1. leht 1-st

K: Keegi vb teab sellest autost ?

Postitatud: 18 Mär 2016 08:27
Postitas THT
Kas keegi teab,või on kuulnud midagi selle masina kohta ? http://www.auto24.ee/used/2203602" onclick="window.open(this.href);return false;
Pole varem Omega Diislit omanud, mis peaks jälgima just 96kw ja 110 kw mootori puhul ?

Re: K: Keegi vb teab sellest autost ?

Postitatud: 18 Mär 2016 11:19
Postitas Alaripri
96kw puhul soojalt käivitumist, kui käivitub pikalt, siis kõrgsurvepump väsinud ja remont/vahetus on kallis.
110kw puhul igasugu lekked, eriti hea oleks, kui näeksid autot altpoolt, et turbo oleks kuiv jne. Õrn sinine suits võib tähendada mõne pihusti plaani kusema hakata, mille tagajärjel auto lihtsalt ei käivitu enam. Samuti remont/vahetus kallis, kuna mõistlik oleks kõik 6tk taastada. Sisselaske pöördklapid võiksid olla eemaldatud.

Re: K: Keegi vb teab sellest autost ?

Postitatud: 18 Mär 2016 11:31
Postitas Faric
Alati ei pruugi pump otsas olla, mõnikord piisab reguleerimisest. TDS remont üldiselt odavam, commonrail tunduvalt kallim lõbu

Re: K: Keegi vb teab sellest autost ?

Postitatud: 18 Mär 2016 11:42
Postitas Jürts
Kuna 96kw palju vanemad,siis neid korralikke leida on ikka suur õnnemäng.Aga ise DTIga juba 2,5 aastat/100 000 sõitnud ja mootori poole pealt pole ühtegi probleemi,väljaarvatud see,et 1 pihusti on ostmisest saati külmana jebinud.Kasutatud pihusteid saab 4-5 kümpiga ja saadavust on,kuna paljud 3 lidrase bemmi pihustitele üle läinud.Turbo on mul ka ostust peale lekkinud,aga hooldusest hoolduseni pole juurde valama pidanud.Samas mul ka tuulutuse filter vahetamata...vbo seepärast surub ka välja.Igatahes,remondimees ütles ka,et kuniks puhub,pole mõtet pappi raisata.Et tal käivad tutikad autod,millel föönid tatised.
Kokkuvõte:Dti palju värskemad ja automaat 5-ne.Kui see "new age" sisu ei häiri,soovitan ikka uuemat.

Re: K: Keegi vb teab sellest autost ?

Postitatud: 18 Mär 2016 13:42
Postitas vivaldi
Alaripri kirjutas:96kw puhul soojalt käivitumist, kui käivitub pikalt, siis kõrgsurvepump väsinud ja remont/vahetus on kallis.
110kw puhul igasugu lekked, eriti hea oleks, kui näeksid autot altpoolt, et turbo oleks kuiv jne. Õrn sinine suits võib tähendada mõne pihusti plaani kusema hakata, mille tagajärjel auto lihtsalt ei käivitu enam. Samuti remont/vahetus kallis, kuna mõistlik oleks kõik 6tk taastada. Sisselaske pöördklapid võiksid olla eemaldatud.
Ka 110kw puhul tasub vaadata et ta soojalt käima läheks. Kui ei lähe siis on pihustil liiga suur tagasivool ja see tuleb asendada.