1. leht 1-st

Esimeste istmete eemaldamine ja nende osandamine

Postitatud: 14 Sept 2010 20:26
Postitas vivaldi
Istmete eemaldamisest tsiteerime Tim-i juttu
Tim kirjutas:Nö.igast nurgast 4 t-40 keermeliimiga kinnitatud polti tuleb lahti saada(punasega umbes märgitud poltide kohad) ja muidugi parajal määral tuleb eemaldada plastiku nodi.
Pilt
Ja muidugi turvavöö eelpingutus tuleb deaktiviseerida antud protsetuurideks!
Pilt
Nüüd siis õpetus kuidas istme põhi ja seljatugi lahti käivad:

Eemaldada plastikud
Pilt
*94-95a. masinatel tuleb seljatoe reguleerimise nupp ära nii nagu pildil on näha. 95-99a. masinatel tuleb see nupp välja koos vardaga ja kruvikaga kangutada ei saa, nii nagu pildil näidatud.

Need kruvid tuleb lahti keerara, et lävepaku poolne plastik kätte saada
Pilt
Pilt

Keskkonsooli poolne plastik tuleb ära mõistliku jõuga kui sellele näpud taha panna
Pilt

Eemaldada seljatoe splindid ja poldid (15mm pea)
Pilt

Kruvikaga kangutada seljatoe kinnitus üle fiksaator poldi
Pilt

Kui on vaja eemaldada istme padi siis põlvega toetada ühe ääre peale ja näppudega kinni haarata riide alumisest osast, et plastik tuleks üle metalli.
Kinnitus on selline
Pilt

Aga nüüd kuidas seljtuge lahti harutada

Kruvikaga nupud ära ja külgedelt kruvid lahti keerata
Pilt
Pilt

Tasku alumisest osast kinni võtta ja tõmmata (kaks tüüblit hoiavad kinni)
Pilt

Nüüd pääseb juba kõigile polstri kinnitustele ligi
Pilt
Pilt

Re: Esimeste istmete eemaldamine ja nende osandamine

Postitatud: 16 Apr 2015 19:43
Postitas Jospa
Tõstatan teema uuesti. Kuna istmete vahetus vaja teha siis kuidas selle nn. pürotehnilise (tuubiga) poolega ümber peab käima. Kui hakkan auto küljest maha võtma siis mida ma pean seal jälgima, ning kui tagasi panen siis mida seal omakorda jälgima pean. ei ole vaimustatud et mingi asi mulle näkku lendaks, sest see pole nagu Lada istet eemaldada :D . Oskab keegi midagi öelda?

Re: Esimeste istmete eemaldamine ja nende osandamine

Postitatud: 16 Apr 2015 20:27
Postitas Martin
imanuaalselt töötavate turvavvööde eelpingutite puhul, tuleb üks kahvel sinne sisse lükata, Ise enesest mdiagi ohliku pole, mul tegi üks nõnda paugu ära, et ma ei teadnudki seda(viskasin plärtsti põrandale).
Eletrilistel pole midagi teha, juhe lahti ja rohkem see asi ei aktiveeru. Aku on mõistlik ainult maha võtta, pärast võib error sisse jääda.

Re: Esimeste istmete eemaldamine ja nende osandamine

Postitatud: 16 Apr 2015 20:30
Postitas raudpats0
viga pole probleem ja püropadrinisse käiv kahvel on padruni küljes tavaliselt. kas kollane või punane

Re: Esimeste istmete eemaldamine ja nende osandamine

Postitatud: 16 Apr 2015 21:22
Postitas Jospa
Punased on ja nees ripuvad. Ühesõnaga kruvin toolid külge ja siis panen punased kahvlid alles külge või kuidas? Et kuidas õige on tegutseda.

Re: Esimeste istmete eemaldamine ja nende osandamine

Postitatud: 16 Apr 2015 21:27
Postitas Martin
ei ei, need kahvlid on sellek, et sul kogemata lahti ei läheks :lol:
Siis kui iste paigas, võtad kahvli ära, mis lubab jälle õnnetuse korral rihma pingutada.

Re: Esimeste istmete eemaldamine ja nende osandamine

Postitatud: 17 Apr 2015 07:20
Postitas Jospa
No mul ei olegi neid sees, ripuvad . Et kui hakkan istet paigaldama siis paigalduse ajaks panen sisse ja kui paigas on siis.võtan välja. Või on jumalast pohhui, võtan need istmed ja.panen sisse sõltumata sellest kas seal ripub midagi või ei :D

Re: Esimeste istmete eemaldamine ja nende osandamine

Postitatud: 17 Apr 2015 10:48
Postitas Martin
pm. kahvel on selleks, et enne istme välja võtmist surkad selle kahvli sinna sisse, et see junn seal pauku ära ei teeks, kui iste kuskil maas vedeleb ja siis kui iste jälle autosse on pandud, siis tõmbad selle kahvli jälle välja.

Re: Esimeste istmete eemaldamine ja nende osandamine

Postitatud: 17 Apr 2015 14:34
Postitas Jospa
Nüüd on selge, peab need siis tagasi panema :D