K: Keegi vb teab sellest autost ?

Informatsiooni omega varuosade kohta. Kust saab ja mida saab.
Vasta
THT
Tänanud: 0
Tänatud: 0

K: Keegi vb teab sellest autost ?

Postitus Postitas THT »

Kas keegi teab,või on kuulnud midagi selle masina kohta ? http://www.auto24.ee/used/2203602" onclick="window.open(this.href);return false;
Pole varem Omega Diislit omanud, mis peaks jälgima just 96kw ja 110 kw mootori puhul ?
Alaripri
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 28 Veebr 2013 18:08
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: K: Keegi vb teab sellest autost ?

Postitus Postitas Alaripri »

96kw puhul soojalt käivitumist, kui käivitub pikalt, siis kõrgsurvepump väsinud ja remont/vahetus on kallis.
110kw puhul igasugu lekked, eriti hea oleks, kui näeksid autot altpoolt, et turbo oleks kuiv jne. Õrn sinine suits võib tähendada mõne pihusti plaani kusema hakata, mille tagajärjel auto lihtsalt ei käivitu enam. Samuti remont/vahetus kallis, kuna mõistlik oleks kõik 6tk taastada. Sisselaske pöördklapid võiksid olla eemaldatud.
Kasutaja avatar
Faric
Klubiliige
Postitusi: 1295
Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 17 korda

Re: K: Keegi vb teab sellest autost ?

Postitus Postitas Faric »

Alati ei pruugi pump otsas olla, mõnikord piisab reguleerimisest. TDS remont üldiselt odavam, commonrail tunduvalt kallim lõbu
FL 2.5DTI 680TLG, FL TDS 457BCI, FL 2.2i
X5 E53 3.0D 314TNB
W202 c200 2.2TDI 099MFM
LC HJ60 27ZMJ
Plus Mõned korralikud Sierrad
Jürts
Omegaclub juhatus
Postitusi: 3201
Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 69 korda
Tänatud: 78 korda

Re: K: Keegi vb teab sellest autost ?

Postitus Postitas Jürts »

Kuna 96kw palju vanemad,siis neid korralikke leida on ikka suur õnnemäng.Aga ise DTIga juba 2,5 aastat/100 000 sõitnud ja mootori poole pealt pole ühtegi probleemi,väljaarvatud see,et 1 pihusti on ostmisest saati külmana jebinud.Kasutatud pihusteid saab 4-5 kümpiga ja saadavust on,kuna paljud 3 lidrase bemmi pihustitele üle läinud.Turbo on mul ka ostust peale lekkinud,aga hooldusest hoolduseni pole juurde valama pidanud.Samas mul ka tuulutuse filter vahetamata...vbo seepärast surub ka välja.Igatahes,remondimees ütles ka,et kuniks puhub,pole mõtet pappi raisata.Et tal käivad tutikad autod,millel föönid tatised.
Kokkuvõte:Dti palju värskemad ja automaat 5-ne.Kui see "new age" sisu ei häiri,soovitan ikka uuemat.
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
vivaldi
Huviline
Postitusi: 1127
Liitunud: 12 Jaan 2008 20:10
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

Re: K: Keegi vb teab sellest autost ?

Postitus Postitas vivaldi »

Alaripri kirjutas:96kw puhul soojalt käivitumist, kui käivitub pikalt, siis kõrgsurvepump väsinud ja remont/vahetus on kallis.
110kw puhul igasugu lekked, eriti hea oleks, kui näeksid autot altpoolt, et turbo oleks kuiv jne. Õrn sinine suits võib tähendada mõne pihusti plaani kusema hakata, mille tagajärjel auto lihtsalt ei käivitu enam. Samuti remont/vahetus kallis, kuna mõistlik oleks kõik 6tk taastada. Sisselaske pöördklapid võiksid olla eemaldatud.
Ka 110kw puhul tasub vaadata et ta soojalt käima läheks. Kui ei lähe siis on pihustil liiga suur tagasivool ja see tuleb asendada.
MB W211 E320CDI, Opel Omega B C20NE
Vasta