1. leht 1-st

Pärnus müügis olev Omega FL diisel?

Postitatud: 26 Nov 2017 13:47
Postitas Oblikas
Tervist!

Pärnu on minu jaoks päris kaugel, seega tahtsin enne vaatama minemist uurida foorumlaste käest, kas keegi on selle konkreetse autoga kokku puutunud? Näeb sile välja, kuid on minu teada päris pikalt müügis olnud. Ning kas FL Omegat tehti 96 kw mootoriga?

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 9ad93bdd77

Ette tänades.

Re: Pärnus müügis olev Omega FL diisel?

Postitatud: 26 Nov 2017 15:22
Postitas tanellenat
tegelikult seisab see Vändras. Pärnust eemal ala 50km.
Olen näinud seda määda minnes kahjuks ainult ja ei oska rohkem öelda kuid selle raha eest saaks juba 110kw

Re: Pärnus müügis olev Omega FL diisel?

Postitatud: 26 Nov 2017 16:17
Postitas Martin
fle tehti jah ka 96 kwse mootoriga, seda kuni 2000a lõpuni, siis oli pool aastat vahet ning 2001 suvi tuli juba 110kw.
Sama raha eest eelistaks ise ka pigem 110kwst isendit.
kuigi 96kw on oluliselt odavam üleval pidada, siis 110kw on omad eelised. Peamiselt see, et 2,9L vahele panemine on plug-and-play

Re: Pärnus müügis olev Omega FL diisel?

Postitatud: 26 Nov 2017 18:37
Postitas raudpats0
96 kw remont pole sittagi odavam kui 110kw.

selle raha eest iga ilmaga 110kw moto.

Re: Pärnus müügis olev Omega FL diisel?

Postitatud: 26 Nov 2017 18:52
Postitas Martin
110kw pihustid maksavad taastatuna 200€ tk, tdsi pihustiotsad on 9€ tk +klaibreerimine.
96kw tutikas kõrgsurvepump(refurbished) 250€, cr oma 400, kui sul on enda kest anda.
tds turbo korralik kasutatud 30-50(romulast), M57 oma alates 120€ korralik

lisaks on andureid rohkem, mis võivad rikneda ja milleta on mootori töö häritud või võimatu
96el puudub nuka andur sootuks, 110nel maksab see ca 50€
väntvõlli anduri saab 10ne €riga kasutatud peast ja saab ka ilma hakkama, pöörded lihtsa 1500 peal, cr mootoril tuleb tõenäoliselt rohkem välja käia ja ilma tööle ei saagi.
lisaks probleemid liblikklappidega ning sisselaske kolle on plastikust.

Re: Pärnus müügis olev Omega FL diisel?

Postitatud: 26 Nov 2017 20:41
Postitas Rax
Kui oled omanud TDS-i ja DTI-d, siis TDS-i enam tagasi ei kipuks.
DTI käib ikka palju mehisemalt kui lagisev TDS.
Mineku vahe juba. Neid liblikklappe saab ju lihtsalt eemaldada. Turbosid ka liigub, sest bemm ju ikkagi.
TDS-il on kõrgsurvepumba riknemise tõenäosus suurem kui DTI-l.
Lõppkokkuvõttes pusid selle TDS-ga ennast hulluks, ennem kütaks ikka M57-ga.
Aga eks igaüks teeb ise otsuseid, kuid jah antud masin on vääga pikka aega müügis, alguses oli hind vist mingi 2.9 kilo äkki w :D

Re: Pärnus müügis olev Omega FL diisel?

Postitatud: 02 Dets 2017 12:17
Postitas tanellenat
Martink91 kirjutas: 26 Nov 2017 18:52 110kw pihustid maksavad taastatuna 200€ tk, tdsi pihustiotsad on 9€ tk +klaibreerimine.
96kw tutikas kõrgsurvepump(refurbished) 250€, cr oma 400, kui sul on enda kest anda.
tds turbo korralik kasutatud 30-50(romulast), M57 oma alates 120€ korralik

lisaks on andureid rohkem, mis võivad rikneda ja milleta on mootori töö häritud või võimatu
96el puudub nuka andur sootuks, 110nel maksab see ca 50€
väntvõlli anduri saab 10ne €riga kasutatud peast ja saab ka ilma hakkama, pöörded lihtsa 1500 peal, cr mootoril tuleb tõenäoliselt rohkem välja käia ja ilma tööle ei saagi.
lisaks probleemid liblikklappidega ning sisselaske kolle on plastikust.
Kuna mul oli pihustite vahetus hiljuti siis uurisin ka taastamist. Tallinnas on firma mis taastab pihusteid 600€-700€ eest 6 pihustit, 200€ müüb vast eraisik ja siin kohal me räägime tegelikult juba 530d pihustitest. Turboga lod jah nii et liiguvad 120€+ kuid võimalik saada ka alla 100 korralik ja seda on ettetulnud. Endal peal BMW kollektor millel pole isegi kohti liblikklappide jaoks :D