Omega TD "Intake Resonator"?

Kõik asjad mis on seotud mootoritega nii diisel kui bensiin ja gaas.
Vasta
M2x
Huviline
Postitusi: 318
Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
Auto: E39 530D
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 6 korda

Omega TD "Intake Resonator"?

Postitus Postitas M2x »

Tükimat aega kõlgub peas küsimus, mis on selle plastikkäraka eesmärk, mis on enne sisselaske kollet. Lihtsalt ilus koht, kuhu peale kirjutada TURBO DIESEL või on sellel mingi kasutegur?
Probleem nimelt selles, et omajagu pudistab ta õli läbi põhja poolt, kahtlustan et sealt võib siis ka turborõhku natuke läbi pudistada? Plaanisin sinna asemele teha roostevabast samas mõõdus toru, stantsid otsa ja korras, on see toimiv idee või peaks millegagi arvestama?

Kõnealusest jupist selgitav pilt. Jürtsil kah midagi vaadata :D
Image
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...
Rax
Klubiliige
Postitusi: 3455
Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
Auto: 2.5DTI
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Omega TD "Intake Resonator"?

Postitus Postitas Rax »

Need on enamus mõrades ja lekivad. Tee muidugi roostevaba torust, vähemalt kestab.
56232754
Kasutaja avatar
raudpats0
Huviline
Postitusi: 2462
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Omega TD "Intake Resonator"?

Postitus Postitas raudpats0 »

65mm toru oli nõks palju lõdvikute jaoks.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
M2x
Huviline
Postitusi: 318
Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
Auto: E39 530D
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Omega TD "Intake Resonator"?

Postitus Postitas M2x »

Kindlasti, ma millalgi korra viskasin nihiku otsa sinna, kui laiali oli. Ei mäleta täpselt palju oli, aga 60 alguse otsa jäi minuarust, 62 või midagi.
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: Omega TD "Intake Resonator"?

Postitus Postitas Jospa »

Lihtsam see toru otsemaks ehitada, more air equals more speed :mrgreen: ...eeldan et seal on mingi 90kraadine nurk, kannatab ehk see nurk väiksema kraadi alla panna.
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: Omega TD "Intake Resonator"?

Postitus Postitas Jospa »

Pilt
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
GertK
Huviline
Postitusi: 763
Liitunud: 16 Nov 2011 16:52
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Omega TD "Intake Resonator"?

Postitus Postitas GertK »

Mõistlik osta 90° põlv sinna egr juurde. Ja kui roostevabast proovid teha siis annan natuke õpetussõnu, keevitad 40a ostad õiged elektroodid(juhul kui keevitad elektroodiga) kui aga poolautomaadiga siis samamoodi 40a voolutugevuse juures. Roostevaba mängib palju kuumaga,keevitad ära ja kui maha jahtub siis võib väga kõveraks väänduda. Kui poolautomaadiga keevitad siis kindlasti traadi etteannet pead oskama vastavalt vajadusele reguleerida. Roostevaba keevitamine pole nii lihtne kui mustametalli keevitamine see vajab praktiseerimist eriti kui pole varem roostevaba keevitanud. Alguses mõistlik masin paika sättida proovi tükkide peal. Kui veel küsimusi siis pm :)

Edit: ja oleneb ka materjali paksusest siis kas 0.8traadiga või 1.0 traadiga(poolautomaat) ja elektroodiga siis 46s(ise kasutan chrome elektroode)
● 5866 5966
Mercedes-Benz ML350 06' [761BBX]

Wir Rasen Nicht, Wir Fliegen Tief :twisted:
M2x
Huviline
Postitusi: 318
Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
Auto: E39 530D
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Omega TD "Intake Resonator"?

Postitus Postitas M2x »

Ma ise mõtlesin ka tavalise täisnurgas põlve peale. Otsemaks tegemisega ka see teema, et mida rohkem keeviseid, seda rohkem võimalikku läbu toru sisepinnal. Pigem üks keevitus põlvele ja valmis, tõenäoliselt on torupõlv iseenesest juba natuke sujuvam. Tundus otsast sisse vaadates, et see plastik keerab suht järsult ära.
@Gert- eks ma pean harjutama jah. Keevitus on mul nagu ta on, odav trafoga mig, voolu reguleerimine on suhteliselt kehva, neli astet on mänguruumi. 0.8 flux traat on hetkel kasutuses. Eks on yuutuubis seda tarkust taga aetud kah. Kuumaväändest ja sellega maadlemisest on juttu palju olnud, eks tuleb järgi proovida kas praktika teooriale järgi ka jõuab. Nina remondil sai õhemate plekkide liitmisel suhteliselt delikaatset lähenemist proovitud ja sai täitsa kokku, kusagilt väga läbi ei põlenud ja kõveraks ei tõmmanud. Lisaks ninaraamile sai küljetiib kahest kokku pandud liistu alt, see oli paras ettevõtmine :D

Tegelikult on maal pisike inverter ka olemas, teoorias saaks sellega küll amperaazi ja elektroodid paika, aga kuidagi ei usalda toda masinat, kogemused enda uuega sarnastes oludes kuidagi paremad. Ei taha too kärakas üldse elektroodi põlema ajada ja kui ajab, siis ei suuda ta ühtlaselt keevitada.. Paras mingit vene niidukit remontida, aga auto kallale pigem ei lähe.
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...
Kasutaja avatar
Raivz
Huviline
Postitusi: 207
Liitunud: 08 Okt 2012 23:32
Auto: Astra G Coupe
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Omega TD "Intake Resonator"?

Postitus Postitas Raivz »

Kui nüüd sellel E39-l (525TDS) polnud isetehtud jupp seal, siis BMW-l on seal juba originaalis toru. Ehk tasuks uurida, mida lammarid selle eest küsivad? Või eraisik kes BMW-d lammutab.
Muidugi nurgaga kummivoolikut on ka vaja.
Astra G Coupe Bertone '00
Rekord E2 '86 (igipõline projekt)
Kasutaja avatar
raudpats0
Huviline
Postitusi: 2462
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Omega TD "Intake Resonator"?

Postitus Postitas raudpats0 »

bmw ilme egr klapita sisselaskekollet vaja.siis saab ilma keevituseta ka.
voolikut saab 1,9 td nissan primera pealt.
bmw metalltoru ei saa opelile panna.kuna paigaldussuund on teine.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
Kasutaja avatar
Raivz
Huviline
Postitusi: 207
Liitunud: 08 Okt 2012 23:32
Auto: Astra G Coupe
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Omega TD "Intake Resonator"?

Postitus Postitas Raivz »

raudpats0 kirjutas: 18 Nov 2017 12:10 bmw ilme egr klapita sisselaskekollet vaja.siis saab ilma keevituseta ka.
voolikut saab 1,9 td nissan primera pealt.
bmw metalltoru ei saa opelile panna.kuna paigaldussuund on teine.
Paigaldussuund?
Kas on nii palju erinevad? Coolerid ju samas kohas. Kui mälu ei peta.
Tegelikult see põlvega voolikujupp tuleb lihtsalt BMW pealt kaasa saada. :D

Aga kuna proovinud pole, siis väga tugevalt vastu ei vaidle.
Muidugi, mina olen ju see mees kes E39-le Valgamaa metsade vahel 50 kanalisatsioonitoru(hall ja jätkuga) rõhutoruks tegi, kui uus turbo polnud täpselt sama, mis vana. (Väljatulemisnurk teine). (Edit: sõidab siiani selle toruga ja võib ka nö piirajasse lasta, pole veel laiali lasknud)
Viimati muutis Raivz, 18 Nov 2017 12:50, muudetud 1 kord kokku.
Astra G Coupe Bertone '00
Rekord E2 '86 (igipõline projekt)
Kasutaja avatar
raudpats0
Huviline
Postitusi: 2462
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Omega TD "Intake Resonator"?

Postitus Postitas raudpats0 »

japsi voolik kannatas rõhu välja. opeli enda oma tegi pauku.
bemmi puhul on tds mootoril radikas kaugemal mootorist.
oleneb jah mis kerelt sa selle toru saad. e34 puhul on samas kohas cooler. 3 seeria ja 7 seeria puhul enam mitte.3 seeria puhul tuleks ka cooler võtta kuna peaks käima stange alla. ja samalt masinalt ka ilma egr klapita kolle siis juba võtta.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: Omega TD "Intake Resonator"?

Postitus Postitas Jospa »

Ehk aitab sind selline firma nagu Hydroscandia, oli vist.
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Vasta