K: murdunud poldi kättesaamine

Kaasa arvatud kütusekulu ja muu tehniline jutt
Vasta
kaupok
Tänanud: 0
Tänatud: 0

K: murdunud poldi kättesaamine

Postitus Postitas kaupok »

lugu selline, avastasin et genekarihma pingutusrulli üks kinnituspoltidest on ära murdunud, ilmselt oli kehvalt kinni ja andis saba. Hetkel on kinni ühega ja tugevalt kinni keeratud. hoiab sirgena rulliku, kuid rullik ei ole sesmõttes algasendis et alumine polt on ära ja kardan et see ei kesta kaua.
nimelt probleem selles et poldi murdund osa on seal sees ja väljaulatuvat osa pole, ehk siis mingi 3mm on sisse ära murdunud. ruumi et seda sealt välja puurida ka pole, kuna radikas ma muu sodi ees, kas keegi on mingit moodi saanud kätte ka kitsastes tingimustes murdunud poldi, keevitada seal ei julge väga.
vaja oleks väikest trelli, siis oleks asi lihtsam, kuid puudub selline aparaat:D
või suudab keegi mul selle välja võtta kes on asjaga tegelenud, olen järvamaalt ja vahest ka harjumaal kose ligidal.
häda kääs
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: murdunud poldi kättesaamine

Postitus Postitas Tim »

Jahutus ventikas-ja radikas käivad 10 min.eest ära.
Puurid polti väikese augu ette ja siis murdunud poldi väljakeerajaga keerad selle jupi välja.

Oluline on et puurid augu poldi tsentrisse ja et väljakeeraja on kvaliteetne.Ise olen mässanud sissemurdunud piduri õhutusnipplitega,kui on korralik väljakeeraja,siis probleemi pole.
Kiire googeldamine: http://www.uustarvik.ee/?id=2&cat_id=22 ... ct_id=1076" onclick="window.open(this.href);return false;
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
kaupok
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: murdunud poldi kättesaamine

Postitus Postitas kaupok »

siis ma pean vast ka jahutusvedeliku välja laskma ennem vist? see sobiks kuna vaja üks lõdvikuots ära siluda:D
kuidas selle rihma lõdvemakslaskmine käib muidu, see rullik hoiab muidu seda vedruga pinge all, ja praegu on rihm lõdvem ka kui peaks olema.
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: murdunud poldi kättesaamine

Postitus Postitas Tim »

Mudugi jahutussüsteem tühjaks,enne talve olekski paras seda sodi sealt vaja välja loputada.
Pingutusrullikut keerad nr15(vist oli)võtmega rulliku keskel olevast poldist päripäeva(vist oli nii) ja saadki rihma maha.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: murdunud poldi kättesaamine

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Väljakeeramise ajal lase ka külmavussu poldi otsa peale.Tõmbab kokku ja määre ronib vahele saad nats lihtsamalt välja keerata.
kaupok
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: murdunud poldi kättesaamine

Postitus Postitas kaupok »

tekkis uus küsimus seoses selle radika pesemisega nt. millega see läbi tuleks lasta?
uus probleem on selline, et ei puhu nagu eriti sooja, midagi tuleb, aga mitte seda mis peaks. aknale ja jalgele olen tähendand et ei tule väga. salongiõhufiltri lasin surveõhuga üle. eelmisest omanikust oli sel autol ka selline asi leiutatud et see temperatuurianduri juhe mis radikas on ülemine, selle juhtmed olid kokku pantud, siis töötas ka koguaeg ventikas kui süüte sisse keerasin, esialgu ei pöörand tähelepanu, kuid täna ühendasin ära ja tahan näha mis saab. soovitusi??? ehk on et hakkab tööle kui temp ületab nt 95te:)
missugused peavad olema lõdvikud sooja mootori käimise ajal, pehmed, kõvad???
Kasutaja avatar
reims86
Huviline
Postitusi: 1107
Liitunud: 26 Jaan 2009 11:05
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: murdunud poldi kättesaamine

Postitus Postitas reims86 »

Puhastamiseks on tänapäeval lai valik erinevaid vedelikke (vanasti ma tean, et üks pesi isegi puhta õunamahlaga (suht happeline) ja tegi puhtaks küll) no töötamise ajal peaks olema kõvemapoolne see lõdvik kuna pisikene surve on sees.
Omega FL 2,5 TDI 2002, Navara D40 2010a 8) , Audi A4 2,5TDI 1999a,
kaupok
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: murdunud poldi kättesaamine

Postitus Postitas kaupok »

aga kas võib olla see ,et ei tule sooja niipalju kui vaja salongi tingitud sellest ventika koguaeg käimisest, kui need juhtmed ühendatud olid siis töötasid mõlemad ventikad, esimene ja mootori poolne, kas vahepeal siis jäävatki need seisma, ja hakkavad tööle kui temp on tõusnud piisavalt???
kas keegi õhutanud on 2.0 100kw jahutussüsteemi, kuidas seal see käib, kogemused teistsorti autoga kahjuks
Kasutaja avatar
reims86
Huviline
Postitusi: 1107
Liitunud: 26 Jaan 2009 11:05
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: murdunud poldi kättesaamine

Postitus Postitas reims86 »

Kui mootor on soe ja salongis temperatuuri näidik näitab õiget temperatuuri ja see on midagi 90ne lähedal siis peab ka olema salong soe.
Omega FL 2,5 TDI 2002, Navara D40 2010a 8) , Audi A4 2,5TDI 1999a,
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: murdunud poldi kättesaamine

Postitus Postitas Tim »

Kui termoanduri juhtmed olid kokku ühendatud,siis kindlasti sellepärast,et midagi on jahutusega seoses pees,küllap on termoandur kutu.
Ära vaeva pead ja vaheta vana termoandur välja,siis ei ole mingit niisma töötamist ventikatel,vaid töötavd siis kui on vaja.

Tegelikult peaks kõik soojaga esonduv olema termostaadi teha.St. et ventikad võivad töödata aga termostaat hoiab madala jahutusvedeliku temp.korral jahutusvedeliku ringluse väikese ringluse peal,mitte läbi jahutusraduka.

100kw jahutussüsteem on minu masinal end ise õhutanud,lihtsalt pead peale tosooli vahetust järgnevatel päevadel tosooli tasemel silma peal hoidma.Või hoiatab compu ise madala tosooli taseme korral.

Olen jahutusradikat läbi pesnud veega,tööjuures oli selline võimalus,et voolikust sai natuke soojemat vett kui muidu kraanist tuleb.Kenasti leotas mustuse/sette radikast lahti,algul tuli musta "sopavett" radikast välja.Mingi 10min.uhamist ja radikast seest puhas.

Jutt käib muidugi murdunud poldi kättesaamisest suure kaarega mööda.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
kaupok
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: murdunud poldi kättesaamine

Postitus Postitas kaupok »

Nüüd siis korras.
Juhtus selline asi, et töölt koju tulles, autopoodi esitulepirni järgi. Hakkasin koju sõitma, poolelteel murdus ka see üks polt ära. Korjasin asfaltilt oma jubinad kokku ja ots ümber. Ei leidnud paides ühtegi töökoda ka kes seda teeks, õeldi et nemad ei tegele selliste asjadega jne. Roolivõim ja genekas järelt ära. Siis sai autopoodi uue rulliku järgi vuratud(13€) ja koju tagasi. Ja remontima pimedas maja ees. Abiks prozektor ja trell. Ostetud sai ka kaks metallipuuri, üks peenika ja teine sipake jämedam(1.6€).

Tehtud sai sedasi ,et eemaldasin ventika kuna muidu ei mahtund sinna ligi. Siis puurisin peene puuriga augu murdunud osa sisse ja kui tahtsin tagurpidi välja kruvida kuidagimoodi siis juhtus nii, et jämedama puuriga puurima hakates keeras selle murdunud osa üldse sinna sisse, vabastas kenasti vindi osa ja kui ma ei eksi siis ei jäänd see murdunud osa sinna korpusesse vaid kukkus tagant välja. Läks siis seekord ilusti õnneks ja sai see probleem kenasti lahendatud.

Et siis kui kellegil sarnane olukord(rullikuga) peaks tekkima siis teadmiseks, et ei pea väljapoole keerama, piisab kenasti sisse puurimisest.
Vasta