Veakoodide lugemine

Siia kogunevad õpetused/juhised omegate kohta. Nii ka võõrkeelsed
Vasta
Q-tok
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Veakoodide lugemine

Postitus Postitas Q-tok »

Vahel see lugemine ei toimi siis, kui on sildamiseks kasutatud nt s*tast materialist tehtud kirjaklambrit, proovi miskit muud traati igaks juhuks.
Xerox22
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Veakoodide lugemine

Postitus Postitas Xerox22 »

Kui keegi on huvitatud, võin Word-is saata OBDII veakoodide standardi, kus on kirjeldatud 758 vigu ingl. ja vene keeles. :idea:
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Veakoodide lugemine

Postitus Postitas Tim »

Keijo kirjutas:

Kood: Vali kõik

0340
0352
Kas teine võib olla esimesest tingitud?
Miks mitte,nukvõlli asendiandurilt saadud info järgi toimetab ju süütemoodul.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
Taies
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Veakoodide lugemine

Postitus Postitas Taies »

Tere!
Tegin oma 2,5 125kw mootoril ära selle kirjaklambri diagnostika.
Sain veakoodid 145 ja 13. ning motronic tabeli järgi tähendavad need järgmist:

Flash type:145; Fault location:Immobilizer control module - incorrect signal; Probable cause:Immobilizer control module.

ning

Flash type:13; Fault location:Heated oxygen sensor (HO2S)/oxygen sensor (O2S) - open circuit; Probable cause:Wiring, HO2S/O2S, ECM.

Sooviks siis teada targemate käest, et mida need tähendavad ning kuidas saaks neid kõrvaldada??

Eelmine omanik rääkis, et mootori tuli põleb kuna väljalase saab kusagilt lisa õhku. Ühest sumbutist tuleb CO2 norm täis kuid teisest jääb CO2 tase alla normi. Eeldan, kui see on nii siis on sellest tingitud veateade "13".

Ehk on targematel vastuväiteid või paremaid ideid??
Arutelu on teretulnud.
paikas
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Veakoodide lugemine

Postitus Postitas paikas »

145 on see, et immo on eemaldatud ühendades vastavad juhtmed immo ploki asemel omavahel kokku ja 13 on see, et kas lambdal arvatavasti pistik lahti nagu 2,5 V6 kipub olema ja just juhipoolsel lambdal, või siis saab enne lambdat lisaõhku.
ugrimugri
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Veakoodide lugemine

Postitus Postitas ugrimugri »

Minu omegal, 94´ 2.0 ecotec näitas kaht koodi see kirjaklambritest
19 - Engine speed (RPM) sensor - incorrect signal
ja
52 - Engine control module (ECM) - MIL control

Auto sureb tihti tühikäigul välja ka ja ei taha siis üldse käima minna, tuleb hea paar minutit käiata starterit siis hakkab lubama ja läbi häda saab ka käima, pakuti et väntvõlli andur aga too pidavat sõidu ajal ka vist välja suretama aga kui pöördeid ise üleval hoida siis ei sure välja.
Oskab keegi aidata äkki ja neid veakoode lahti seletada või öelda milles probleem võib olla?
ugrimugri
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Veakoodide lugemine

Postitus Postitas ugrimugri »

Vahetust vajas vändaandur, neid kahte varianti ja nagu ikka läks vaja just kallimat. Letihind 70 euri kanti.
paikas
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Veakoodide lugemine

Postitus Postitas paikas »

aga siiski mida tähendab veakood 89?
vivaldi
Huviline
Postitusi: 1127
Liitunud: 12 Jaan 2008 20:10
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

Re: Veakoodide lugemine

Postitus Postitas vivaldi »

paikas kirjutas:aga siiski mida tähendab veakood 89?
Ma ju panin sulle selle pildi siia foorumisse üles, lausa kahe kohapeale, aga kordame end uuesti.
Image
MB W211 E320CDI, Opel Omega B C20NE
paikas
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Veakoodide lugemine

Postitus Postitas paikas »

vabandan... minu viga. aga selejaoks ju teine kood ka olemas ei tea miks see lisa kood juures on?
chandler
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Veakoodide lugemine

Postitus Postitas chandler »

Küsiks ka siis sellist asja, et kirjaklambri testi tehes vilgutas nagu 12131 kuidagi nii. Mis kood see oleks siis :?
esimesed 1 ja 2 vilgutust peaks tähendama vist testi algust. kas kood on siis 131?
erks932
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Veakoodide lugemine

Postitus Postitas erks932 »

tervistus

nii sooviks kh teada,et mis vead minu omegat piinavad:)

aastaks 98. ja 2.0 100kw ecot........

niii:
mul tulid siis sellised asjad
10-1-2-10 paus 1-6-9-10 paus 10-5-10-5 paus 10-3-4-10


kurdan selle üle,et kütet rüüpab palju :S

ja arvan,et nukaandur sest pöörded piirduvad 4500 juures..
ja see egr vms.. klapp kh mis väljalaskest....... tagasi suunab
keku
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Veakoodide lugemine

Postitus Postitas keku »

Sai ka tehtud see asi... tahaks nüüd teada mis vahetust tahavad?

19 Engine speed (RPM) sensor - incorrect signal Wiring, RPM sensor, reluctor ring, ECM
73 Mass air flow (MAF) sensor - voltage low Wiring short to earth, MAF sensor, ECM
92 Camshaft position (CMP) sensor - incorrect signal Wiring, CMP sensor
93 Immobilizer control module - no signal Immobilizer control module

Ehk keegi oskab täpsustada:D ja tõlkida..

Aitäh!!
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Veakoodide lugemine

Postitus Postitas Tim »

keku kirjutas:Sai ka tehtud see asi... tahaks nüüd teada mis vahetust tahavad?

19 Engine speed (RPM) sensor - incorrect signal Wiring, RPM sensor, reluctor ring, ECM
73 Mass air flow (MAF) sensor - voltage low Wiring short to earth, MAF sensor, ECM
92 Camshaft position (CMP) sensor - incorrect signal Wiring, CMP sensor
93 Immobilizer control module - no signal Immobilizer control module

Ehk keegi oskab täpsustada:D ja tõlkida..

Aitäh!!
19.väntvõlli andur.Mäletamistmööda oli mul sama veakood ja peale anduri vahetust asi ok.
73.õhukulu mõõtur-mingi suurem jama.Tuleks ära vahetada.
92.nukkvõlli andur.Mul kadus see (incorrect signal)viga peale pistiku puhastamist ära.
93.mingi immo jama.Tundub,et immo sinu masinal elimineerinud.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
keku
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Veakoodide lugemine

Postitus Postitas keku »

Tänud(Y)
Vasta