Mure 2.5td siduriga

Manuual ja automaat käigukastid ning ka difrid
Vasta
mossejumal
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Mure 2.5td siduriga

Postitus Postitas mossejumal »

Tegemist on 2.5td opel omegaga 96 kw ja 95aastaga.Probleem on siduriga,aga sidur võtab poole pealt ja sõiduajal gaasi järsult andes võtab libisema.Aga mootori väntvõlli otsasimmer käigukasti poolne lekib.Kas võib sellest olla tingitud siduri libisemine ? Kas selle tüübi autol on kahemassiline sidur?
meduus
Huviline
Postitusi: 530
Liitunud: 23 Sept 2009 15:59
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mure 2.5td siduriga

Postitus Postitas meduus »

Kahemassiline hooratas on jah 2.5 diislil.
Võta kast maha mõõda korv ja hooratas ära vajadusel vaheta.
Kui ketas ok aga õline siis ise vahetaks ikka ära ning kui juba libises siis ketta vahetusest ei pääse ja ega korvgi siis enam uus pole.(Vanem auto kah juba ju)
Töö ise pole raske kui esimestkorda teed siis varu kannatust kuna poltidele ligipääs on raskeim osa :lol:
Sõidukite kliima/ konditsioneeri täitmine ja kontroll Tallinnas.

56997null0seitse
M2x
Huviline
Postitusi: 318
Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
Auto: E39 530D
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Mure 2.5td siduriga

Postitus Postitas M2x »

Starteri poldid on kõige trickim osa poltidest, aga siduritoru ühenduse klambri lahtisaamine oli paras kondiväänamine :D Minust seal kapotteall oleks häid pilte saanud :)
Muidu jah, üsna nokitsemine, varu miski 4-6 tundi, WD40, korralik tööriistakomplekt ja maitse järgi jooki, keera lemmikmuusika peale ja tuld ;)
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...
Vasta