookseb käimakastile
probleem on see, et pidevalt oilmangel kiri ees, lisades 1L või norm piirini õlitase siis peale ca 500-600 km peab seda uuesti tegema...
Kasutaja avatar
mardus72
Klubiliige
Postitusi: 1184
Liitunud: 16 Apr 2007 12:57
Auto: volvo v60cc
Asukoht: Tartu
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: K: õli kadu

Postitus Postitas mardus72 »

Mul ka lippab õli minema,ca1000km ja L
Sain eile diagnoosi,et plokikaane vahelt jookseb,väike jahutusvedelikuileke on ka,aga segi nad õliga ei lähe.Mul on nii,et isegi tagumised sumpsipotid on veidi õlised.Jookseb ikkamõnuga välja.Samas sul võib ka vändasimmer olla ära.Minul aga simmerist ei tule,ülevalt plokikaanevahelt kusklt,aga ka mitte klapikambrikaane vahelt.
Kui probleemi saab lahendada,siis pole mõtet muretseda.Kui mitte,siis mis seal enam muretseda;)
Image
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: õli kadu

Postitus Postitas Tim »

Kui õli jookseb käigukasti peale siis tõenäoliselt viga kalpikambri kaane tihendis,seda näeb hästi nt.tõstukil.Mul ajas õli ühe poolkuu vahelt läbi.

Õlipüüdur siis selline
Pilt
must karbike GM kiri peal,mul lekkis alumine lõdviku vahelt ja siis jooksis õli mööda m.ploki külge alla.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
elari_trend
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: õli kadu

Postitus Postitas elari_trend »

hei

tegemist lihtsalt väsinud klapisääretihenditega.
potsataja
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: õli kadu

Postitus Postitas potsataja »

neid on lõbus vahetada :mrgreen:
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: õli kadu

Postitus Postitas Tim »

Millise abivahendiga need klapisääre tihendid kätte said?
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
potsataja
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: õli kadu

Postitus Postitas potsataja »

poolkuud saad kätte haamriga (ettevaatlikult muidugi) järsult koksates, ja tihendid saab näpitsatega väga edukalt ära võtta. siis vahepeal võid klapid ja pesad ära puhastada ja sooveldada ja siis rakisega kõik see kupatus jälle kokku laduda (vajab kannatlikkust). kättevõtmise asi :)

PS: väike nipp kuidas poolkuusid paremini tagsi panna on kui teed poolkuud tavotiga kokku, siis seisavad paremini klapi küljes kinni ja ei kuku ära ennem kui jõuad klapi uuesti vedru pinge alla lasta.
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: õli kadu

Postitus Postitas Tim »

Kõik tore aga milliste näpitsatega need klapisääre tihendit kätte said?Pikkade otstega näpistatega proovisin(mul üks kaan varuks-kodune töö vaja enne selgeks saada)aga see kumm on ajapikku nii kõvaks tõmmanud,et ei taha need tihendid mitte kergelt lahti tulla.Ja kui juba jõuga hakkad seal sikutama,siis on oht hüdrotõukuri töö pesa ära kraapida.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
potsataja
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: õli kadu

Postitus Postitas potsataja »

tavaliste näpparitega millel on otsad kulumatta ehk korras. mul olid ka kinni, natuke keerutad ja peaks tulema
moskvits
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: õli kadu

Postitus Postitas moskvits »

Mis pahandust õlileke teeb:
2L, 100kw ajas ka õli välja, küünlad/juhtmed/piibud olid õli sees, tihend oli läbi (15euri)
kuni tekkis mingi elektrilühis või asi ja lõi süütepooli läbi, täpsemalt,
neljandasse enam särtsu ei tulnud, remont varuosadega kokku oli ˇ~200 + see et pooli mutikate lahtisaamine oli ilgeim ristjaviletsus.
NT. opeli taksodel pidavat küünlaid ja juhtmeid poole ettenähtud ajatakka vahetatama.
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: õli kadu

Postitus Postitas Tim »

Iseeneset õli ju elektrit ei juhi...aga kui klapikambri kaane tihend läbi on ja seal küünaldele kaela ladiseb,ega seegi hea pole.Küünlajuhtmed ei kannata kindlasti lõpmatuseni õli ja siis on varsti läbilööki oodata ja siis ka süütemooduli surma.
Viga on:
1.kas odav tihend...
2.või on klapikambri kaan kõver või siis väära poltide pingutusega kaan kõveraks keeratud.
3.või on klapikambri kaane tihend valesti paigaldatud,eriti lihtsalt kipub sel juhul "poolkuude"vahelt lekkima.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
Vasta