kas 2,0 või 2,5

Informatsiooni omega varuosade kohta. Kust saab ja mida saab.
SGM74
Tänanud: 0
Tänatud: 0

kas 2,0 või 2,5

Postitus Postitas SGM74 »

Tere teadja rahvas. Nimelt pisike mure, plaan ühineda siis omega perega aga ei suuda valida kas 2,0 või 2,5 tehke pln lollile :( selgeks head ja vead. Üks mis on kindel tulevane peab automaat kastiga olema.
Kasutaja avatar
Marcouver
Huviline
Postitusi: 1007
Liitunud: 02 Mär 2009 16:26
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: kas 2,0 või 2,5

Postitus Postitas Marcouver »

SGM74 kirjutas:Tere teadja rahvas. Nimelt pisike mure, plaan ühineda siis omega perega aga ei suuda valida kas 2,0 või 2,5 tehke pln lollile :( selgeks head ja vead. Üks mis on kindel tulevane peab automaat kastiga olema.
Milline eriline teadja vend pole aga noh eelmine 2.0 mis mul oli millega sõitsin 2a ei anna uue 3.0 v6 -ga võrreldagi, "totaalselt öö ja päev!" ühesõnaga kaks erinevat asja. Kindel on aga see, et v6 kallim ülal pidada aga luksust ja asja on küllaga. Oleneb kas bens või disla....
Irmscher Omega 3.0 MV6
Ostan:
*Tagumist soojendusega nahkistet
*FL el. klapitavaid küljepeegleid
*Tagumist käetuge topsihoidjaga
SGM74
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: kas 2,0 või 2,5

Postitus Postitas SGM74 »

Kas 2,0 mootor omegale lahjaks ei jää? Ollen kogenud seda kunagi 1,6 e Mondeoga kus teepeal möödasõites oli tahtmine jalg uksest välja panna ja hoogu juurde lükata st kas 2,0 mootor veab korralikult selle masina raskust?
Kasutaja avatar
Marcouver
Huviline
Postitusi: 1007
Liitunud: 02 Mär 2009 16:26
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: kas 2,0 või 2,5

Postitus Postitas Marcouver »

SGM74 kirjutas:Kas 2,0 mootor omegale lahjaks ei jää? Ollen kogenud seda kunagi 1,6 e Mondeoga kus teepeal möödasõites oli tahtmine jalg uksest välja panna ja hoogu juurde lükata st kas 2,0 mootor veab korralikult selle masina raskust?
Veab veab ära, ketsi ka kerib nii mis jube :lol: :lol:
Irmscher Omega 3.0 MV6
Ostan:
*Tagumist soojendusega nahkistet
*FL el. klapitavaid küljepeegleid
*Tagumist käetuge topsihoidjaga
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: kas 2,0 või 2,5

Postitus Postitas Tim »

Mul 100kw caravan ja saab isegi 5. käiguga möödasõitu teha,seda muidugi väikese ettearvestamisega.Eks 100 kw natuke vähevõitu ole aga v6 mootor(õnneasi kui korralikult hoitud/hooldatud mootori otsa satud)on ikka paras peavalu.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
SGM74
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: kas 2,0 või 2,5

Postitus Postitas SGM74 »

mis sellel V6 l siis peavalu valmistab?
riskikuller
Huviline
Postitusi: 168
Liitunud: 15 Dets 2007 09:28
Auto: volvo xc90 - 2004
Asukoht: kohila vald - Aespa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: kas 2,0 või 2,5

Postitus Postitas riskikuller »

kõige pealt mis plaanid sul on kas universaal voi sedaan.

motle milleks sa oomid vaja kas (vabandust väljendi eest) liputamiseks voi soita mõnusalt omas tempos a-b-sse.

oma kogemuste pohjal (pea 9aastat- 2,0 erinevate kw-dega ja ainult universaalidega) et 2,0 kas 85kw voi 100 kw vahet pole ja kui ongi siis ime vaikene. 100kw mootori rem vahe kallim kui 85kw.samuti elektroonikad100kw rohkem kui 85kw-s, muu on sama.

omega head:
ei hakka pikalt seletama : mugavus ja praktilisus lühidalt kokku võttes
Viimati muutis riskikuller, 22 Aug 2010 21:24, muudetud 1 kord kokku.
Elu on karm ja sellega tuled siinses elus hakkama saada
Paadunud Kaitseväelane alates 1998a-st
55980492


www.veteran.ee
Q-tok
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: kas 2,0 või 2,5

Postitus Postitas Q-tok »

minu kogemus ja soovitus...
kui valida 2.0 ja 2.5 vahel, siis sedaan võta 2.0
aga universaal võta 2.5
muidugi praegu minul 3.0 ja see tegelt ikka kõiksee parem ;) 8)
veiks
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: kas 2,0 või 2,5

Postitus Postitas veiks »

Sõltub kas tahad maanteel lihtsalt mõnusalt kulgeda või oled hoopis raske jalaga. Minul on 2.0 ja kulgeda saab aga kiiruskatsetele just ei läheks :) Kui vajad järelhaagist sagedaseks konksu otsa siis võiks ikka suurem mootor olla.
Kõige parem, kui teed mõne oomi omanikuga kaupa väike tiir teha ja oma käega proovida.
Iseasi on 2.0(100kw) ja 2.2(106kw) vahe töökindluses, mida ma ei oska kommenteerida.
Omega3
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: kas 2,0 või 2,5

Postitus Postitas Omega3 »

No 2,0 100kW laheb edasi piisavalt ja jalgu ei jaa,kuid samas kui oluline on auto minek siis soovitaks ikka 2,5 125kw
o:mega
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: kas 2,0 või 2,5

Postitus Postitas o:mega »

2,5! Aga diisel. Jõudu piisavalt ja ökoauto.
tanellenat
Huviline
Postitusi: 1228
Liitunud: 05 Mär 2010 20:45
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 16 korda

Re: kas 2,0 või 2,5

Postitus Postitas tanellenat »

ise kiidan ka diislit :D :D :D olen sõitnud sellega üle poole aasta ja ainult hädavajavad asjad vahetanud nagu klotsid mis olid eelmise omaniku poolt kulunud ja puksid. hea odav auto pidamiseks. soovitan soojalt ja mootori ei jää lahjaks ka käru vedamisel(tuttav sai diisliga Talvel ka veetud audi 80 avanti tikitreileriga ja kusjuures mootor jäi käru tagumisse otsa mis töstis tagarattad maast ka lahti :lol: :lol: :lol: aga tulid pärnu ära nii )
Maitseained SINU lauale-tsekka linki ja vali oma lemmikud
http://omegaclub.org/viewtopic.php?f=49&t=14101
Kasutaja avatar
mardus72
Klubiliige
Postitusi: 1184
Liitunud: 16 Apr 2007 12:57
Auto: volvo v60cc
Asukoht: Tartu
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: kas 2,0 või 2,5

Postitus Postitas mardus72 »

Vaata ka teisi teemasi,sellest on foorumis on nendest mootoritest räägitud küll.näit. forum/viewtopic.php?f=22&t=2190
Kui probleemi saab lahendada,siis pole mõtet muretseda.Kui mitte,siis mis seal enam muretseda;)
Image
arts
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: kas 2,0 või 2,5

Postitus Postitas arts »

Kuna ise 2,2 omanik, siis ei saa eriti kurta, et väga uimane oleks. Lahjem on ta kindlasti kui 2,5, aga möödasõidud saab kõik tehtud. Töökindlusega olen vähemalt enda masina suhtes küll väga rahul.
rednass
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: kas 2,0 või 2,5

Postitus Postitas rednass »

Kui hakata 2,5 V6-e pale mõtlema, siis maksab vaadata selliseid, millel kindel ajalugu taga ja on olnud hoolitsev omanik. Kui eelnev omanik on olnud hooletu autoga siis võib see küllaltki kalliks minna-õliradikas jne. Ise sattusin just sellise otsa ja sai mootorisse 6k sisse laotud nii, et polnud asigi... Aga muidugi 2,0 pole endal olnud, aga sõbral oli 2,0 85kw, siis see on küll pommikindel mootor ja kui peakski laiali lendama siis ostad 700.- uue :lol:
Vasta