Probleemid 96kw td
- Faric
- Klubiliige
- Postitusi: 1295
- Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 14 korda
- Been tänatud: 15 korda
Probleemid 96kw td
Algul hakkas vahepeal vahele jätma, seda oli suht harva kuniks hakkas tihedamini. Sai vahetatud kütusefilter midagi ei muutund, lõpuks hakkas kakkuma mootor ja mootorituld vilgutama, abiks oli 10sek pööre põhja ja hakkas toimima samal ajal lõi süüte varajaseks ka korra kuna hakkas ragistama. Sai puhastatud paak, midagi ei muutund, nüüdseks põleb mootorituli järjekordselt ja jõud null. Sõidab aga eriline driftipill lumel pole.
Külmkäivitus kh viimaselajal malts olnud, ketrad ketrad läheb käima siis jääb suremise piiril käima ja ühel hetkel tõmbab pöörde normi. Eelsüütekad korras.
Või on selle tdsi võidukas lõpp käes
Külmkäivitus kh viimaselajal malts olnud, ketrad ketrad läheb käima siis jääb suremise piiril käima ja ühel hetkel tõmbab pöörde normi. Eelsüütekad korras.
Või on selle tdsi võidukas lõpp käes
FL 2.5DTI 680TLG, FL TDS 457BCI, FL 2.2i
X5 E53 3.0D 314TNB
W202 c200 2.2TDI 099MFM
LC HJ60 27ZMJ
Plus Mõned korralikud Sierrad
X5 E53 3.0D 314TNB
W202 c200 2.2TDI 099MFM
LC HJ60 27ZMJ
Plus Mõned korralikud Sierrad
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2722
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 28 korda
- Been tänatud: 81 korda
Re: Probleemid 96kw td
tds ei sure, pigem sureb ksp või selle elektrooniline pea.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Faric
- Klubiliige
- Postitusi: 1295
- Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 14 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Probleemid 96kw td
Aga käivitub igast asendist normaalselt. Peab proovima ksp värki nkn swap tuleb m57 aga tds on endiselt huvitav kuna mingi mõte liigub see mootor pärast ühele teisele tehnikale liigutada. Niipalju võin vihjata hetkel, et vene raud on ootel
FL 2.5DTI 680TLG, FL TDS 457BCI, FL 2.2i
X5 E53 3.0D 314TNB
W202 c200 2.2TDI 099MFM
LC HJ60 27ZMJ
Plus Mõned korralikud Sierrad
X5 E53 3.0D 314TNB
W202 c200 2.2TDI 099MFM
LC HJ60 27ZMJ
Plus Mõned korralikud Sierrad
- Faric
- Klubiliige
- Postitusi: 1295
- Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 14 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Probleemid 96kw td
Sa oled õigel suunal, täpsustan tumepunane
FL 2.5DTI 680TLG, FL TDS 457BCI, FL 2.2i
X5 E53 3.0D 314TNB
W202 c200 2.2TDI 099MFM
LC HJ60 27ZMJ
Plus Mõned korralikud Sierrad
X5 E53 3.0D 314TNB
W202 c200 2.2TDI 099MFM
LC HJ60 27ZMJ
Plus Mõned korralikud Sierrad
Re: Probleemid 96kw td
Kuna antud masinast jutt käib , siis küsin ka.
Külmalt läheb poolest pöördest käima, aga soojalt tahab ketramist.
Mis võib viga olla.
Guugeldades pakutakse tempi andur või pump.
Auto müüja raiub et pump ei saa olla kuna vahetas just pumba tihendid, et pigem ikka tembi andur.
Oskate ehk nõu anda
Nimelt sai alles soetatud see masin. Pole omegat kunagi olnud, eelnevalt olen aastaid vectra mees olnud.
Külmalt läheb poolest pöördest käima, aga soojalt tahab ketramist.
Mis võib viga olla.
Guugeldades pakutakse tempi andur või pump.
Auto müüja raiub et pump ei saa olla kuna vahetas just pumba tihendid, et pigem ikka tembi andur.
Oskate ehk nõu anda
Nimelt sai alles soetatud see masin. Pole omegat kunagi olnud, eelnevalt olen aastaid vectra mees olnud.
Omega B2 2,5 TD 96Kw 2000 ***AYK
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 16 korda
Re: Probleemid 96kw td
Kuna külmalt läheb ilusti ja soojalt tahab ketramist siis pump väsinud. Üks vidin mis seda põhjustab on kütuse temp andur mis asub pumbas sees ja sureb tavaliselt selle peale et paak sõidetakse kuivaks.Stig kirjutas:Kuna antud masinast jutt käib , siis küsin ka.
Külmalt läheb poolest pöördest käima, aga soojalt tahab ketramist.
Mis võib viga olla.
Guugeldades pakutakse tempi andur või pump.
Auto müüja raiub et pump ei saa olla kuna vahetas just pumba tihendid, et pigem ikka tembi andur.
Oskate ehk nõu anda
Nimelt sai alles soetatud see masin. Pole omegat kunagi olnud, eelnevalt olen aastaid vectra mees olnud.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
Re: Probleemid 96kw td
raudpats0 kirjutas:Kuna külmalt läheb ilusti ja soojalt tahab ketramist siis pump väsinud. Üks vidin mis seda põhjustab on kütuse temp andur mis asub pumbas sees ja sureb tavaliselt selle peale et paak sõidetakse kuivaks.Stig kirjutas:Kuna antud masinast jutt käib , siis küsin ka.
Külmalt läheb poolest pöördest käima, aga soojalt tahab ketramist.
Mis võib viga olla.
Guugeldades pakutakse tempi andur või pump.
Auto müüja raiub et pump ei saa olla kuna vahetas just pumba tihendid, et pigem ikka tembi andur.
Oskate ehk nõu anda
Nimelt sai alles soetatud see masin. Pole omegat kunagi olnud, eelnevalt olen aastaid vectra mees olnud.
Oskad ehk numbritest rääkida.
Anduri maksumus ja kas see on keeruline töö?
Pumba maksumus? Kas tihendite vahetus üldse aitas miskit, või oli see lihtsalt n.ö. müügiks paremaks tegemine ?
Omega B2 2,5 TD 96Kw 2000 ***AYK
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2722
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 28 korda
- Been tänatud: 81 korda
Re: Probleemid 96kw td
see temp andur... minutada seda kuskilt vist ei saagi ja kui sai siis vist oli 15€, lihtsam kelleltki laiali lammutatud pump võtta ja sealt see andur, väga lihtne töö kusjuures.
Tihendite vahetus ei aita midagi, kui plunser on kulunud siis plunser on kulunud. Väga korras pumba saab 150€ eest, heas korras pumba 100 eest.
Tihendite vahetus ei aita midagi, kui plunser on kulunud siis plunser on kulunud. Väga korras pumba saab 150€ eest, heas korras pumba 100 eest.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Re: Probleemid 96kw td
Tõstaks seda vana teemat.Faric kirjutas:Algul hakkas vahepeal vahele jätma, seda oli suht harva kuniks hakkas tihedamini. Sai vahetatud kütusefilter midagi ei muutund, lõpuks hakkas kakkuma mootor ja mootorituld vilgutama, abiks oli 10sek pööre põhja ja hakkas toimima samal ajal lõi süüte varajaseks ka korra kuna hakkas ragistama. Sai puhastatud paak, midagi ei muutund, nüüdseks põleb mootorituli järjekordselt ja jõud null. Sõidab aga eriline driftipill lumel pole.
Külmkäivitus kh viimaselajal malts olnud, ketrad ketrad läheb käima siis jääb suremise piiril käima ja ühel hetkel tõmbab pöörde normi. Eelsüütekad korras.
Või on selle tdsi võidukas lõpp käes
Mul ühel omegal täpselt samad sümptomid mis olid Faric-ul, läheb nii soojalt kui külmalt käima ja jääb lonkama ning vahele jätma. Kusjuures täheldasin seda et lonkama hakkab peale paari sekundilist töötamist just siis kui genekas korralikult laadima hakkab ehk käib väike nn klõps(displei ja kompu valgus muutub heledamaks, ventikas hakkab kiiremini tööle). Siis jätad korraks seisma ja uuesti tööle pannes toimib ilusti jälle kuni laadimine ringi lülitub.
Mootori tuli ka põleb pidevalt ning koodid mälus on:
Peale vegade kustutamist jäävad alles esimesed kaks.
(Püsika kangi küljes ei ole sellest ka esimene viga)
- Andrus
- Huviline
- Postitusi: 329
- Liitunud: 07 Veebr 2007 09:15
- Auto: Omega Fl 3.0dti
- Asukoht: Rõngu
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 10 korda
Re: Probleemid 96kw td
Sai ühel bemmil seda mootorit vahetatud ja hakkas ka käima pannes lonkama, tuli välja, et geneka jäme juhe polnud korralikult kinni. Armatuuris kusjuures aku tuld ei näidanud.
Kawasaki VN 1500 cm³ Mean Streak
Re: Probleemid 96kw td
Ok. Need juhtmed peab siis üle käima. Mul samuti akuruld ei näita, kuid on simaga näha, et alguses käib akupealt ja siis lülitab geneka peale nagu ümber sest kõik tehnila hakkab paremini tööle väljaarvatud siis mootor mis lonkama hakkab.Andrus kirjutas:Sai ühel bemmil seda mootorit vahetatud ja hakkas ka käima pannes lonkama, tuli välja, et geneka jäme juhe polnud korralikult kinni. Armatuuris kusjuures aku tuld ei näidanud.
- Faric
- Klubiliige
- Postitusi: 1295
- Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 14 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Probleemid 96kw td
Ega ma oma probleemist jagu saandki ega süvenenud, nkn swap Dti oli plaanis ja nii tegin, hetkel aprillist pea 30k sõitnud, mõned väiksed hooldused olnud, ideaalis tahaks pihustijooksu aga masin ikkagi sõidab.
FL 2.5DTI 680TLG, FL TDS 457BCI, FL 2.2i
X5 E53 3.0D 314TNB
W202 c200 2.2TDI 099MFM
LC HJ60 27ZMJ
Plus Mõned korralikud Sierrad
X5 E53 3.0D 314TNB
W202 c200 2.2TDI 099MFM
LC HJ60 27ZMJ
Plus Mõned korralikud Sierrad