1. leht 2-st

Bilstein B12 kit otsas

Postitatud: 30 Aug 2017 11:54
Postitas Martin
Niisis peale mitme nädala ootamist tühistati jälle tellimus. Põhjus- sedaan 74-160kw pole komplekti enam saadaval.
Tegin veidi uuringut ka ja reaalselt saadaval peaks olema siis ülejäänud kolm valikut

kW | telgede kaal | originaal kood | keretüüp
85-106kw | 990 /1155 | E90-65-026-01- 22 | sedaan

85-106kw | 990 /1290 | E90-65-026-03- 22 | universaal
74-160kw | 1080/1290 | E90-65-026-04- 22 | universaal

Puuduoleva kiti (E90-65-026-02- 22) puhul on selline huvitav nüanss, et esimese silla vedrustus peaksid olema samad mis universaal 74-160kw puhul ja tagumised 100-106kw sedaanil. On ehk siit kedagi kellega koos saaks miskit kompunnida? Nii et mina tellin sedaani asjad ja siis keegi universaali omad ja siis teeme vastavad vahetused.
Lisaks selline idee, et kas kere poolest on amordid samad, aga erinevus näiteks vedru jäikuses? Et kui ma näiteks selle 100-106 kiti telliksin siis minu esiots saab olema madalamal kui 74-160kw isendil?
Et pm. eibach vedrusid veel valmistab nagu ma aru saan, et kui selle 2.0/2.2 bensuka sedaani komplekti ostaks siis mõistlik oleks vast õiged vedrud juurde vaadata või nii?

Loodan elavat arutelu.

Re: Bilstein B12 kit otsas

Postitatud: 30 Aug 2017 13:09
Postitas markus20
Vedrud:
H&R 35mm
Amordid:
Koni Sport regullitav

Mul selline pakett ning hetkel taguosa ära vajunud. Väidetavalt pagasiruumis olev helisüsteem lisab liiga palju raskust.
Komplekt siis tiba alla aasta kasutuses olnud.

Üldiselt saadavus üsna kehv opeli puhul.

Re: Bilstein B12 kit otsas

Postitatud: 30 Aug 2017 17:09
Postitas raudpats0
tagumised amordid on erinevad sedaanil ja universaalil.sedaani omad püsti ja peenemad.vist ka pikemad. nivooamordid sama jämedusega aga pikkus erinev.

sedaani tagumised nivookad asendatavad w124 ja w210 amortitega. w124 olen kindel kuna kinnitus pikkus jämedus ja käik sama. w210 pidi kasutama sama amorti taga...

coilovereid omegale otse pole . reguleeritav kaup peab käima omega enda vedru asemele.amort eraldiseisev.

Re: Bilstein B12 kit otsas

Postitatud: 30 Aug 2017 17:36
Postitas Martin
Nivookate kohta ei küsinud midagi.
Lisaks kere erinevusele (tagaotsa raskus) on mootorist tulenev erinevus (esiotsa raskus). Jah tean et tagumised universaali omad ideaalselt sedaanile ei sobi ja vastupidi.
Küsimus ongi kas ees on amordid olenemata mootorist samad kuid erinevus tuleb vedrudega sisse?

Markus, palju sul seal tagaotsas see helisüsteem kaalub? Passi järgi on sedaani kandevõime mingi 550 kg vist ju. Selle peab vedru ära kannatama ilma jääva deformatsioonita.

Re: Bilstein B12 kit otsas

Postitatud: 30 Aug 2017 18:30
Postitas raudpats0
pole täheldanud et esimesel amordil mingit vahet oleks.

vivaldil võib olla on viitsimist kataloogist otsida kas on erinevusi. monroe ja bilstein pakuvad üht versiooni kõigile. tegelikult kül kahte aga õliamordid pole kohapeal olemas.

coilidena pole ees vahet ma arvan.
arvestama pead seda et 2,5tdi on omega mootoritest kõige raskem.

80 kilo lisakaalu tagasillal vajutab vedru õige kähku ära. omega tava kandevõime on 500 kilo, sellest 350 on arvestatud kahe silla vahele mitte tagumise silla taha.ehk pakkerisse 150 kilo.suurendatud kandevõimega on 625 kilo kandevõime millest 400 on arvestatud kahe silla vahele ehk 225 kilo pakerisse.

matemaatikat võib igaüks ise teha.kuna täiskoormust lubatakse kuni 200km järjest.peale seda soovitatakse lasta masina vedrudel puhata ehk masin tühjaks tõsta.

kaalu jutt pärit 96 aasta omega manuaalist.

Re: Bilstein B12 kit otsas

Postitatud: 03 Sept 2017 22:24
Postitas AnvarV
raudpats0 kirjutas:tagumised amordid on erinevad sedaanil ja universaalil.sedaani omad püsti ja peenemad.vist ka pikemad. nivooamordid sama jämedusega aga pikkus erinev.

sedaani tagumised nivookad asendatavad w124 ja w210 amortitega. w124 olen kindel kuna kinnitus pikkus jämedus ja käik sama. w210 pidi kasutama sama amorti taga...

coilovereid omegale otse pole . reguleeritav kaup peab käima omega enda vedru asemele.amort eraldiseisev.
Tuningart pakub omega B-le coiloveri kiti. 499€ oli vist letihind.

Re: Bilstein B12 kit otsas

Postitatud: 05 Sept 2017 15:11
Postitas JS
Lõustaraamatus lehelt "coiloverid" oli TA techix -i omad 389€.

Re: Bilstein B12 kit otsas

Postitatud: 06 Sept 2017 15:35
Postitas Martin
sai siis väike putafooria kokku pandud.
Esimesed amordid on bilsu B8 (35-044260) ja teele pandud, vedrud siis eibachi omad eraldi tellitud (E6532-140) ja ka teele pandud praeguseks.
Ehk siis kokku on esisillal B12 kompunn olemas. Taha peab siis miskit eraldi vaatama, kas tellib eraldi B6ed (kui sedagi üldse reaalselt enam pakutakse) või vaatab siis miskit odavamat üldse. Hetkel jääb originaal amordi peale.

Re: Bilstein B12 kit otsas

Postitatud: 06 Sept 2017 19:09
Postitas tanellenat
mis sul see esimeste kompott maksma läks?

Re: Bilstein B12 kit otsas

Postitatud: 06 Sept 2017 19:25
Postitas Martin
raske arvestada, vedrud tulid terve ringiga, ehk neli vedru 225$ ja esiamordid 430$ need siis koos transpordiga ja veidi ümardatud. Vedru hinna võib julmalt kaheks lüüa, siis vast saab enam-vähem esisilla hinna kätte.
Praegu pommitan erinevaid müüjaid ükshaaval taga amortidega, äkki joppab ja mõnel on reaalselt laos ka olemas midagi. Lihtsalt e-mailile ei vaevuta vastama, tuleb osta ja siis oodata, milla tagasikanne tehakse :lol:

Re: Bilstein B12 kit otsas

Postitatud: 06 Sept 2017 19:35
Postitas markus20
Aftermarket ja enamus Eesti varustajaid läbi helistatud/uuritud. Samuti välismaa turgu uuritud. Hetkel endale uut sobivat lahendust pole leidnud.

Re: Bilstein B12 kit otsas

Postitatud: 12 Sept 2017 14:22
Postitas Martin
Lauppäev taheti tuua, kuid mind ennast polnud kodus, ehk siis saksast siia kolme päevaga.
Pilt
üsna tummine silinder on sellel asjal :D

Re: Bilstein B12 kit otsas

Postitatud: 13 Sept 2017 21:50
Postitas Martin
Kellegil omega A tagumisi amorte B omaga omaga saab võrrelda? Kas pikkus läbimõõt vms. Kinnitus süsteemist on sama. Paar omega A bilsut müügis näinud lihtsalt, äkki kuidagi klapib.

Re: Bilstein B12 kit otsas

Postitatud: 13 Sept 2017 22:33
Postitas raudpats0
Martink91 kirjutas:Kellegil omega A tagumisi amorte B omaga omaga saab võrrelda? Kas pikkus läbimõõt vms. Kinnitus süsteemist on sama. Paar omega A bilsut müügis näinud lihtsalt, äkki kuidagi klapib.


universaalil on samad. sedaanil ei tea

Re: Bilstein B12 kit otsas

Postitatud: 19 Sept 2017 08:41
Postitas Martin
Täna jõudis järgmine pakike kohale.
Pilt

Tagumised amordid jäävadki vist kättesaamatuks, kamminud erinevaid liidu riike, küll Omega B , küll Omega A koodide põhjal. Eitavad vastused tulevad igalt poolt. Enam ei tea ise ka kust miskit tellitud on, aeg-ajalt tuleb jälle postkasti kiri et kuskilt jälle raha tagasi kantud. Kuna mitu tellimust korraga sees, siis ei jõua enam järge pidada.
PS. kui keegi tahab raha teenida, siis võite ebayst, Hr. ihr-sportauspuff'i käest amorte tellida. Igakord annab refundile 5 dollarit lisaks :D