Pidurivedelik vee baasil,vot seda imet tahaks küll näha
Pidurivedelikul on küll omadus siduda endasse vett,mis muudab sellise suure veesisaldusega õli ohtlikuks,sest keemistemp.on teatavasti veel vaid 100 kraadi celsiust.pealegi põhjustab see vesi seal õlis piduriosade korrosiooni ja seetõttu palju jama piduritega.eriti veel siis kui talv ja külm saabub.
Seetõttu,et õli vett seob ongi ettenähtud selle vahetamine vähemalt 2a tagant.
Aga teema kohta teemaalgatajale niipalju,et tõenäoliselt külma saabudes lõi klapikambrikaane tihendi vahelt õli välja,kuna karterituulutus umbes ja kondens seal ära külmanud.Soovitav klapikambrikaane tihend ära vahetada ja osta orig tihendid sinna,siis on lootust,et jääb ka pidama.Muidugi vajalik ka tuulutus ära puhastada.orig.tihendid maksavad ca200eek ühele poole.Ise panin lisaks veel loctite püsielastset hermeetikut ja peavad kaaned siiamaani.Ei soovita silikooni ka seda mis spets on mõeldud klapikambrikaantele jm sellistesse kohtadesse.
Peale nukkvõlli anduri vahetust, mootor ei tööta enam.
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Peale nukkvõlli anduri vahetust, mootor ei tööta enam.
Oluline on eemaldada õliosad , mis juhivad elektrit.Kogu lugu.
Re: Peale nukkvõlli anduri vahetust, mootor ei tööta enam.
Muide õli ei juhi elektritOmega Sport Packet kirjutas:Oluline on eemaldada õliosad , mis juhivad elektrit.Kogu lugu.
Kiiret pole aga jõudma peab !
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Peale nukkvõlli anduri vahetust, mootor ei tööta enam.
Õli kui selline kooslus ei juhi voolu-elektrit?
Tegin katse.Vana õli valasin garaazi maha nii 3 m rajana.Seinakontaktist 220v raja peale, teispool otsas varbaga katsusin.Katse tulemus
Varbad mustad
Tihendid käivad ikka õliga kokku ennem kui vahele uued tihendid paned.Pole vist hermetsi vaja.Määrimata tihendid ei kipu pidama häste.
Tegin katse.Vana õli valasin garaazi maha nii 3 m rajana.Seinakontaktist 220v raja peale, teispool otsas varbaga katsusin.Katse tulemus
Varbad mustad
Tihendid käivad ikka õliga kokku ennem kui vahele uued tihendid paned.Pole vist hermetsi vaja.Määrimata tihendid ei kipu pidama häste.
Re: Peale nukkvõlli anduri vahetust, mootor ei tööta enam.
Mis mõttes varbad mustad, läksid õliseks ?Omega Sport Packet kirjutas:Õli kui selline kooslus ei juhi voolu-elektrit?
Tegin katse.Vana õli valasin garaazi maha nii 3 m rajana.Seinakontaktist 220v raja peale, teispool otsas varbaga katsusin.Katse tulemus
Varbad mustad
Tihendid käivad ikka õliga kokku ennem kui vahele uued tihendid paned.Pole vist hermetsi vaja.Määrimata tihendid ei kipu pidama häste.
Aga õli ei juhi kindlasti elektrit alajaama trafodeski õli sees
Kiiret pole aga jõudma peab !
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Peale nukkvõlli anduri vahetust, mootor ei tööta enam.
Tundub, et ei juhi.Kuigi molekuli uurides nagu võiks.
Huvitav, vedel ollus ja ei juhi.Kas ta kõrgeid volte siis ka ei juhi?
Kui tahad sõbrale käru keerata, võta masina pealt küünlapiip, 3 tilka õlikannust sisse sinna ja mis sis saab.Sõber saab kindlasti kurjaks.
Ise ma vooluga katseid tegema ei hakka, mis ja kui palju juhib.
Huvitav, vedel ollus ja ei juhi.Kas ta kõrgeid volte siis ka ei juhi?
Kui tahad sõbrale käru keerata, võta masina pealt küünlapiip, 3 tilka õlikannust sisse sinna ja mis sis saab.Sõber saab kindlasti kurjaks.
Ise ma vooluga katseid tegema ei hakka, mis ja kui palju juhib.
Re: Peale nukkvõlli anduri vahetust, mootor ei tööta enam.
Igatahes sai tihend vahetatud juba mitu päeva tagasi ja töötab ideaalselt taas, ise muidugi vahetasin, esimest korda üldse mootoril midagi tegin, päris huvitav oli, aga muidugi oli valmis saamis rõõm ka päris suur