3. leht 4-st

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitatud: 23 Okt 2014 15:09
Postitas joosep5
Täiesti võimalik et ei saa kütet kätte. Kas siis filter või paagis umbes.
Endal see kaks korda juhtunud, kui pole õigel ajal viitsinud filtrit vahetada.
Seejuures oli mootori veakood P1220-0A.

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitatud: 23 Okt 2014 15:35
Postitas reims86
Siin külmaga olla jäänud juba mitmed teedeäärde, kuna küte paks.

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitatud: 23 Okt 2014 19:58
Postitas rocker
Peale egr-i puhastamist hakkas auto tööle. Samas ilm läks ka selleks ajaks soojemaks, äkki oligi viga kütuses. Filter muidu umbes 8 kuud tagasi vahetatud.

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitatud: 24 Okt 2014 11:46
Postitas rocker
Täna jälle sama jama. Tundub et küte paks.
Kuradi NESTE :evil:

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitatud: 24 Okt 2014 18:50
Postitas Faric
On see 2.0 commonrail juhtimisega või klassikalise kõrgsurve pumbaga nagu 96kwne 2.5td

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitatud: 24 Okt 2014 19:15
Postitas Tim
Faric kirjutas:On see 2.0 commonrail juhtimisega või klassikalise kõrgsurve pumbaga nagu 96kwne 2.5td
Nö.klassikalise kõrgsurve pumbaga ja ühe nukkvõlliga mootor.

Kui suvine diisel paagis,siis pole külmaga midagi head loota...kas nö.tavalise pumbaga või CRD,on seal külmaga vahet?

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitatud: 24 Okt 2014 19:30
Postitas Faric
Mõtlen kui tuleviku poole sellise mootoriga omega osta ehk kannatab sinna miskit mehhaanilist külge panna, saaks kohe masina töökindlamaks

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitatud: 24 Okt 2014 20:44
Postitas joosep5
Tegelikult on see suht lollikindel mootor. Tavaliselt peaks vigade esinemisel omanik peeglisse vaatama.

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitatud: 24 Okt 2014 22:06
Postitas rocker
joosep5 kirjutas:Tegelikult on see suht lollikindel mootor. Tavaliselt peaks vigade esinemisel omanik peeglisse vaatama.
Ise olen suht hästi hooldanud. Iga 10k järel õlivahetus. Iga aasta uus jahutusvedelik.
Uus starter, aku, filtrid, hõõgsüüte küünlad jne.

Pigem lagunevad muud jubinad mitte mootor ise: radikas läks (uus originaal 400 euri), kapoti all olev diisli käsi etteande pump, tagasivoolu voolikud, rabedad kütuse voolikud, kardaan ei tulnud nuudist lahti jne.

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitatud: 25 Okt 2014 08:23
Postitas Lemps
Huvitav kus kohas see käsi etteande pump asub?
Kärutasin sama mootoriga 5 aastat ringi ja sellist vidinat küll ei olnud ja kütte allavajumine
oli pidevaks probleemiks.

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitatud: 25 Okt 2014 09:34
Postitas Mirko587
Antud mootoril tehasest ei ole pandud käsipumpa. Tavaliselt topitakse see vahele kui kütus tagasi vajub, et külma ilmaga käima saaks. Probleemi lahendab kui kütusepihustitidel kummirõngad ära vahetada. Kui rõngad lasevad läbi siis kütusefiltril mustad laigud.

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitatud: 08 Jaan 2016 04:20
Postitas Boobush
Küsiks ka natukene nõu targemate käest.
Olen enda 2.0 FL Caravan Omegaga mitmes remondiasutuses käinud ning kõik laiutavad käsi ja kasseerivad raha.
Mul on mureks (või mulle ainult tundub), et alla 1500 pöörde pole masinalt seda õiget diisli väänet ja minekut. Kohapealt äraminek on ikka veits tuuritamine ja siduri libistamine. Samas kui 2.0 Astra 60 kw on tühipöördel sidurit lahti lastes ikkagi väga reibas kohapealt ära minema. Minu Omega tahab aga seevastu välja surra. 2.2 DTI, millega sõitsin oli ka madalatelt pööretelt oma mineku poolest selline "lahtisem" ja jõulisem. Kui 2.2 dti laiali lammutasin ning selle käigus kõik vaakumid tagant ära võtsin ja turbo enam ei töötanud, siis oli see ka madalatelt pööretelt selline veniv ja ilma minekuta, nagu oleks mingi limp home mode vms peal.

MAF ehk õhulugeja on vahetatud, OPCOM näitab, et kõik väärtused on paigas. Pumba pritsenurk on OPCOMi kohaselt paigas.
EGR olen puhastanud ja julgeks väita, et see ei leki.
Kütusefilter vahetatud, pihustialused tihendid vahetatud.
Puhastasin ka sisselaske kollektori ja kõik pöördsiibrid ära, ei muutunud midagi.
Turbo on taastatud ja 1500 rpmi juures tuleb üsna äkiliselt järgi ning pärast seda on minek okei.
Küll aga olen märganud, et see turbo juhtimise varda hoob on nn max ühte serva reguleeritud (reguleeritud nii, et boosti all kõige rohkem avatud oleks). Lisaks on ka boost pressure liiga kõrge ning põhjagaasiga teeb fuelcute, et rõhku alla saada.
Kõik vaakumvoolikud on vahetatud, solenoide olen ka erinevaid proovinud.

Veakoode ei ole, mootorituli ei põle.

Esimesel võimalusel katsun seda turbo hooba reguleerida, kuid on kellelgi veel mingeid mõtteid ?
Kui EGR pimedaks panna, kas konkreetsel mootoril lööb check engine põlema (teoreetiliselt peaks) ning kas keegi foorumlane EGRi välja saab progreda ?
Ootaks kommentaare ka chippimise võimalustest ja tulemustest.

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitatud: 08 Jaan 2016 21:51
Postitas joosep5
Kas ketimärgid on paigas? Kipuvad need ketid venima küll. Veninud ketiga muutub pumga ja nukkvõlli ajastus hilisemaks ja sealt tuleb võimsuskadu küll. Proovi ka seda kui sul opcom on olemas, siis keera kütuse etteannet juurde ja egr-i ka juurde, mõjub täitsa tuntavalt. Sai kunagi ise katsetatud.

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitatud: 09 Jaan 2016 06:06
Postitas Boobush
Kett on paigas, pihusti tihendite vahetuse ajal olid märgid paigas ning kõik oli korras.
Tänud nõuande eest OPCOMiga mängimisel, katsetan esimesel võimalusel.

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitatud: 07 Mär 2016 15:11
Postitas Boobush
Suure tõenäosusega on minu kütuse allavajumise põhjuseks kütusefiltri kaane kiirkinniti tihendid.

Forss eraldi neid tihendeid ei paku ning mõõtu ei oska ka öelda. Uute tihendite saamiseks tuleks osta uus kaas ~90 € (ei aitäh).

Kas keegi oskab öelda nende tihendite mõõtu ? 2.2 Omegatel on nn suuremat tüüpi filtrikorpus ja jämedamad kütusevoolikud. 2.0 diislil on peenemad voolikud ning peenemad kinnitused.

Kui ei, siis tuleb see originaalfilter koos oma korpusega sealt välja lõhkuda ning mingi muu lollikindlam filtrilahendus välja mõelda.