1. leht 12-st

Veakoodide lugemine

Postitatud: 17 Sept 2009 14:54
Postitas Q-tok
veakoodide lugemine


Mootori veakoodide lugemiseks:

Tuleb ära ühendada Omega A'l kapoti all (8 pin pistik) klemmid A ja B vt motronic.pdf'i ning Omega B'l rooli all kaitsmekarbis (16 pin pistik) klemmid 6 ja mass (5's klemm on mass)

Enamus Omegate (nii A kui B) erinevate Motronic ajudega kehtivad need veakoodid

http://enos.itcollege.ee/~pnigola/Motronic.pdf



Ecotec 2.0 puhul (Simtec aju) kuni 96 aasta kehtivad need veakoodid

http://enos.itcollege.ee/~pnigola/Simtec-96.pdf



2.5 bmw diisel (96kw) veakoodid on siin

http://enos.itcollege.ee/~pnigola/2.5tdi.pdf


Uuemad mootorid e siis 2.2 , 2.6, 3.2 ning ka uus 2.0 ecotec ja uued diislid kasutavad universaalseid EOBD koode

mis on siin

http://enos.itcollege.ee/~pnigola/EOBD.pdf


kui miskit vaja täiendada/parandada siis andke teada...

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 17 Nov 2009 15:50
Postitas winterboy
milline pistik on 95 a 2.0 ecotecil kas ALDL või OBD-2

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 11 Dets 2009 21:23
Postitas kaspara
sooviks natuke abi 99 aasta omega 2.0 ecotec veakoodide lugemisega, kas kaitsmeplokis pean sealt pistikust selle 6nda kontakti aint massi viima? ja kus ma neid veakoode nägema hakkan?

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 11 Dets 2009 22:17
Postitas Omega Sport Packet
Massi jah ja näed armatuuris , kui keerad süüte sisse.Aga ära käivita mootorit.

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 11 Dets 2009 22:42
Postitas kaspara
mis ma täpsemalt nägema pean? tuled hakkavad vilkuma? või seal kus kell on?

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 12 Dets 2009 10:43
Postitas Tim
kaspara kirjutas:mis ma täpsemalt nägema pean? tuled hakkavad vilkuma? või seal kus kell on?
Mootori vea tuli hakkab veakoode vilgutama.Nt.2kiiret vilkumist siis väike paus ja siis uuesti 2kiiret vilkumist+pikem paus-veakood 22 jne.Kui aru saad siis asi tegelikult lihtne.

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 11 Juun 2010 17:11
Postitas rainer
Tegin seda kirjaklambri trikki,
tulemuseks oli mootoritule vilkumine 10,3,4,10 korda.Selline seeria !
Kuskilt tabelist sellist veakoodi ei leidnud.Autoks on Omega'96 2.0 16v ECOTEC.
Äkki keegi targem oskab öelda kuidas seda vilkumist tõlgendada.

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 11 Juun 2010 17:58
Postitas Tim
rainer kirjutas:Tegin seda kirjaklambri trikki,
tulemuseks oli mootoritule vilkumine 10,3,4,10 korda.Selline seeria !
Kuskilt tabelist sellist veakoodi ei leidnud.Autoks on Omega'96 2.0 16v ECOTEC.
Äkki keegi targem oskab öelda kuidas seda vilkumist tõlgendada.
Väga segane veakoodi jada,igat koodi vilgutab 3 korda üle.Mul ´94a.masin ja alustab näiteks koodiga 12(autodata andmetel alustab ja lõpetab diagnostikat)Ühekodrseid veakoodi vilgutamisi ei saa olla,ehk läks sul midagi sassi,hea oleks video siis kõige kindlam.

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 11 Juun 2010 19:51
Postitas Anz69
ja auto aasta ja mootor ka oleks hea kui kirjas oleks:P

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 12 Juun 2010 11:28
Postitas rainer
Jah ongi segane jada ,aga nii ta vilgutab-10x,väike vahe 3x,väike vahe 4x,väike vahe 10x siis tuleb veidi pikem paus ja sama kombinatsioon kordub jne. jne. kuni lõpuks süüte välja keeran.

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 12 Juun 2010 11:39
Postitas rainer
Ma lisan siia ka selle rikke tunnuse,miks üldse seda veakoodi uurima hakkasin,et äkki keegi oskab ilma veakoodi lugemata diagnoosi paika panna.
Niisiis seisneb viga selles,et sooja mootoriga muutub auto jõuetuks,eriti kohalt minnes ja kiirendades.Mulje jääb selline justkui "uputaks" üle.Kui pöörded ajada üles siis 4500 peal hakkab tagasi põtkima nagu oleks piiraja peal.Päris külmemate ilmadega ja külma mootoriga sõidab täitsa OK aga nagu mootor soojemaks läheb, süttib mootorituli ning hakkab jant pihta.

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 12 Juun 2010 15:01
Postitas Q-tok
rainer kirjutas:Ma lisan siia ka selle rikke tunnuse,miks üldse seda veakoodi uurima hakkasin,et äkki keegi oskab ilma veakoodi lugemata diagnoosi paika panna.
Niisiis seisneb viga selles,et sooja mootoriga muutub auto jõuetuks,eriti kohalt minnes ja kiirendades.Mulje jääb selline justkui "uputaks" üle.Kui pöörded ajada üles siis 4500 peal hakkab tagasi põtkima nagu oleks piiraja peal.Päris külmemate ilmadega ja külma mootoriga sõidab täitsa OK aga nagu mootor soojemaks läheb, süttib mootorituli ning hakkab jant pihta.
Vända andur või äärmisel juhul kas nuka andur või lambdaandur.

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 12 Juun 2010 19:11
Postitas rainer
Q-tok kirjutas:
rainer kirjutas:Ma lisan siia ka selle rikke tunnuse,miks üldse seda veakoodi uurima hakkasin,et äkki keegi oskab ilma veakoodi lugemata diagnoosi paika panna.
Niisiis seisneb viga selles,et sooja mootoriga muutub auto jõuetuks,eriti kohalt minnes ja kiirendades.Mulje jääb selline justkui "uputaks" üle.Kui pöörded ajada üles siis 4500 peal hakkab tagasi põtkima nagu oleks piiraja peal.Päris külmemate ilmadega ja külma mootoriga sõidab täitsa OK aga nagu mootor soojemaks läheb, süttib mootorituli ning hakkab jant pihta.
Vända andur või äärmisel juhul kas nuka andur või lambdaandur.
Tänud !
Uurin asja.

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 12 Juun 2010 19:30
Postitas mardus72
esmane kahtlus,et nuka andur.Selle veaga piirab pöördeid

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 13 Juun 2010 18:58
Postitas jullo
Veakood 0340 näitab jah sulaselget nukkvõlli asendi anduri riket. Esimeses postituses antud lingil kõik kirjas: http://enos.itcollege.ee/~pnigola/EOBD.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;