1. leht 1-st

K: Päevasõidu tulede lülitamine. LUKKU

Postitatud: 07 Juun 2012 20:37
Postitas reims86
Tervist seltsimehed/seltsinaised :)
Küsimus siis, et mismoodi on keegi lahendanud lülitamise päevasõidu tulede tarbeks, kellel muidugi sellised vidinad küljes.

Ise mõtlesin teha kuidagi niimoodi, et pannes auto tööle, hakkavad need päevasõidutuled ka põlema, kuid kui keerata tulede lülitit kustuvad need ja siis on vastavalt valitule alates parkidest.

No nii nagu tänapäeva liikuritel paljudel asi lahendatud.
Lisa lülititest ei ole huvitatud.

Ok ja nüüd teksti pointi juurde, et mismoodi seda kõike teostada?
Lülitist ei pea lugu kuna ledid nagunii suht väga õkonoomsed ja ei ole huvitatud salongi mingite lülitite lisamisest.

NB! Ei oota mittemingisugust muud teemat, kui ainult seoses tegemise süsteem.

Re: K: Päevasõidu tulede lülitamine.

Postitatud: 07 Juun 2012 20:41
Postitas vivaldi
Minul olid, aga mul oli udukate alla pandud.

Re: K: Päevasõidu tulede lülitamine.

Postitatud: 07 Juun 2012 20:51
Postitas Tim
Tehas on ette näinud valmiduse,tuled süttivad kui õlituli on kustunud...foorumi avarustes oli kohe spets teema olemas,releede koodid/hinnad ja muu asjalikk jutt.
Kõrvalistuja jalgade juures(keskluku ploki kõrval)on relee pistikud olemas.

Re: K: Päevasõidu tulede lülitamine.

Postitatud: 07 Juun 2012 20:52
Postitas reims86
Vat süsteem selles, et soov ka kõik alles jätte mis juba nagunii olemas, kuid siin kus mina tööl olen ei või udukatega sõita ja valge aeg on siin sisuliselt 20h ööpäevas ja ülejäänud 4h on lihtsalt hämar ja xenoneid sooviks säilitada pimedaks ajaks, seega talveks.

Re: K: Päevasõidu tulede lülitamine.

Postitatud: 07 Juun 2012 20:55
Postitas reims86
Tim kirjutas:Tehas on ette näinud valmiduse,tuled süttivad kui õlituli on kustunud...foorumi avarustes oli kohe spets teema olemas,releede koodid/hinnad ja muu asjalikk jutt.
Kõrvalistuja jalgade juures(keskluku ploki kõrval)on relee pistikud olemas.
Sellest ma siiski loen välja seda, et sellega süttivad pooltuled, kuid see mind ei huvita.

Re: K: Päevasõidu tulede lülitamine.

Postitatud: 07 Juun 2012 21:47
Postitas Tim
Ega see xenon nüüd nii ruttu kah läbi ei lähe ja enam ei maksa pirnid kah hingehinda.Osadel autodel saab xenon 2 käivitust kui mootor tööle panna :lol: sinul seda muret ei ole.

Re: K: Päevasõidu tulede lülitamine.

Postitatud: 07 Juun 2012 21:58
Postitas reims86
Pole tarvis siin hakata ajama, et kas on mõtet jne minul on soov ja küsisin, et kuidas mitte midagi muud.

Ära pane pahaks Tim kuid ma soovin abi mitte nn mahategemist, ja tulede eest kiskumine ei ole kah sugugi kasulik tegevus, sest muudmoodi lihtsalt pirnini ei pääse. Sest mootoriruumi kah laiali ei hakka sellepärast kiskuma ja teades xenoni töötamist siis mida rohkem lülitad seda rohkem kulub ka ballast mis juba natukene kallim.

Re: K: Päevasõidu tulede lülitamine.

Postitatud: 08 Juun 2012 18:52
Postitas ChrisDian
Pakun välja sellise variandi, et kuskilt sigarisüütaja kaitsme alt (lülitub sisse koss süütega) vool võtta päevasõidutuledele ja vahele panna relee mis katkestab voolu kui pooltuled on sisselülitatud, signaal releele siis pooltule juhtmest. ühte 5-e klemmiga releed vaja ja natuke juhet.

Re: K: Päevasõidu tulede lülitamine.

Postitatud: 10 Juun 2012 13:53
Postitas reims86
ChrisDian kirjutas:Pakun välja sellise variandi, et kuskilt sigarisüütaja kaitsme alt (lülitub sisse koss süütega) vool võtta päevasõidutuledele ja vahele panna relee mis katkestab voolu kui pooltuled on sisselülitatud, signaal releele siis pooltule juhtmest. ühte 5-e klemmiga releed vaja ja natuke juhet.
Aga kuidas see täpsemalt välja näeks ja kas mingist sellisest releest ka lisa infot vaja teada.
Sigareti süütajast just ei võtaks pigem kuidagi õlitulelt, kuid kuidas täpselt veel ei tea.
Kas sa teeksid selle töö ära ? Ja et kõik ka toimiks nii nagu peab ja ilma, et mõne pirnike vms läbi kärrsaks

Re: K: Päevasõidu tulede lülitamine.

Postitatud: 22 Aug 2013 09:13
Postitas reims86
LUKKU