100kw säärekad

Kõik asjad mis on seotud mootoritega nii diisel kui bensiin ja gaas.
Vasta
vivaldi
Huviline
Postitusi: 1127
Liitunud: 12 Jaan 2008 20:10
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

100kw säärekad

Postitus Postitas vivaldi »

Probleem selles et sai röngad ja säärekad vahetatud kuid öli suits on ikka alles. Olen kuulnud et ecotec mootoritel liimitakse säärekad külge mida minu auto puhul ei tehtud. Kas on keegi veel kursis sellega et neid liimiga paigaldama peaks?
MB W211 E320CDI, Opel Omega B C20NE
ahti22
Huviline
Postitusi: 909
Liitunud: 17 Okt 2010 13:34
Asukoht: Türi
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: 100kw säärekad

Postitus Postitas ahti22 »

Ma v6-el küll ei liiminud midagi, istusid ilusti tihedalt sinna juhtpukside otsa(tuli veidi koputada, et külge saaks)
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: 100kw säärekad

Postitus Postitas Jospa »

Hmmm kas pole asi seotud mitte sellega et uued rõngad peavad sisse käima?
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
petzp
Huviline
Postitusi: 284
Liitunud: 01 Jaan 2008 02:48
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 100kw säärekad

Postitus Postitas petzp »

Klapikambri peal on suur ja väike karterituulutuse voolik. Sinna kohta SL kollektoril, kuhu suundub väike voolik, peab olema ava läbimõõduga 1,6mm. Kas see ava on lahti? Kui on kinni, siis sel juhul läheb kogu karteri ülerõhk ja õliudu suure vooliku kaudu gaasiklapi ette ja sealt mootorisse. Ilmselt SL koldes olev vaakum imeb läbi väikse ava piisava koguse gaase endasse ja sealtkaudu olulist kogust õliudu kaasa ei võeta.

Viimati puurisin ühe ava üle 3mm peale, kuna mul polnud väiksemat puuri. Kolle oli maas ja niiviisi oli hea puurida. Gaasiklapi alt on ka vastav avaus näha.
Vasta