2. leht 4-st

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitatud: 26 Veebr 2014 19:10
Postitas rocker
http://www.ebay.com/itm/Profesional-New ... c6&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;

Seal veel odavam kaabel.
Tellisin ära, eks paistab kas ja millal kohale jõuab :lol:

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitatud: 26 Veebr 2014 21:36
Postitas Mirko587
rocker kirjutas:http://www.ebay.com/itm/Profesional-New ... c6&vxp=mtr

Seal veel odavam kaabel.
Tellisin ära, eks paistab kas ja millal kohale jõuab :lol:
Anna siis teada kas sinul ühendab autoga ära. Minu autoga ühendust ei saanud. 98 a bensukal sai airbagi ja abs lugeda ainult.

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitatud: 26 Veebr 2014 23:19
Postitas japs4u
kuidas seda egr puhastada siis
kes on proovinusd
millega
kas on aidanud

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitatud: 26 Veebr 2014 23:59
Postitas Viin50
Lemberg kirjutas:Ma ka sama mootori mees ja mure et kui auto käima saan siis mootri tuli põleb ja pöördeid ei näita sama sirka 8 min käib siis tulevad pöörded ja korra seisab jätta siis kaob ka mootori tuli . ja siis sõidab nagu peab.
see et pöördeid ei näita, viitab väntvõlli andurile, ära vahetada ja asi peaks saama korda :P enne oleks hea muidugi korraks arvuti järgi panna, kui on võimalik.

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitatud: 27 Veebr 2014 01:11
Postitas japs4u
asi ei ole pööretes vaid vahepeal viskab sõiduajal tule põlema...ja enne ei kustu kui süüde välja ja uuesti...
kas egr klapp peab koguaeg pinisema kui mootor töötab või mingi aeg ainult

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitatud: 27 Veebr 2014 10:13
Postitas rocker
japs4u kirjutas:kuidas seda egr puhastada siis
kes on proovinusd
millega
kas on aidanud
Korrasolekut saad kontrollida nagu järgneval videol:

http://www.youtube.com/watch?v=3zhX83z1CUE" onclick="window.open(this.href);return false;

Mina puhastasin lihtsalt break cleaneriga.

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitatud: 27 Veebr 2014 10:32
Postitas japs4u
ja seal videos on korras klapp eeldan

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitatud: 27 Veebr 2014 11:14
Postitas rocker
japs4u kirjutas:ja seal videos on korras klapp eeldan
jah.

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitatud: 27 Veebr 2014 21:10
Postitas Lemberg
Viin50 kirjutas:
Lemberg kirjutas:Ma ka sama mootori mees ja mure et kui auto käima saan siis mootri tuli põleb ja pöördeid ei näita sama sirka 8 min käib siis tulevad pöörded ja korra seisab jätta siis kaob ka mootori tuli . ja siis sõidab nagu peab.
see et pöördeid ei näita, viitab väntvõlli andurile, ära vahetada ja asi peaks saama korda :P enne oleks hea muidugi korraks arvuti järgi panna, kui on võimalik.
Aga kus see andur asub, ma seda ei näe kus on rihma jooks

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitatud: 27 Veebr 2014 23:09
Postitas Tim
rocker kirjutas:Korrasolekut saad kontrollida nagu järgneval videol:

http://www.youtube.com/watch?v=3zhX83z1CUE" onclick="window.open(this.href);return false;

Mina puhastasin lihtsalt break cleaneriga.
Antud klapp ikka EGR...?Kas elekroonika pistikut polegi seal küljes või ongi vaakumiga juhitav(vaakumit juhib solenoid)?
rocker kirjutas:http://www.ebay.com/itm/Profesional-New ... c6&vxp=mtr

Seal veel odavam kaabel.
Tellisin ära, eks paistab kas ja millal kohale jõuab :lol:
Minul ei hakanud see seade üldse tööle-interface error...
Mul aliexpressist tellitud praegune seade.
Mõningad hinna näited... ja mida kodumaal vahendajad küsivad :lol:
http://www.aliexpress.com/price/test-opcom-price.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitatud: 27 Veebr 2014 23:23
Postitas Viin50
Lemberg kirjutas:
Viin50 kirjutas:
Lemberg kirjutas:Ma ka sama mootori mees ja mure et kui auto käima saan siis mootri tuli põleb ja pöördeid ei näita sama sirka 8 min käib siis tulevad pöörded ja korra seisab jätta siis kaob ka mootori tuli . ja siis sõidab nagu peab.
see et pöördeid ei näita, viitab väntvõlli andurile, ära vahetada ja asi peaks saama korda :P enne oleks hea muidugi korraks arvuti järgi panna, kui on võimalik.
Aga kus see andur asub, ma seda ei näe kus on rihma jooks
Andur asub juhiratta ja mootori vahel, põhimõtteliselt mootori all, kui laskud juhiukse juurde põlvili ja vaatad autoalla mootori poole siis jääb kohe andur silma :)

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitatud: 27 Veebr 2014 23:35
Postitas Viin50
japs4u kirjutas:asi ei ole pööretes vaid vahepeal viskab sõiduajal tule põlema...ja enne ei kustu kui süüde välja ja uuesti...
kas egr klapp peab koguaeg pinisema kui mootor töötab või mingi aeg ainult
jutt oligi ju et auto ei näita pöördeid mingi hetk ning mootori tuli põleb, järelikult on andur oma töö lõpetanud. põdesin viimased kuuaega sama olukorda igapäev, räägin lühidalt oma olukorra mis mul oli hiljuti, hommikul panin käima kõik ilus ja korras, sõidan ja mingi hetk lööb mootori tule põlema, autol kaob ära jõud ja pöörde seier kukub nulli ja jääbki sinna nulli, lülitan mootori välja käivitan ja kõik korras , panin järgi arvuti ja näitas et väntvõlli andur on pekkis ja egr klapp ei toimeta. vahetasin anduri, puhastasin egr klapi (samuti breik kliineriga) ja sõidan juba teist nädalat nagu inimene :)

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitatud: 08 Mär 2014 14:18
Postitas Lemberg
Sai siis väntvõlli andur vahetatud ja auto tip top

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitatud: 08 Mär 2014 17:24
Postitas Martin
rocker kirjutas:http://www.ebay.com/itm/Profesional-New ... c6&vxp=mtr

Seal veel odavam kaabel.
Tellisin ära, eks paistab kas ja millal kohale jõuab :lol:
Minul ei hakanud see seade üldse tööle-interface error...[/quote]

Mina sain ainult airbagile ligi, st. veakoodi kustutatud, mõnele asjale näitas veel midagi, aga suht tühi maa, soft ise juba paneb villast, näiteks mõnda autot ei saagi tema nimest kaugemale klõpsata :D

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitatud: 23 Okt 2014 12:36
Postitas rocker
Nii, esimesed külmad käes ja jälle jama majas:

Panen auto käima (2.0 dti 74 kw) käivitub kenasti, tühikäigul ei puterda, ei suitse.
Kui gaasi anda siis hakkab puterdama, ja viskab mootori tule põlema ja tagant sinise välja.

Ideid???