Omega vähetuntud lisafunktsioonid.

Siia kogunevad õpetused/juhised omegate kohta. Nii ka võõrkeelsed
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Omega vähetuntud lisafunktsioonid.

Postitus Postitas Martin »

Mõtlesin et teeks väikse teema funktsioonidest, mille olemasolust paljudel vb aimugi pole. Kui kellegil on midagi täiendada, siis lisan selle hiljem juurde.

Raadio käivitamine ilma süütevõtmeta
Kui tavaliselt peab raadio tööle saamiseks võtme I astmesse panema, siis omegal ei pea originaal raadio puhul selleks üldse võtit kasutama. Vajutad sisselülitus nuppu ja raadio mängib 30 minutit. Peale mida lülitab ennast välja, juhuks kui maki mängima oled unustanud, et akut tühjaks ei tõmbaks.
Maki järjepidevaks mängimiseks piisab võtme süütelukku panemisest. Võtit ei pea keerama.

Suunatuled ääretuledeks
Juhuks kui auto pargib kuskil pisut kehva kohapeal, saab autol vasaku ja parema poole gabariit tulesid eraldi sisse lülitada. Selleks tuleb lihtsalt tühja süütelukuga suunatule kang, siis kas vastavalt paremale või vasakule suunale sisse lülitada.

Lapselukk
Levinud paljudel autodel, tagumiste uste siseküljel on liigutatav nupp, mida liigutades deaktiveerub salongi poolne ukselink. Ust ei saa seestpoolt avada, kuid saab väljast. Kui väline ukselink on kaktki, siis soovitan tungivalt seda nuppu mitte näppida. Pärast tuleb polster maha lõhkuda, selleks et uksele ligi saada.

Deadlock
Kui tahad lapsi või naist autosse jätta, aga nii et nad sealt välja ei saaks. Tuleb kas mehhaanilse võtmega kaks korda lukku keerata või puldist kaks korda lukustus nuppu vajutada. Seestpoolt ühtegi ust ega akent lahti teha ei saa.

Antitheft funktsiooni deaktiveerimine salongis
Rakendub autodele, mille on olemas tehase signalisatsioon. Tehase signa puhul on autos nupp, kus on jooksev mehike ja mingid raadio lained. Paljud ei tea selle eesmärki. Eesmärk on lihtne. Kui jätad lapsed autosse ja autol on signaga kaasnevad mahuandurid, detektitakse autos liikumine, ning signa hakkab üürgama. Kui enne autost väljumist antud nuppu vajutada(indikaatortuli muutub punaseks) on mahu andurid välja lülitatud ja autos magav laps ei pane autot karjuma.

Akende sulgemine kaugjuhtimisega
Kui sa oled autol aknad(katuseluugi puhul ka see) lahti unustanud ja võti on käepärast, siis ei pea autosse minema selleks, et luuke ja aknaid kinni saada. Piisab, kui puldil lukustusnuppu paar sekundit peal hoida, aknad hakkavad ise sulguma ja sulguvad senikaua, kuni kinni saavad, või kuni nuppu peal hoitakse. Ohutuse eesmärgil katkeb akende sulgumine, kui nupp on vabastatud, mis ilmselt ei kehti enne 98a toodetud autode puhul, kuna minu esimesel oomil(ja ka ainukesena selliselt) jooksid ka peale nupu vajutamise lõpetamist aknad lõpuni kinni.

Turvapadja deaktiveerimisega esiiste
Olen näinud 2002 ja uuematel Omegatel. Kui mõnel teisel margil tuleb rübliku istme jaoks turvapadja välja lülitamiseks kuskil peidetud võtmeauku keerata, siis Opelil on see asi automaatne. Nimelt on istme sees sensor matt, mis tuvastab titeistme olemasolu ja mille abil deaktiveeritakse kunde poolne esimene turvapadi. Antud süsteemi toimimiseks on kahjuks vaja spetsiaalset turvatooli, milles vastav saatja olemas.
Kui turvatool on tuvastatud, läheb laevalgusti keskel turvapadja deaktiveerimise indikaatortuluke põlema.

Udutule deaktiveerimine haagise korral
Eeldab originaal konksupistiku olemasolu. Käru konksu pisitku sees on väike "kodeerimis" sild. Selle silla sildamisel või eemaldamisel on võimalik valida, kas haagise pistiku sisse panemisel lülitatakse haaigse tagumised udukad välja. Veduki tagumised udutuled deaktiveeritakse täielikult niikuinii. Meie seaduste kohaselt veduki udutuled ei pea põlema, kuid haagise omad peavad toimima. Veduki omad ei pea seetõttu põlema, et sisselülitatud tagumine ere udutuli võib kumada haagise pealt ning seetõttu osutuda juhile häirivaks.

Automaatsed päevasõidu tuled
Kõigil omegatel on see võimalus olemas. Selleks et võimalus tööle saada on vaja (forssist näiteks) osta päevasõidutulede relee ja see parempoolse A piilari katte taga oleva pistikusse pista ning lisada kaitse rooli all olevasse pesasse, kaitse nr 8, 10A Kaitse.

Automaatsete päevatulede numbrimärgi valgustuse sisse/välja lülitamine
Kuna päevasel ajal numbrivalgustuses suurt midagi kasu niikuinii pole, siis on nad mõistlikum nad välja lülitada. Selleks on rooli all kaitsmete juures pisike pistik koos 2cm jagu rõngas juhtmega. Antud juhtme pin nr 5 tõstmisel pin nr 2te on võimalik tagumised numbrituled automaatsete tulede puhul välja lülitada.

Udutuled päevasõidu tuledena
Pole küll tehase pakutav modifikatsioon, kuid väga lihtsalt tehtav. Demonstratsioon ja skeem on antud lingil https://www.youtube.com/watch?v=i28JUkPY61s
Eelduseks on päevaõsidutulede relee olemasolu.
Automaatsed udutuled.png
Automaatsed udutuled.png (401.23 KiB) Vaadatud 3392 korda
Salongi valgustus süütevõtmeta
Salongivalgustus töötab mitmel moel. Üks võimalus on "kaardilugeja lamp" sisse lülitada laes olevast nupust, aga see eeldab suutevõtme süüteasendis olemist. Selleks, et autos korraks lihtsalt valgus põlema saada on vaja tulede lülitit enda poole tõmmata. Käivitub salongivalgustus, mis lülitub mõne aja möödudes ise välja aku säästmise jaoks.

Suitsu ja tolmu automaatne ellmineerimine
On olemas facelift mudelitel.
Funktsioon tuleb sisse lülitada siseringlus nupuga. Üldiselt võetakse 100% ajast väljast värsket õhku, selleks et salongi soojana hoida, selljuhul kliimapaneelil ühtegi märki pole.
Lülitades siseringluse peale- vajutad ühe korra siseringlus nuppu, soojendatakse ainult õhku mis on salongis sees. St. selle asemel, et võtta õuest värsket külma õhku, võetakse salongist juba sooja õhku(mis sisaldab teinekord ka niiskust ja erinevaid aroome). Tulemuseks on oluliselt kiiremini ülesse soojenev salong.
Vajutades siseringlus nuppu aga kaks korda järjest, tekkib siseringluse piktogrammi sisse täht "A", mis tähendab automatic circulation.
Antud funktsioon siis valib, kas õhku võetakse salongist sees või väljast. Üldiselt võetakse väljast. Kuid, kui salongifiltri kohal olev andur tuvastab õhus kas suitsu või tolmu osakesed lülitatakse ventilatsioon siseringluse peale ümber ja seda seniks kuni tolmu või suitsu enam ei tuvastata. Antud funktsiooni abil ei tule salongi mõne haisva raipe heitgaasid ja mõnikord on tuvastatav isegi veise seltskonna hetimevee aroomid.
Kui keegi tahab midagi otsida, siis näiteks BMW puhul nimetatakse seda AUC sensoriks.

automaatkasti blokeeringu eemaldamise seisva mootoriga Blokeering on vajalik eemaldada, kui elektrisüsteemis on mingi kala või mootor ei käivitu, kuid autot on vaja liigutada(näiteks treileri peale vms.).
Omegal piisab tavaolekus lihtsalt süüte sisse keeramisest ja piduri pedaali vajutusest, kuid paljud teised autod(uuemad) ei vabasta käigukangi hooba enne, kui mootor töötab. Enamikel autodel tuleb eemaldada käigukangi nahk, ning sedakaudu on võimalik ligi saada nupule. Omegal on nupp ilusti kollast värvi ning seda on võimalik vajutada näpuga.
Pilt


Kliima paneeli muutmine Celsius <-> Fahrenheit
Avastasime juhuslikult klubi suvepäevadel, kui risto autosse olid lambist Fahrenheidid tekkinud. Fahrenheidid- celsius saab muuta hoides korraga 3 sekundit all nuppe auto ja ECO.

Kütusepaagi korgi panipaik Tankimisel on alati suur probleem, kuhu kork panna. Paljudel selle ajastu autodel pole selleks kindlat kohta ja nii pannakse kork kuskile katusele ja siis ta kaotsi lähebki. Omegal on kütusepaagi korgi jaoks panipaik kütuseluugi küljes.
Pilt

Pardakompuutri varjatud menüü Hetkeinfo kohaselt kohaldub ainult värvilise ekraanidega isendite kohta, ehk siis makid NCDC Ja NCDR 2011/2013 ja 2015. Hoides all nuppu MAIN ca 5 sekundit on võimalik pääseda varjatud menüüsse.
*Varjatud menüü käib BC(board computer), Radio, (NAV)navigatsioon, heliseaded(noodivõtme märk) ja OnStar(GSM) valikute kohta. Olenevalt raadiost võivad alammenüüd erinevad olla.
*Kui varjatud menüü on aktiveeritud, tuleb minna vastavasse alam menüüsse, näite BC ja vajutada MAIN korraks, ning siis avaneb BC alla kuuluv varjatud menüü.
*GSM menüü- EMT GSM- sees olev kaart on telia(EMT) oma. Parempoolne number ei tea.
*Teise rea tähendust on vist(!) IMEI kood ja ülejäänud neli välja vist(!) on tugimastid.
*Radio menüü- kuulatav raadiosagedus ja RDS(radio data system) kaudu tulev info milleks on hetkel kanali nimi, mõni kanal saadab rds kaudu ka ilma info ja hetkel mängivaid lugugude nimesid vms.
*00:00 eeldan et RDS kell, mis on toetatud vikerraadio ja raadio2he ja mõnede vene raadiote poolt.
*TA(trafic ananuncment), TP(traffic programme) ja PTY(Programm type) kas kasutaja poolt deaktiveeritud, või mitte aktiivsed(0), kui raadio kanal ei paku tuge.
*107,9 raadio viimane sagedus, mida saab kuulata.
*BC menüü- display destmode- code vers kõigile selge, term58d 100% kui tuled on sisse lülitatud. D6.37A tähendust ei oska öelda.
*"Chart 70%" ja "lamps 70%". Kui tuled on väljas ja ekraan on täishele, on need 100%, kui tuled sisse lülitada saab, tasutvalgustust regulleerida, sisselülitatud tuledega on ekraani heleedus max 70%.
*Tome offset, ma arvan et see on ajatsoon, GMT+2 on meil eestis tegelikult.
*Ito Heating off, eeldan et tegemist on geroga, kuid pole kindel. Ülejäänudt ei tea.
NAV manüü- S on speed, fotol 0,4, ehk tegelikult seisan, näit tuleneb satelliitide liikumisest ja sealsest mõõteveast. Mõõtsin telefoniga gpsi täpsust, näitab samu numbreid, ms telefoni gps.
*00/09; 00 peaks nähtaval olevaid satellite olema ja 09 hetkel ühendus loodud, jabural kombel ei ole 00 nähtavaid satelliite loogiline antud näites.
*N ja E lõunalaiused ja läänepikkused, kraadid, minutid, sekundid. Ehk tegelikud kordinaadid kaardil. Helistades autost SOS kõne 112te, peaks ideepoolest vastuvõtukeskus teie asukohta nägema nende samade numbrite põhjal. Auto telefoni on hädaabisse helistamisel mõistlikum kasutada, kui te ei tea oma asukohta.
*Iga N0 on satteliit, korralik võimalik ühilduda kuni 8 satelliidiga, ja seal taga olev number siis kas signaali puhtus või signaali põrkeaeg(PING).
*HDP- gps seadme täpsus, täpsuse muutujateks on suuresti ilm- pilvine, vihmane, sillad, siseparklad, suured puud jms.
*H+ on kõrgus(height) maailmamerepinnast meetrites(ilmselt H- on juhul kui olete tasapinnast madalamal, näiteks Hollandis.
*R on sõiduki suund kompassi mõistes. 0 näitab põhja ja kokku 360 kraadi siis.
Heliseaded(noodivõti) Audio testmode. Kaks rida R ja 0.
R on päris kindlasti Raadio, 0 äkki on telefon/navi kuna treble on -3(et kõne oleks selge ja terav).
Igastahes V19 volume(helivaljusus, max 50), B-bass, T-treble, B-ballance, F-fader, L1 ei tea ja S2 on kiirus. Nimelt on omega tehase makid kiiruse tundlikud ning kiiruse kasvates krutib ise juurde, juurde kruttimist on võimalik ka avalikust menüüst reguleerida.
ülejäänud väljade tähendust ei tea.

Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt
Viimati muutis Martin, 24 Mai 2020 23:46, muudetud 14 korda kokku.
Kes tänasid kasutajat Martin selle postituse eest:
JospatanellenatJSb00sterAMDRaivzmuhtasibhulgus69
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: Omega vähetuntud lisafunktsioonid.

Postitus Postitas Jospa »

Väga mõistlik tekst. Turvatoolipuhul ma ei teagi ega ole näinud Omegal turvavöö lisa indikaatorit.
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Omega vähetuntud lisafunktsioonid.

Postitus Postitas Martin »

mitte turvavöö vaid, turvapadi. Kui autol on see lisa olemas, siis parempoolse istme uksepoolses küljes on vastav kleeps suurelt.
Image
Muidugi võib eksisteerida juhus, kus sisu on mõnest muust ringi visatud. Selleks peab laelambi juures tuluke olemas olema, mis käivitumisel korraks põlema läheb, indikeerimaks et see on reaalselt töökorras asi.
Image
Vahepeal meenus, päevasõidutulede kaitsme nr on 8
Viimati muutis Martin, 03 Apr 2019 20:15, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat Martin selle postituse eest:
Jospa
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Omega vähetuntud lisafunktsioonid.

Postitus Postitas Martin »

Lisasin automaatse salongiventilatsiooni rešiimi seletuse
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
Raivz
Huviline
Postitusi: 207
Liitunud: 08 Okt 2012 23:32
Auto: Astra G Coupe
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Omega vähetuntud lisafunktsioonid.

Postitus Postitas Raivz »

Lisaks sellise punkti siseringluse automaatika kohta.
ECO ei tohi olla sisselülitatud. Siis saab antud reśiimi sisse lülitada.
Kes tänasid kasutajat Raivz selle postituse eest:
Martin
Astra G Coupe Bertone '00
Rekord E2 '86 (igipõline projekt)
muhtasib
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 13 Aug 2013 11:46
Asukoht: Estland
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Omega vähetuntud lisafunktsioonid.

Postitus Postitas muhtasib »

Antitheft funktsiooni deaktiveerimine salongis
Rakendub autodele, mille on olemas tehase signalisatsioon. Tehase signa puhul on autos nupp, kus on jooksev mehike ja mingid raadio lained. Paljud ei tea selle eesmärki. Eesmärk on lihtne. Kui jätad lapsed autosse ja autol on signaga kaasnevad mahuandurid, detektitakse autos liikumine, ning signa hakkab üürgama. Kui enne autost väljumist antud nuppu vajutada(indikaatortuli muutub punaseks) on mahu andurid välja lülitatud ja autos magav laps ei pane autot karjuma.

Tänan postitajat kompaktselt ja asjalikult esitatud informatiooni eest.
Parandasin pealkirja (ülal).

Udutuled päevasõidu tuledena
Pole küll tehase pakutav modifikatsioon, kuid väga lihtsalt tehtav. Demonstratsioon ja skeem on antud lingil https://www.youtube.com/watch?v=i28JUkPY61s
Väga soovitatav funktsioon. Teostatav lihtsalt eestimaise tootja ploki abil, hakkab voolu andma andma udutuledesse alles siis, kui genekast juba voolu tuleb. Geneka rikke korral päevatuled voolu ei tarbi, jõuab koju/ remonti.
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Omega vähetuntud lisafunktsioonid.

Postitus Postitas Martin »

muhtasib kirjutas: 29 Mär 2019 15:40 Teostatav lihtsalt eestimaise tootja ploki abil, hakkab voolu andma andma udutuledesse alles siis, kui genekast juba voolu tuleb. Geneka rikke korral päevatuled voolu ei tarbi, jõuab koju/ remonti.
Tänanen tähelepaneku eest, antithefti osa parandatud.

Mi s on see eestimaine tootja ja mis on ploki nimetus? Linki?
Lisasin täiendavalt, et udukad päevasõidu tuledena vajavad päevasõidutulede releed. Ja need lülituvad vastavalt õlirõhule sisse. Kuid mitte siis kui starter ketrab.
Video on minu enda tehtud mõned aastad tagasi.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
muhtasib
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 13 Aug 2013 11:46
Asukoht: Estland
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Omega vähetuntud lisafunktsioonid.

Postitus Postitas muhtasib »

Mi s on see eestimaine tootja ja mis on ploki nimetus? Linki?

Tootja Vihterpal. Plokid väga töökindlad, keegi pole kuulnud et mõni oleks rikki läinud. Näiteks siin

http://www.autoextra.ee/web/toode/vihte ... tomaatika/

Lingil seotud õlirõhu anduriga, mul on need plokid autodel aastatest 2006 ja oma teada rakendub mõnesekundilse viitega geneka laadimisvoolu tekkides. Võib-olla on plokki vahepeal muudetud, minu meelest müüs Tevalo sellest varem mitmeid variante. Vihterpal tootis ka antennivõimendeid jms.
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: Omega vähetuntud lisafunktsioonid.

Postitus Postitas Jospa »

Seda udukate teemat tahaks ise ka enda masinale
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Omega vähetuntud lisafunktsioonid.

Postitus Postitas Martin »

muhtasib kirjutas: 30 Mär 2019 14:43 Mi s on see eestimaine tootja ja mis on ploki nimetus? Linki?

Tootja Vihterpal. Plokid väga töökindlad, keegi pole kuulnud et mõni oleks rikki läinud. Näiteks siin

http://www.autoextra.ee/web/toode/vihte ... tomaatika/

Lingil seotud õlirõhu anduriga, mul on need plokid autodel aastatest 2006 ja oma teada rakendub mõnesekundilse viitega geneka laadimisvoolu tekkides. Võib-olla on plokki vahepeal muudetud, minu meelest müüs Tevalo sellest varem mitmeid variante. Vihterpal tootis ka antennivõimendeid jms.
Antud toode on kallim, kui omega originaal päevatulede relee :D
Forssist uuestpeast 25€ ja kohapeal olemas. viimanekord kui seda ostmas käisin, siis nad pakkusid mingit 70€ junni mulle ja seda 25€st nad ei leidnud kataloogist ülesse. Aga kui suunasin neid enda e-maili, millele nad olid vastanud mõni aasta tagasi, siis leidsid sealt selle 25€se relee koodi ülesse.



EDIT: 24,80€ Juuni 2015 maksis relee
Et ma pooldan originaal süsteemi üldse.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
tanellenat
Huviline
Postitusi: 1228
Liitunud: 05 Mär 2010 20:45
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Omega vähetuntud lisafunktsioonid.

Postitus Postitas tanellenat »

Maitseained SINU lauale-tsekka linki ja vali oma lemmikud
http://omegaclub.org/viewtopic.php?f=49&t=14101
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Omega vähetuntud lisafunktsioonid.

Postitus Postitas Martin »

olen tahtnud teha, või õigemini, tahan siiamaani teha :D
Aga pole leidnud piisavat lahendust. Selle asja puhul tahaks veidi rohkem infot kui 10 sekundit videot, pärast mõni murjam istub pagassis...
Kes tänasid kasutajat Martin selle postituse eest:
Enrix
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
tanellenat
Huviline
Postitusi: 1228
Liitunud: 05 Mär 2010 20:45
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Omega vähetuntud lisafunktsioonid.

Postitus Postitas tanellenat »

Martink91 kirjutas: 03 Apr 2019 19:35 olen tahtnud teha, või õigemini, tahan siiamaani teha :D
Aga pole leidnud piisavat lahendust. Selle asja puhul tahaks veidi rohkem infot kui 10 sekundit videot, pärast mõni murjam istub pagassis...
Ma lihtsalt leidsin selle clipi. Äkki saab selle vello YT kanalilt mingit infi
Maitseained SINU lauale-tsekka linki ja vali oma lemmikud
http://omegaclub.org/viewtopic.php?f=49&t=14101
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Omega vähetuntud lisafunktsioonid.

Postitus Postitas Martin »

Lisasin juurde
automaatkasti blokeeringu eemaldamise seisva mootoriga
ja
Kliima paneeli muutmine Celsius <-> Fahrenheit
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: Omega vähetuntud lisafunktsioonid.

Postitus Postitas Jospa »

Martink91 kirjutas: 17 Aug 2019 09:23 Lisasin juurde
automaatkasti blokeeringu eemaldamise seisva mootoriga
ja
Kliima paneeli muutmine Celsius <-> Fahrenheit
Räägi kuidas need rakenduvad/toimivad?
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Vasta