Täna siis rattalaagril nii ulmelist loksu ei tuvastanud kui auto ülesse olin tõstnud. aga kui auto maha lasin oli loks jälle suurem pärast ratasete keeramist kohapeal maha lastes seda loksu koheselt ei tekkinud. Ja siis ratast ülevalt loksutades, samal ajal sõber eebliga väänas ülevalt lanseka juurest padja pingesse sellest seibist amordi otsas ja loks kadus.
Sellest siis järeldan, et kehvad padjad vist juhtunud
Nii et proovin ühed padjad veel ja siis kui avastan midagi siis annan siia teada kes,mis,kus mu kõrvu nssib
Kolin pärast silla osade vahetust??
-
- Huviline
- Postitusi: 40
- Liitunud: 07 Sept 2015 08:57
- Asukoht: Keila
Re: Kolin pärast silla osade vahetust??
Jõudu,
Minul on juhtunud amort nii loksuma, et kolin järgi. Tühjaks polnud läinud aga külgepidi loksus. Tunda oli seda kõige paremini siis, kui auto seisab ratastega maas ja siis ratta ülemisest servast edasi tagasi kangutada. Auto üles tõstes läheb loks väiksemas või kaob kuna amort läheb selle kõige rohkem kulunud koha pealt ära.
Tervitades, Tanel.
Minul on juhtunud amort nii loksuma, et kolin järgi. Tühjaks polnud läinud aga külgepidi loksus. Tunda oli seda kõige paremini siis, kui auto seisab ratastega maas ja siis ratta ülemisest servast edasi tagasi kangutada. Auto üles tõstes läheb loks väiksemas või kaob kuna amort läheb selle kõige rohkem kulunud koha pealt ära.
Tervitades, Tanel.
- Poust
- Huviline
- Postitusi: 160
- Liitunud: 30 Okt 2011 19:09
- Asukoht: Läänemaa, Haapsalu
- Has tänanud: 4 korda
- Been tänatud: 2 korda
Re: Kolin pärast silla osade vahetust??
Olen ise ka veendunud et asi selles, seda ka mõningad tuttavad arvanud. Eks tuleb amordid vahetada ja siis esisillas kõik uus
Opel Omega 2001 2,6 132kw hetkel
On olnud ka:
94a Omega B 2,0 85 kw aut.
91a Omega A 2,0 85 kw man.
On olnud ka:
94a Omega B 2,0 85 kw aut.
91a Omega A 2,0 85 kw man.