probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Kaasa arvatud kütusekulu ja muu tehniline jutt
rocker
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 29 Mär 2013 14:43
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitus Postitas rocker » 26 Veebr 2014 19:10

http://www.ebay.com/itm/Profesional-New ... c6&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;

Seal veel odavam kaabel.
Tellisin ära, eks paistab kas ja millal kohale jõuab :lol:
Opel Omega 2.0 TD 74KW 1999

Kasutaja avatar
Mirko587
Huviline
Postitusi: 176
Liitunud: 11 Okt 2013 08:27
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitus Postitas Mirko587 » 26 Veebr 2014 21:36

rocker kirjutas:http://www.ebay.com/itm/Profesional-New ... c6&vxp=mtr

Seal veel odavam kaabel.
Tellisin ära, eks paistab kas ja millal kohale jõuab :lol:
Anna siis teada kas sinul ühendab autoga ära. Minu autoga ühendust ei saanud. 98 a bensukal sai airbagi ja abs lugeda ainult.
Opel Insignia HB 1.8 103kw

Kasutaja avatar
japs4u
Huviline
Postitusi: 251
Liitunud: 03 Dets 2012 21:46
Asukoht: väike-maarja
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitus Postitas japs4u » 26 Veebr 2014 23:19

kuidas seda egr puhastada siis
kes on proovinusd
millega
kas on aidanud
omega 2,2dti,2003,88kw,sedaan

Viin50
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitus Postitas Viin50 » 26 Veebr 2014 23:59

Lemberg kirjutas:Ma ka sama mootori mees ja mure et kui auto käima saan siis mootri tuli põleb ja pöördeid ei näita sama sirka 8 min käib siis tulevad pöörded ja korra seisab jätta siis kaob ka mootori tuli . ja siis sõidab nagu peab.
see et pöördeid ei näita, viitab väntvõlli andurile, ära vahetada ja asi peaks saama korda :P enne oleks hea muidugi korraks arvuti järgi panna, kui on võimalik.

Kasutaja avatar
japs4u
Huviline
Postitusi: 251
Liitunud: 03 Dets 2012 21:46
Asukoht: väike-maarja
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitus Postitas japs4u » 27 Veebr 2014 01:11

asi ei ole pööretes vaid vahepeal viskab sõiduajal tule põlema...ja enne ei kustu kui süüde välja ja uuesti...
kas egr klapp peab koguaeg pinisema kui mootor töötab või mingi aeg ainult
omega 2,2dti,2003,88kw,sedaan

rocker
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 29 Mär 2013 14:43
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitus Postitas rocker » 27 Veebr 2014 10:13

japs4u kirjutas:kuidas seda egr puhastada siis
kes on proovinusd
millega
kas on aidanud
Korrasolekut saad kontrollida nagu järgneval videol:

http://www.youtube.com/watch?v=3zhX83z1CUE" onclick="window.open(this.href);return false;

Mina puhastasin lihtsalt break cleaneriga.
Opel Omega 2.0 TD 74KW 1999

Kasutaja avatar
japs4u
Huviline
Postitusi: 251
Liitunud: 03 Dets 2012 21:46
Asukoht: väike-maarja
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitus Postitas japs4u » 27 Veebr 2014 10:32

ja seal videos on korras klapp eeldan
omega 2,2dti,2003,88kw,sedaan

rocker
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 29 Mär 2013 14:43
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitus Postitas rocker » 27 Veebr 2014 11:14

japs4u kirjutas:ja seal videos on korras klapp eeldan
jah.
Opel Omega 2.0 TD 74KW 1999

Lemberg
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitus Postitas Lemberg » 27 Veebr 2014 21:10

Viin50 kirjutas:
Lemberg kirjutas:Ma ka sama mootori mees ja mure et kui auto käima saan siis mootri tuli põleb ja pöördeid ei näita sama sirka 8 min käib siis tulevad pöörded ja korra seisab jätta siis kaob ka mootori tuli . ja siis sõidab nagu peab.
see et pöördeid ei näita, viitab väntvõlli andurile, ära vahetada ja asi peaks saama korda :P enne oleks hea muidugi korraks arvuti järgi panna, kui on võimalik.
Aga kus see andur asub, ma seda ei näe kus on rihma jooks

Kasutaja avatar
Tim
Huviline
Postitusi: 2599
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitus Postitas Tim » 27 Veebr 2014 23:09

rocker kirjutas:Korrasolekut saad kontrollida nagu järgneval videol:

http://www.youtube.com/watch?v=3zhX83z1CUE" onclick="window.open(this.href);return false;

Mina puhastasin lihtsalt break cleaneriga.
Antud klapp ikka EGR...?Kas elekroonika pistikut polegi seal küljes või ongi vaakumiga juhitav(vaakumit juhib solenoid)?
rocker kirjutas:http://www.ebay.com/itm/Profesional-New ... c6&vxp=mtr

Seal veel odavam kaabel.
Tellisin ära, eks paistab kas ja millal kohale jõuab :lol:
Minul ei hakanud see seade üldse tööle-interface error...
Mul aliexpressist tellitud praegune seade.
Mõningad hinna näited... ja mida kodumaal vahendajad küsivad :lol:
http://www.aliexpress.com/price/test-opcom-price.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD

Viin50
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitus Postitas Viin50 » 27 Veebr 2014 23:23

Lemberg kirjutas:
Viin50 kirjutas:
Lemberg kirjutas:Ma ka sama mootori mees ja mure et kui auto käima saan siis mootri tuli põleb ja pöördeid ei näita sama sirka 8 min käib siis tulevad pöörded ja korra seisab jätta siis kaob ka mootori tuli . ja siis sõidab nagu peab.
see et pöördeid ei näita, viitab väntvõlli andurile, ära vahetada ja asi peaks saama korda :P enne oleks hea muidugi korraks arvuti järgi panna, kui on võimalik.
Aga kus see andur asub, ma seda ei näe kus on rihma jooks
Andur asub juhiratta ja mootori vahel, põhimõtteliselt mootori all, kui laskud juhiukse juurde põlvili ja vaatad autoalla mootori poole siis jääb kohe andur silma :)

Viin50
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitus Postitas Viin50 » 27 Veebr 2014 23:35

japs4u kirjutas:asi ei ole pööretes vaid vahepeal viskab sõiduajal tule põlema...ja enne ei kustu kui süüde välja ja uuesti...
kas egr klapp peab koguaeg pinisema kui mootor töötab või mingi aeg ainult
jutt oligi ju et auto ei näita pöördeid mingi hetk ning mootori tuli põleb, järelikult on andur oma töö lõpetanud. põdesin viimased kuuaega sama olukorda igapäev, räägin lühidalt oma olukorra mis mul oli hiljuti, hommikul panin käima kõik ilus ja korras, sõidan ja mingi hetk lööb mootori tule põlema, autol kaob ära jõud ja pöörde seier kukub nulli ja jääbki sinna nulli, lülitan mootori välja käivitan ja kõik korras , panin järgi arvuti ja näitas et väntvõlli andur on pekkis ja egr klapp ei toimeta. vahetasin anduri, puhastasin egr klapi (samuti breik kliineriga) ja sõidan juba teist nädalat nagu inimene :)

Lemberg
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitus Postitas Lemberg » 08 Mär 2014 14:18

Sai siis väntvõlli andur vahetatud ja auto tip top

Kasutaja avatar
Martink91
Klubiliige
Postitusi: 1988
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 2.5DTI 3.5 Bi-turbo
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitus Postitas Martink91 » 08 Mär 2014 17:24

rocker kirjutas:http://www.ebay.com/itm/Profesional-New ... c6&vxp=mtr

Seal veel odavam kaabel.
Tellisin ära, eks paistab kas ja millal kohale jõuab :lol:
Minul ei hakanud see seade üldse tööle-interface error...[/quote]

Mina sain ainult airbagile ligi, st. veakoodi kustutatud, mõnele asjale näitas veel midagi, aga suht tühi maa, soft ise juba paneb villast, näiteks mõnda autot ei saagi tema nimest kaugemale klõpsata :D
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
kasutatud varuosad viewtopic.php?f=23&t=10487
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534

rocker
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 29 Mär 2013 14:43
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitus Postitas rocker » 23 Okt 2014 12:36

Nii, esimesed külmad käes ja jälle jama majas:

Panen auto käima (2.0 dti 74 kw) käivitub kenasti, tühikäigul ei puterda, ei suitse.
Kui gaasi anda siis hakkab puterdama, ja viskab mootori tule põlema ja tagant sinise välja.

Ideid???
Opel Omega 2.0 TD 74KW 1999

Vasta