Ostuabi Omega B 00+

Informatsiooni omega varuosade kohta. Kust saab ja mida saab.
Vasta
Vagabond
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Ostuabi Omega B 00+

Postitus Postitas Vagabond »

Sooviks siis igasugust nõu ja abi Omega B 2000a+ ostmisel ehk siis uuema kere peal omega kohta. Näiteks: millist bensiini mootorit valida vastupidavuse puhul?
Kuidas on lood näiteks atm kastiga, enamasti peaks ju sõltuma kuidas hooldatud jne aga mõne auto puhul võib ju seda tüüp veaks pidada? Kuidas eristada taksot? Endal hetkel 97a Omega B Caravan 2.0 100kw ja siiamaani ei saa kurta. Aitähh.
opelist
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Ostuabi Omega B 00+

Postitus Postitas opelist »

Mida pead silmas mootori vastupidavuse all? V6 peaks kannatama suuremat läbisõitu, samas hooldada ja remontida on kallim, nii et viimast silmas pidades oleks 2.2 siiski parem valik. Ise ei ostaks kindlasti 2.6 mootorit, kuna kütusekulu peaaegu sama kui suuremal V6-l, kuid minek tuntavalt lahjem. 3.2 mootori kasuks räägib parem varustus.
Automaatkast on Omegal õnnestunud ja selle pärast väga muretsema ei pea, kõige probleemsem koht on tõenäoliselt selektorlüliti, mis uuena maksab 3-5k.
Vagabond
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Ostuabi Omega B 00+

Postitus Postitas Vagabond »

opelist kirjutas:Mida pead silmas mootori vastupidavuse all? V6 peaks kannatama suuremat läbisõitu, samas hooldada ja remontida on kallim, nii et viimast silmas pidades oleks 2.2 siiski parem valik. Ise ei ostaks kindlasti 2.6 mootorit, kuna kütusekulu peaaegu sama kui suuremal V6-l, kuid minek tuntavalt lahjem. 3.2 mootori kasuks räägib parem varustus.
Automaatkast on Omegal õnnestunud ja selle pärast väga muretsema ei pea, kõige probleemsem koht on tõenäoliselt selektorlüliti, mis uuena maksab 3-5k.
Suured tänud selle vastuse eest aga mootori vastupidavuse alla pidasin silmas et mõni partii ongi selline mis laguneb ja jääbki lagunema, koguaeg mingid hädad.

Küsiks siis juba diisli kohta ka ära et ehk kellegil on diisel omegatega mingit kogemust? Olen kuulnud sellist varianti et see 2.5 Diisel mootor mis olevat BMW mootor et pidavat selline viga olema kuna Opeli esi osa märksa väiksem/kitsam kui BMW oma, tehti Opelile radikas väiksem mis ei ole piisav selle mootori jaoks ja mootor kokkujooksmise ääre peal ja alatihti laguneb? Mul endal pole üldse diislitega mingit kokkupuudet ja ei tea ega oska midagi öelda.
Kasutaja avatar
mardus72
Klubiliige
Postitusi: 1184
Liitunud: 16 Apr 2007 12:57
Auto: volvo v60cc
Asukoht: Tartu
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Ostuabi Omega B 00+

Postitus Postitas mardus72 »

facelifti ostes tuleb silmas pidada,et algusaastate faceliftide seas liigub veel ka 2,5 ja 3,0l masinaid,mis vanatüübilised motod veel.Vaataks sellisel juhul siiski 2,6;või 3,2-e nende eelis vanemate motode ee on,et neil elektrooniline gaas juba ja ära on korjatud sellised mõtetud probleeme tekitavad vidinad nagu egr klapp,tühikäiguklapp,neil puuduvad küünlajuhtmed,sest süütemoodulid otse küünalde peal.Kõik see teeb uuemad V motod palju töökindlamaks vanematega võrreldes.
linnasõitudel on ökom 2,2 pikal otsal bensukulus erilist vahet pole v motodega võrreldes ja seda on kindlasti odavam remontida ka.kusjuures jah 3,2 ja 2,6 bensukulu põhim.ei erine.aga 3,2-e vähem saada.V motoga ja 2,5-sed diislid jällegi parema varustusega kui 2,2-sed.Nii et valik on sinu
V moto eelis veel see,et taksot üldiselt sellistega sõideti vähe kui üldse.
Kui probleemi saab lahendada,siis pole mõtet muretseda.Kui mitte,siis mis seal enam muretseda;)
Image
opelist
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Ostuabi Omega B 00+

Postitus Postitas opelist »

Seda väiksema radiaatori teooriat kuulen küll esimest korda :lol: Ja üleüldse, milline BMW see siis Omegast niiväga suurem on? Viiene ju ikka jupijagu väiksem, jääb ainult seitsmene...
2.5 diislite kõige probleemsem koht on kõrgsurvepumba pea, mis kulumise korral põhjustab halba käivitumist sooja mootoriga. Uuemal common-rail diislil (DTI 110KW) on lisaks pumbapeale kehva kütuse suhtes tundlikud pihustid. Ja nagu kõigil vurriga mootoril võib probleeme esineda turboga.
Ehk siis ostes tuleb kindlasti käivitada nii külmalt kui ka kuumalt, jälgida, et liigselt ei suitseks ning turbo poleks õline. Samuti tuleks lekete suhtes üle kontrollida pihustid, juhtmega juhtpihusti maksab ca 4,5k.
2.0/2.2 diisel on lärmakas, vibreerib ning kohati pisut jõuetu.Töökindluse kohta ei oska midagi kosta.
Ise eelistaks 110KW diislit, sel ka juba viiene automaatkast.

mardus72 poolt välja toodud tühikäigumootori probleem rohkem siiski R4 mootorite teema, EGR kimbutab õlipõletajaid. Küünlajuhmete olemasolu võib teatud olukordades isegi eelis olla (juhtmekomplekt 700 krooni, 2.6/3.2 süütemoodul peaks vist 2k+ olema ja neid auto peal kaks). Uuematel V6-l peaksid olema pisut teistsugused ja parendatud õlitusega plokikaaned. Nii et kui vanema tüübi V6, siis sellepärast veel autot ostmata ei maksa jätta, kuid eks eelistada tasub muidugi uuemat :wink:
egert
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Ostuabi Omega B 00+

Postitus Postitas egert »

Ise oman 2003 väljalaskega 2,5 diislit, minek on piisav ja see ülekuumenemise jutt ei pea küll paika :lol: talvel vaata, et tervostaat natukene üle 80-85 vahele jõuabki ainult, suvel stabiilselt 90 ja suti üle. Omal automaatkastiga isend ja ainult kiidusõnu oskan rääkida, alguses oli küll natukene hirm läheb katki vms. aga täitsa tiptop :). Kui omale diisel auto kavatsed osta, siis ennem ostu ikka käruta kõvasti ringi autoga, mootor soojaks ja peaks vaatama, et kuskilt ei immitseks.
arts
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Ostuabi Omega B 00+

Postitus Postitas arts »

Mul siis 2,2 bensukas - see nn.taksomootoriga isend. Ei saa kurta küll millegi üle. Kui ise hoolas olla siis kestab ka masin hästi. Oman teda juba aastast 2006 ja läbisõitnud 90000 temaga (väljalase 1999). Moto tahab korralikku bensiini, siis on ka säästlik ja kestab (kogetud omal nahal). Oluline on pigem leida turult hoitud auto, sest hoidmata auto sõltumata margist laguneb nii ehk naa.
Vasta