Palun nõu: Omega 2.0 bens vs 2.5td 115kW

Informatsiooni omega varuosade kohta. Kust saab ja mida saab.
Vasta
Silver78
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 19 Juun 2017 17:41
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Palun nõu: Omega 2.0 bens vs 2.5td 115kW

Postitus Postitas Silver78 » 19 Juun 2017 18:13

Tere
Plaan osta trippimiseks/igapäeva kasutuseks mahukam universaal. Eelarvesse mahtuvate valikute seas jäi silma ka Opel Omega. Turu olukord pole teab mis kiita, kuid miskit ikkagi valikus on. Aga et jutt oleks lühike ja konkreetne, siis ka küsimused:
1. Kumba eelistada- 2.0 100kW bensiin vs 2.5td 115 diisel? Miks? Mõlemal juhul vaatan ainult manuaalkastiga isendeid- kogemus on näidanud, et talvel metsarajale sattudes on manuaaliga vähemalt enda kogemuse põhjal kindlam.
2. Kas ilma töökotta-esindusse pöördumata on ka võimalik auto tehniline seisukord proovisõiduga-vaatlusega kindlaks teha? Millele pöörata eriti tähelepanu mõlema mootorivaliku puhul?
3. Kui suur on reaalne kütusekulu eelpool mainitud mootorite puhul maanteel (manuaalkast)?

Diisli kasuks räägib minu puhul kütusekulu, arvestades pikki otsi, kuid hirmutab (pole diislit isikliku autona varem omanud..) see pidev jutt pihustitest, kõrgsurvepumbast, eelsüüteküünaldest jms. Kindlasti on siinsetel kasutajatel kogemus, kui suure väljaminekuga ühel või teisel juhul tegu?
Ja jutu jätkuks ka kaks valikut, mis hetkel silma jäänud:
http://soov-ee.postimees.ee/2008069-ope ... tails.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://soov-ee.postimees.ee/1980287-ope ... tails.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Igatahes, loodan, et küsimused on arusaadavad ja leidub ka vastajaid.

Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 0
Tänatud: 7 korda

Re: Palun nõu: Omega 2.0 bens vs 2.5td 115kW

Postitus Postitas Jospa » 19 Juun 2017 19:20

115kw pole nüüd õige...mõtlesid ehk 110kw ehk DTI, siin neid tuunijaid ja diisli entusiaste on terve foorum meil täis, pea igal teisel on see. 2.5 110kw DTI võtab kütust vist midagi sinna 5-7kanti keskmine. Igatahea kuo nende kahe vahel valida, uskumatu et ma seda ütlen, siis dti. DTI läheb stokis paremini edasi kui 100kw. 2.0 ecotec on kapriisne mootor, leidub ka erandeid kuid vähe. Ehk ikka vast dti, dti on turg väike ehk vähe leidub, pigem vaadata ja küsida siit klubiliste käest.
Jeep GC 3.0 CRD 160kw
Opel Omega 2.5 DTI 110kw

Kasutaja avatar
M2x
Klubiliige
Postitusi: 281
Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
Auto: E39 530D
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Palun nõu: Omega 2.0 bens vs 2.5td 115kW

Postitus Postitas M2x » 19 Juun 2017 19:25

Tegemist pole mingi 115kw värgiga, oman ise sama mootoriga masinat. 96kw TD on iseenesest küllaltki lollikindel aparaat ja manu kastiga liigub küllaltki ökolt. Sellel konkreetsel isendil on ilmselt chip peal, miska kilowaat natuke teispidi märgitud. Korralik chip peaks tegelikult safe seades 120+ kw peale natuke andma.
Tahad mahukat universaali? Yeah. Ostsin enda oma jaanuari lõpus, autot eriti koristanud pole ja siiani ruumipuudust tekkinud ei ole :lol:
1. igaljuhul diisel. see 100kw ecotec on üks igavesti hädine leiutis.
2. ainuke asi, mida kindlasti oskan sundida vaadata diislil- sõida auto korralikult soojaks, jäta seisma nii 15-20 minutiks ja siis proovi käivitada. Kui käivitub pikemalt kui sekund, max paar, siis saad pumbaga tegeleda.
3. endal on praegu 50:50 Tallinna ja maanteed kusagil 8-9 per 100km, aga jube palju asju on korrast ära, ilmselt saaks keskmist kulu veel julgelt alla kui pihustiotsad, pump, hooratas ja rattalaagrid ära teha.
Diisli remont on nagu ta on- üks suur väljaminek per auto omamine, ega sa sama asja naljalt teist korda ei remondi.. Bensukal saad samu juppe ikka mitu korda vahetada paari aastaga, missiis et jube odavad.
Pump on vast kõige valulikum, samas nagu keegi foorumis varem ütles, et otsid kasutatud enamvähem korraliku alla 100€ ja kestab jälle paar aastat. Remondi kohta oskab vast Vivaldi asjalikku nõu anda, see oli juba natuke kallim teema.
Pihustitega tegelen praegu ise, stendinud ega kontrollinud pole, aga ilmselgelt 340kkm sõitnud autol nad enam eriti korralikud pole. Kui juhtpihusti korras, siis pihustiotsad ära vahetada ja peaks päris hää saama. Stykke oü pakkus mulle 13€ per ots letihinda, pole nagu mingi eriline väljaminek. Eelsüütega on lihtsalt see lugu, et kui üks läheb siis parem vaheta kõik korraga välja ja asi tahe. Ükshaaval jäädki neid ringiga vahetama ja see mootor ei ole just eriti altis isegi plusskraadidega külmalt ühe-kahe poolpiduse eelsüütega tööle minema.
TD jupid on parasjagu odavaks ka ära läinud, pole selle diisli remont palju hullem midagi kui bensukal.
Kui rahakott kannatab, otsi enamvähem korras 110kw TDI, nendega on juba päris lõbus ja palju BMW mootorijuppe sobivad väikese modimisega peale.
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...

Silver78
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 19 Juun 2017 17:41
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Palun nõu: Omega 2.0 bens vs 2.5td 115kW

Postitus Postitas Silver78 » 19 Juun 2017 19:55

Selge(m) :)
Lühidalt- reaalselt on see viidatud kuulutuse mootor X25DT 2.5 TD (?) ja igal juhu antud mudelite puhul valida diisel?!
See 115kW sai võetud ainult lähtuvalt kuulutuse andmetest, nüüd googeldades näen, et sellise kW-de arvuga mootorit tõepoolest tehasest tulnud pole :)
Eelpool toodud soovitused mootori/tehnilise poole) kontrolliks on igati asjakohased- tänud.

Kasutaja avatar
GertK
Klubiliige
Postitusi: 782
Liitunud: 16 Nov 2011 16:52
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Palun nõu: Omega 2.0 bens vs 2.5td 115kW

Postitus Postitas GertK » 19 Juun 2017 20:20

Mul sedaan 2.5dti 110kw pakkuda kui huvi aga tomat kastiga. Samas käimakott vahetab käike ilusti ja ega enam manuaali väga ei taha v.a v6 :D
● 5866 5966
Lexus GS450H 06' [031MGI]
Opel Omega 3.2 V6 01' [639TEZ]
Wir Rasen Nicht, Wir Fliegen Tief :twisted:

Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 0
Tänatud: 7 korda

Re: Palun nõu: Omega 2.0 bens vs 2.5td 115kW

Postitus Postitas Jospa » 19 Juun 2017 20:49

Minul istus 100kw pidevalt mingite pseudo probleemode otsas. Ca 13 000 krooni ladusin sinna alla ja kuu-kahe oärast oli jälle mingi häda. See TD vähe parem valik jah aga oleme ausalt, über korraliku tds-i vaevalt leiad, midagi peab ikka alguses kõpitsema. Eks need TDSid ole veel ökomad aga omegal on lihtsalt fatt asss :lol:
Jeep GC 3.0 CRD 160kw
Opel Omega 2.5 DTI 110kw

Kasutaja avatar
AnvarV
Üldmoderaator
Postitusi: 756
Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
Asukoht: Rakvere/Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Re: Palun nõu: Omega 2.0 bens vs 2.5td 115kW

Postitus Postitas AnvarV » 19 Juun 2017 21:53

Mina ei mõista miks te selle 100kw bensuka nii maatasa praegu teete.
Korduvalt on tuttavatel olnud ecotec nii esiveduse kui ka tagaveduse peal ja muresid null.
Pseudoviga on pigem vändaandur mis sageli neil otsa saab. Kütusekulu 100kw omegal 7-10l keskmiselt. Kulu muidugi tulenevalt ka jalaraskusest.

Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 0
Tänatud: 7 korda

Re: Palun nõu: Omega 2.0 bens vs 2.5td 115kW

Postitus Postitas Jospa » 20 Juun 2017 15:40

AnvarV kirjutas:Mina ei mõista miks te selle 100kw bensuka nii maatasa praegu teete.
Korduvalt on tuttavatel olnud ecotec nii esiveduse kui ka tagaveduse peal ja muresid null.
Pseudoviga on pigem vändaandur mis sageli neil otsa saab. Kütusekulu 100kw omegal 7-10l keskmiselt. Kulu muidugi tulenevalt ka jalaraskusest.
Tegu on kapriisse mootoriga, eriti kui tegu 95-96 aasta masinatega. Õhukesest malmist v.kollektor millie tulemusel on 10 isendist 5-7 mõra sees , selle tulemusel kohe lamda näit vale ja sada muud jama. Absoluutselt leiaks ka erandeid ...
L e i a k s.
Jeep GC 3.0 CRD 160kw
Opel Omega 2.5 DTI 110kw

Kasutaja avatar
tanellenat
Klubiliige
Postitusi: 875
Liitunud: 05 Mär 2010 20:45
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: Palun nõu: Omega 2.0 bens vs 2.5td 115kW

Postitus Postitas tanellenat » 23 Juun 2017 08:12

Nagu Mait ütles sry M2X.. siis jah kui kannatab vaata 110kw diislit. Ise olen omanud kõiki mootoreid sellest valdkonnast millest siin juttu.

100kw- ainult korra elus üks selline olnud ja mina isiklikult ei ole sattunud halva mootori peale. Mul töötas too ilusti, kuid jah selle kere ja mootori peale mina tundsin, et jääb lahjaks. Omega ikkagi raske auto.

96kw- omanud eluaja jooksul 4 isendit.
Nagu mainiti siis jah lase mootor soojaks.
OOTA(tähtis on see et ootad vähemalt 15-30 minutit, soojade ilmadega eriti mängib 30 minutit erilist rolli. Sooja ilmaga ootaks isegi rohkem.) vastasel juhul VÕIB sattuda sulle kätte isend mis vajab kõrgsurvepumba remonti. 400-600€ on siis selle remont. KUid kui pump korda teha siis tead, et sinu eluaja sõidab raudselt. TDS puhul ega polegi jälgida eriti rohkem kui mootorist rääkida. See et esimene pihusti lekib on nendel juba tavaline nähtus ja eelsüüteküünlad jah korraga vahetada. AINULT pedant on selle korda teinud ja kahjuks neid vähe. vahe siis 100kw bensiiniga on siis see, et diislil on väänet ja turbo :mrgreen: mis liigutab suht normaalselt edasi.

110kw-Omanud 2te isendit. See on siis minu arvates parim diisel kuigi ütlen kohe, et võib ka olla kulukam kui 96kw :P
Jõudu sellel on stockis, et seljatada isegi vanemad Audi Q7 3.0 diislinärakad.
Mida selle mootori juures jälgida on ka soe käivitus. Enamalt jaolt kui vajab käiamist soojalt siis peab vaatama pihustid üle, et üks põhjustest võib seal lebada. 110kw TD juures tuleks jälgida: pihusteid( kasutatuid saab korralike kuid mõningad küsivad 100€ pihusti eest)kuid siiski kui see korras on siis tead, et see sõidab ja sõidab ja sõidab ja sõidab ja sõidab jne jne jne ......... KUID kütusekulu on sama isegi parem kui 96kw ja jõudu ka rohkem. Mina sain enda omal kütuse kuluks Euroopas keskmiseks 5.9 ja seda siis mitte kompu järgi. Kui on korras masin siis tead, et muretsema ei pea ja saad kulgeda mööda teid muretult. Lisaks turuväärtus on suurem hiljem müümisel. Võid teha minu omale ka pakkumise. Mul universaal, manuaal ja LSD :P :mrgreen:

Auto Seisukorda on võimalik kohapeal ilusti selgeks teha nende nippidega mis sulle klubilised jagasid ning kui auto Eestimail siis meil ka inimesi kellel arvuti võimalus, et tuvastada auto veakoodid.

Oled sa mõelnud vb välismaalt tuua?
Olen just 110kw diislid toonud Leedust kuna hinna vahe ikka on Eesti turuga tunda :mrgreen: ja siiani pole kahetsenud :mrgreen:
Kui soovid välismaa kohapealt rohkem infi siis anna teada PM-i kaudu. võin vabalt aidata :wink:
""Omega- Rikka mehe Moskvits""
TanraK Construction

Vasta