soojaks minnes, sureb ära 2.5DTi

Kõik asjad mis on seotud mootoritega nii diisel kui bensiin ja gaas.
Vasta
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

soojaks minnes, sureb ära 2.5DTi

Postitus Postitas Martin »

Jutt, siis sellest mustast omegast, mida hetkel taastan.
Kuna mittevärvilised ei tea sellest midagi siis teen lühikese sissejuhatuse.
Ostsin mõni kuu tagasi ühe 2.5dti atm. Käivitus ilusti, aga pöördesse ei läinud, isegi mitte 2000rpmini tuli aega kalendriga mõõta.
Kui kütuse filtri pealt rõhu andur lahti ühendada, läks ilusti pöördesse, kuid äkilisemalt sõites suri ära, rahulikult sai sõita nii kaua kuni mootor hakkas saavutama 80et kraadi töötemperatuuri. Siis ei saanud isegi kohalt minema, tööle läks, kuid suri ära.
Esimene viga viitas vigasele põhjaalusele pumbale- ostsin tutika.
Teine viga viitas surnud kõrgsurve pumbale, üks või kaks klappi kinni või kulunud vms.- ostsin kasutatud pumba.

Nüüd sai aeg senimaale, et autol kõiksugu asjad tehutud ja lõpuks siis proovisõitu tegema.
Esimene sümptom oli sama- pöördesse läks kalendriga, aga sellest sain kiirelt jagu, kui diagnostikaga veakoodid ära kustutasin.
Teine viga paraku jäi ja tundub, et on täpselt sama mis eelmise ksp'ga.
Tõenäosus, et ksp läbi on kaduvväike, pump sai ostetud bemmiklubis kõigile tuntud Mikibmw käest, nii võrd rikkis pumpa on raske mitte avastada ja tõenäosus, et kaks pumpa täpselt ühtemoodi üli kehvad on on veel väiksem.

hetkel viitab opcom ka väntvõlli asendi anduri veale, kuid ei tahaks hästi uskuda, et seal kala peitub. Sellest asjast ei tohiks temperatuur sõltuda. Vahest harva viskab ka "presuply presure low-not present" veateadet.

Mootor tundub, et käib ühtlaselt ja mingeid erilisi võõrhelisid pole.
Niipalju on uuel ja vana KSP erinevust, et uuega sain vähemalt 1300rpm juures koduni tiksuda, vanemaga aga ei saanud kohapealtki minema.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
tanellenat
Huviline
Postitusi: 1228
Liitunud: 05 Mär 2010 20:45
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 16 korda

Re: soojaks minnes, sureb ära 2.5DTi

Postitus Postitas tanellenat »

ma ei tea kas see aitab kuid minul olid taolised probleemid kui pihustid olid läbi
Maitseained SINU lauale-tsekka linki ja vali oma lemmikud
http://omegaclub.org/viewtopic.php?f=49&t=14101
kuno666
Huviline
Postitusi: 188
Liitunud: 22 Mär 2015 21:50
Asukoht: pärnu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Re: soojaks minnes, sureb ära 2.5DTi

Postitus Postitas kuno666 »

Pakuks ka ,et mingi pihusti kala tekkib sisse.
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: soojaks minnes, sureb ära 2.5DTi

Postitus Postitas Martin »

KORRAS!!
Võtsin nv asja uuesti käsile. Esmaspäevaks oli küll pihusti stend broneeritud, kuid see jääb nüüd ära. Kõigepealt keerasin ise kõik pihustid tagurpidi ja ühendasin uuesti süsteemiga. Starteriga ajasin tühjalt ringi ja üks pihusti lekkis läbi, mitte küll palju aga lekkis. Ultrahelipesu ei andnud tulemust, ning võtsin riiulist järgmise. Aga probleem ei kadunud. Kuna aega-ajalt viskas väntvõlli asendi errorit- suht kaootiliselt, siis võtsin selle ette. Andur lahti ja kruvi järgi juba vaatasin, et keegi seda varem näppinud. Anduri väljas ja ohhoo... keegi on kaks tihendit sinna pannud. Võtsin ühe ära, panin anduri tagasi ja käib nagu miška.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Vasta