2.2 või 2,5 TD

Informatsiooni omega varuosade kohta. Kust saab ja mida saab.
Klots
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2.2 või 2,5 TD

Postitus Postitas Klots »

Kuna siin veidi difritest juttu oli siis küsiks,et kui endal on tavaline differ ülekande arvuga 3.45, aga tahaks panna LSD-d, siis millised oleks valikud?
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: 2.2 või 2,5 TD

Postitus Postitas Jospa »

Ülivana postituse tõstatan ülesse nüüd, kuna enda vanast Omegast sain lahti...läks kuhugile ...ma ise ka ei tea aga nüüd on suur himu osta 96kw või siis 110kw. Nüüd teema et kui ma ei leia seda õiget 110kw siis kas 96kw on mõtet natuke chippida või liigub see stockis paremini nt kui 100kw bensiinikas. Räägin siiski omega b-dest. Suur himu on 2000+ masinast saada ja hea paketiga ja kas 96kw on kapriisne või ei?
risto
Huviline
Postitusi: 458
Liitunud: 28 Dets 2008 20:09
Asukoht: tartu/turku
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2.2 või 2,5 TD

Postitus Postitas risto »

Jospa kirjutas:Ülivana postituse tõstatan ülesse nüüd, kuna enda vanast Omegast sain lahti...läks kuhugile ...ma ise ka ei tea aga nüüd on suur himu osta 96kw või siis 110kw. Nüüd teema et kui ma ei leia seda õiget 110kw siis kas 96kw on mõtet natuke chippida või liigub see stockis paremini nt kui 100kw bensiinikas. Räägin siiski omega b-dest. Suur himu on 2000+ masinast saada ja hea paketiga ja kas 96kw on kapriisne või ei?
Mõlemad on head mootorid..ise sõidan 96kw,sest kui midagi siiski peaks juhtuma,siis varuosi liigub väga odavalt ja palju..olen omanud mitut 96kw dislat ja ühel oli keema minemis jamad..korras mootoriga sõidab mnt u 5l sajale ja linn jääb alla 10..Jalgu temaga ei jää..0-100 läheb u12 sek..chipitud autoga peaks kindlasti olema ka lsd,sest teravust kõvasti rohkem ja üherattaveoga ei saa autot liikuma.
viljar
Huviline
Postitusi: 221
Liitunud: 27 Juul 2009 14:55
Asukoht: Tallinn/Kehtna
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2.2 või 2,5 TD

Postitus Postitas viljar »

risto kirjutas:
Jospa kirjutas:Ülivana postituse tõstatan ülesse nüüd, kuna enda vanast Omegast sain lahti...läks kuhugile ...ma ise ka ei tea aga nüüd on suur himu osta 96kw või siis 110kw. Nüüd teema et kui ma ei leia seda õiget 110kw siis kas 96kw on mõtet natuke chippida või liigub see stockis paremini nt kui 100kw bensiinikas. Räägin siiski omega b-dest. Suur himu on 2000+ masinast saada ja hea paketiga ja kas 96kw on kapriisne või ei?
Mõlemad on head mootorid..ise sõidan 96kw,sest kui midagi siiski peaks juhtuma,siis varuosi liigub väga odavalt ja palju..olen omanud mitut 96kw dislat ja ühel oli keema minemis jamad..korras mootoriga sõidab mnt u 5l sajale ja linn jääb alla 10..Jalgu temaga ei jää..0-100 läheb u12 sek..chipitud autoga peaks kindlasti olema ka lsd,sest teravust kõvasti rohkem ja üherattaveoga ei saa autot liikuma.
Ristoga nõus, 96 kw on rohkem levinud ja osi rohkem saada.
meduus
Huviline
Postitusi: 530
Liitunud: 23 Sept 2009 15:59
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2.2 või 2,5 TD

Postitus Postitas meduus »

2.5 td mootorit on tähtis korralikult hooldada siis on asi töökindel.Kindlasti ennm ostu kontrollida juhtpihusti ja teha dignostika.
Sõidukite kliima/ konditsioneeri täitmine ja kontroll Tallinnas.

56997null0seitse
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: 2.2 või 2,5 TD

Postitus Postitas Jospa »

tänud mehed....ilmselt lähen jah 96kw peale võib ju chippida ka - huvitav kas neid LSD diffreid ka liiub kusagil lammutustest ja huvitav mis hinnaga ....
või võiks uue vabalt välja osta?
Vasta