2.2 või 2,5 TD

Informatsiooni omega varuosade kohta. Kust saab ja mida saab.
meduus
Huviline
Postitusi: 530
Liitunud: 23 Sept 2009 15:59
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2.2 või 2,5 TD

Postitus Postitas meduus »

Aga kuidas selle 2,0tdiga on kellegil kogemusi.
Ühtlasi tahaks teada kas kastid ja diffrid on erinevatel diislitel samad
Sõidukite kliima/ konditsioneeri täitmine ja kontroll Tallinnas.

56997null0seitse
Kasutaja avatar
kait
Huviline
Postitusi: 403
Liitunud: 08 Mai 2006 10:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2.2 või 2,5 TD

Postitus Postitas kait »

meduus kirjutas:Ühtlasi tahaks teada kas kastid ja diffrid on erinevatel diislitel samad
Ei ole samad.
meduus
Huviline
Postitusi: 530
Liitunud: 23 Sept 2009 15:59
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2.2 või 2,5 TD

Postitus Postitas meduus »

Kait äkki räägid erinevustest lähemalt.
Sõidukite kliima/ konditsioneeri täitmine ja kontroll Tallinnas.

56997null0seitse
Kasutaja avatar
kait
Huviline
Postitusi: 403
Liitunud: 08 Mai 2006 10:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2.2 või 2,5 TD

Postitus Postitas kait »

meduus kirjutas:Kait äkki räägid erinevustest lähemalt.
Ülekande arvu vahe on. 2.5 diislil on ülekanne 3.45 ja 2.5DTI LSD-ga on 3.27.
2.2 ja 2.0 diislil on ülekanne 3.7.
Jürts
Omegaclub juhatus
Postitusi: 3201
Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 69 korda
Tänatud: 78 korda

Re: 2.2 või 2,5 TD

Postitus Postitas Jürts »

kait kirjutas:
meduus kirjutas:Kait äkki räägid erinevustest lähemalt.
Ülekande arvu vahe on. 2.5 diislil on ülekanne 3.45 ja 2.5DTI LSD-ga on 3.27.
2.2 ja 2.0 diislil on ülekanne 3.7.
Meduus sai illlgelt targemaks :lol: Aga Kait,tänks,et viitsisid vastata ja pikalt ei saatnud :mrgreen:
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
meduus
Huviline
Postitusi: 530
Liitunud: 23 Sept 2009 15:59
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2.2 või 2,5 TD

Postitus Postitas meduus »

Targemaks sain ikka.Diffrid on erinevad aga kuidas on käigukastidega pärin selleks,et äkki tuleb üks 2.0dti asendada 2.5 diisliga. Kait kindlasti teab millised muudatused elektroonikas tuleb teha?
Sõidukite kliima/ konditsioneeri täitmine ja kontroll Tallinnas.

56997null0seitse
opelist
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2.2 või 2,5 TD

Postitus Postitas opelist »

2.2 DTI mootoriga pakuti ainult manuaalkasti ning ainus elektroonika selle juures on ilmselt tagurdamistulede lüliti :lol:
Kasutaja avatar
kait
Huviline
Postitusi: 403
Liitunud: 08 Mai 2006 10:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2.2 või 2,5 TD

Postitus Postitas kait »

opelist kirjutas:2.2 DTI mootoriga pakuti ainult manuaalkasti ning ainus elektroonika selle juures on ilmselt tagurdamistulede lüliti :lol:

Just. Lisaks tuleks ümber lasta progeda komputer, et saada adekvaatset kütusekulu näitu ning, et oleks ka kompuutril teada, et kastilt enam mingit reaalset veahoiatust tulemas ei ole. Tagurdustule lüliti pistik tuleks siis ka ühendada vastavalt. Lisaks on automaadil olemas ju starteri katkestus ja süüteluku asendilukk, see tuleks siis ka ümber sättida. Seda kõike juhul kui on manuaalile üleminek.
Klots
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2.2 või 2,5 TD

Postitus Postitas Klots »

kait kirjutas:
meduus kirjutas:Kait äkki räägid erinevustest lähemalt.
Ülekande arvu vahe on. 2.5 diislil on ülekanne 3.45 ja 2.5DTI LSD-ga on 3.27.
2.2 ja 2.0 diislil on ülekanne 3.7.
Kindel,et 2.2 diisli ülekanne on 3.7 mitte 3.45? Auto andmed ja varustuse nimekiri vähemalt väidab nii.
Kasutaja avatar
kait
Huviline
Postitusi: 403
Liitunud: 08 Mai 2006 10:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2.2 või 2,5 TD

Postitus Postitas kait »

Klots kirjutas:
kait kirjutas:
meduus kirjutas:Kait äkki räägid erinevustest lähemalt.
Ülekande arvu vahe on. 2.5 diislil on ülekanne 3.45 ja 2.5DTI LSD-ga on 3.27.
2.2 ja 2.0 diislil on ülekanne 3.7.
Kindel,et 2.2 diisli ülekanne on 3.7 mitte 3.45? Auto andmed ja varustuse nimekiri vähemalt väidab nii.

Täitsa huvitav jah....
Mul üks tark koht väidab, et ainult 2.5 diislitel on 3.45. Aga sinu varustuse info järgi pole see nii.....krt neid Oplei asju teab. :D
meduus
Huviline
Postitusi: 530
Liitunud: 23 Sept 2009 15:59
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2.2 või 2,5 TD

Postitus Postitas meduus »

Targad rääkige mida tuleks 99a 2.0 diisli ostmisel peale pumba ja käivitamise vaadata.
Plaan esmaspäeval ostama minna.
Sõidukite kliima/ konditsioneeri täitmine ja kontroll Tallinnas.

56997null0seitse
vivaldi
Huviline
Postitusi: 1127
Liitunud: 12 Jaan 2008 20:10
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

Re: 2.2 või 2,5 TD

Postitus Postitas vivaldi »

Aga mina küsisksin lihtsalt uudishimust mõnda aja.

Kelle mootor see 110kw disla siis on. Üks väidab, et Opeli enda oma ja paras jama kuid teine väidab, et ikkagi veel BMW oma millele üks nukk juurde poogitud. Mis siis õige on?

Teine asi. Kui vaadata mobile.de kuulutusi siis selle mootoriga masinaid on müügis kül vähe, aga nii mõnelgi on mootor laiali. Mis siis selle põhjus võib olla? Kas sarnane viga nagu Chrysleritel on, et kiirteedel ketid lendavad laiali, või milles viga?

Igatahes huvitav oleks seda kõike harimise eesmärgil teada :D
MB W211 E320CDI, Opel Omega B C20NE
opelist
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2.2 või 2,5 TD

Postitus Postitas opelist »

BMW mootor, Opeli peal deforsseeritud. Automaatkasti korral võivad mootori rikkuda sisselaskekollektoris olevad pöördsiibrid, mis otsustavad läbi mootori kulgeda (ka foorumis üks selline teema). Seda viga esineb ka automaatkastiga 2.5 ja 3.0 BMW-del.
vivaldi
Huviline
Postitusi: 1127
Liitunud: 12 Jaan 2008 20:10
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

Re: 2.2 või 2,5 TD

Postitus Postitas vivaldi »

Ühesõnaga on mootori laiali jooksimse põhjus üldjuhul nendes pöördsiibrites?
MB W211 E320CDI, Opel Omega B C20NE
Kasutaja avatar
kait
Huviline
Postitusi: 403
Liitunud: 08 Mai 2006 10:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2.2 või 2,5 TD

Postitus Postitas kait »

vivaldi kirjutas:Ühesõnaga on mootori laiali jooksimse põhjus üldjuhul nendes pöördsiibrites?
Nii ta on jah. Aga väga hea mootor on!
Vasta