12. leht 12-st

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 31 Aug 2015 18:08
Postitas anti134
Martink91 kirjutas:videot pole võimalik avada, konrolli et videol on ligipääs teistele isikutele, st. pole privaatne
Nüüd peaks asi korras olema :)

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 04 Sept 2015 20:39
Postitas AnvarV
Nr 73 koodi näen mina ainult. 73 on õhulugeja.

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 10 Sept 2015 14:48
Postitas bbdx
Kuna esimeses postituses olevatele failidele ligi ei saa, siis oskab keegi aidata? Mida peaks siis vaatama/vahetama?

2,5, 2000a, 96kw diisel

Sain need koodid:
64 - Fuel Quantity Control Out Of Range (Pumba mingi andur s6elaga mustaks läinud? peaks ära puhastama?)
Not present

96 - Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve Out Of Range
Not present

EGR ise kinni pandud(ühe kroonine torule ette)

-----

need ka:
00018 - Sun Roof/Window Comfortclose Signal Voltage Lown (Aknasulgurile tuleb vähe voolu peale?)
Present

00036 - Doorknob Driver Open Circuit (Juhi kesklukumootorile ei tule üldse voolu peale?)
Present

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 10 Sept 2015 18:52
Postitas raudpats0
bbdx kirjutas:Kuna esimeses postituses olevatele failidele ligi ei saa, siis oskab keegi aidata? Mida peaks siis vaatama/vahetama?

2,5, 2000a, 96kw diisel

Sain need koodid:
64 - Fuel Quantity Control Out Of Range (Pumba mingi andur s6elaga mustaks läinud? peaks ära puhastama?)
Not present

96 - Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve Out Of Range
Not present

EGR ise kinni pandud(ühe kroonine torule ette)

-----

need ka:
00018 - Sun Roof/Window Comfortclose Signal Voltage Lown (Aknasulgurile tuleb vähe voolu peale?)
Present

00036 - Doorknob Driver Open Circuit (Juhi kesklukumootorile ei tule üldse voolu peale?)
Present


64 näitab et kõrgsurvepumba elektroonika ei jaga enam matsu.

egr solenoidile jäta vaakum ja elekter taha

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 10 Sept 2015 21:35
Postitas Martin
mul suri sõidupealt näiteks ära, kui kood 64 ette lõi. Tööle läks, kuid tööle ei jäänud.

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 13 Sept 2015 09:12
Postitas bbdx
Mul ära ei sure, vahel vilgutab mootorituld ja soojalt tahab 1-1,5sek käiamist, kuid siiani igakord tööle läinud.

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 13 Sept 2015 10:36
Postitas Martin
mul oli samamoodi vahest vilgutas. Vilgutas juba siis kui auto ostsin. Sõitsin nii poolteist aastat ja ükshetk oli kutu. Pumba pea peaks metallipru niivõrd täis olema, et pea ei tea mis asendis tal see võll seal sees on. Täna polegi mmidagi erilist teha, võtan selle vana pumbapea ette ja vaatan kas saan korda.

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 21 Sept 2015 20:44
Postitas anti134
Tere taas, mul selline mure, et omega b 2.0l 100kw on kompuuteril kirjaga program ees ja mitte kui midagi ei lase muid funksioone läbi vaadata. Kuidas see eest ära saada?

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 22 Sept 2016 17:25
Postitas Irc81032
64 - Fuel Quantity Control Out Of Range
Not present
1997 a omega b , bmw mootoriga. Netist ei suutnud leida et mis see kood siis täpsemalt tähendab ja mis selle ravi oleks.

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 23 Sept 2016 07:27
Postitas bbdx
Paar posti üleval on mulle just sama veakood lahti seletatud.

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 23 Sept 2016 08:14
Postitas raudpats0
Irc81032 kirjutas:64 - Fuel Quantity Control Out Of Range
Not present
1997 a omega b , bmw mootoriga. Netist ei suutnud leida et mis see kood siis täpsemalt tähendab ja mis selle ravi oleks.
kõrgsurve pumba vahetus ideaalis. järgmine oleks elektroonika vahetus.viimane võimalus kasutatud pump

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 30 Jaan 2017 07:25
Postitas omega1996
Oleks abi vaja koodide tõlgendamises(2.6v6)
Kõik töötab nii nagu peab, mootori tuli hakkas peale karteri tuulutuse remonti põlema, laup panin auto tööle ja kiikasin korraks põhja alla, jäi mulje nagu mingi voolik oleks lahti kuna tuli auru mootori ja kasti vahelt kuskilt. Ja samas jääb maha ka õli/kondentsi laigud(õli tase jätkuvalt normis). Kas võib olla, et on mingi lahtine voolik põhja all või kus iganes ja sellega seoses peksab igast vigasi.
Lähen nagunii järell kontrolli remondi kohta( ütlesid, et sõida nädalake ja vaatame üle kas kõik sai ok)

Nii, koodid järgmised

0430-Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 2) (kati viga? )
1700-Service Vehicle Soon Request from Transmission Control Module
1613-Immobiliser No Or Wrong Signal Immobiliser
1612-Immobiliser No Or Wrong Signal Immobiliser
0120-Throttle/PedalPosition Incorrect Ratio
0220-Throttle/pedalPosition sensor/switch "B" circuit range/performanceProblem
0100-Mass or volume air flow circuit high input
0300-Random/multiple cylinder misfire detected ( see peaks vana viga olema, uus süütepool küljes ja auto töötab normaalselt)
0301-
0301-
0302-